Naurettavin asia, millä nainen on yrittänyt tehdä vaikutuksen sinuun?
Laitetaan tänne myös pelottavimmat.
Kuljin bussilla töihin ja kävelin taloni lähellä olevalle bussipysäkille aamulla kuuden aikaan. "Sattumalta" minua piirittänyt nainen ajoi siitä ohi ja tarjosi kyydin. Eikä suostunut, että olisin mennyt bussilla. Kun hän nyt oli minut huomannut, niin voi tarjota kyydin.
Kaverini oli samaisena aamuna ihmetellyt, että miksi tän "Kirsin" auto oli ollut tyhjäkäynnillä mun asunnon lähellä jo aamu viideltä. Syykin selvis, muahan se oli siellä kytännyt.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi huomaa, ettei paljon naiset yritä miehiin vaikutusta tehdä...
Käy lukemassa jos löydät ketju nimeltä Epätoivoisin asia minkä olet ihastuksesi takia tehnyt. Siellä on sekopäisiä juttuja monta kymmentä sivua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15 vuotta vanhempi humalainen nainen työnsi käden suit sait muniin ja puristi lujaa. Lipoi samalla riettaasti huuliaan. Sitten suuttui ja huusi, että mikä v*ttu on, kun ei sinkkumiehelle kelpaa?!!
Ihanaa, että naisetkin on löytäneet miesten tavat kommunikoida.
Kyllä tuo on ollut keski-ikäisten ja sitä vanhempienkin kännisten akkojen tapa toimia jo vuosikymmenet. Ja sitä todennäköisempi käytösmalli mitä rumempi ja lihavampi ja haisevampi röökiakka.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi huomaa, ettei paljon naiset yritä miehiin vaikutusta tehdä...
Niin outoa! Vaikka he kaikki sanojensa mukaan lähestyvät miehiä! Toki sekin tietysti johtuu siitä ettei palstamiehiä kukaan lähesty, huh maine pelastettu. Ne on aina niitä joitain muita miehiä siellä... Jossain!
Ei miehiin mitään vaikutusta tarvitse tehdä. Kyllä ne panemaan lähtee aina.
Toki jos ensin saa vähän alkoholia. Muuten ei tapahdu mitään ja ovat kuin simpsonien Ralph.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei yksikään nainen lähesty, vaikka käyn salilla 4-5 kertaa viikossa, pukeudun siististi, huolehdin perushygieniasta, laitan tukan ja vaatteet aina kuntoon ennen ulos lähtemistä ja olen työssäkäyvä raitis mies.
Ja jotkut miehet täällä valittaa siitä että naiset lähestyy heitä?
Jos se olit sinä eilen salilta niin ei voi sulle mitään puhua kun ymmärtäisit väärin heti kuitenkin. Joskus sulle jotain tahattomasti sanonut ja tuli heti mieleen että uskoit vahvasti mun yrittävän sua.
Ylipään nämä jotka valittaa että naiset lähestyy tavantakaa ovat näitä hysteerikkoja jotka kuvittelevat jokaisen sanan tai katseen iskuyritykseksi.
Kyllä tuntuu menevän joidenkin naisten ihon alle tämä. :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuntuu menevän joidenkin naisten ihon alle tämä. :D
Ihan samalla lailla kuin vastaavassa miesketjussa miehillä meni tunteisiin :)
Itse lueskelen näitä oikein mielelläni ja hykertelen mielessäni avokasta heilutteleville villikissimirreille...
Eikö oikeasti ollut tämän enempää naisten vaikutusyrityksiä? Miesten yrityksiä on jo viisi sivua, ja vähän väliä siellä joku kitisee että kyllä naisetki ja entäs naiset. Pitääkö se oikeasti paikkansa, että kaikki palstailijamiehet on surkimuksia, nörttimyksiä tai kilttimyksiä, joita kukaan nainen ei edes yritä?
tuli taxilla rivariasuntoni oven eteen konttas ovelle ja karju että oisko mulla maksaa taxi
.... maksoi ite kumminkin kolikoillaan...
😱
No ei naisen tarvitse tehdä mieheen vaikutusta vaan päinvastoin. Nainen valitsee.
jotain todella erikoista kirjoitti:
tuli taxilla rivariasuntoni oven eteen konttas ovelle ja karju että oisko mulla maksaa taxi
.... maksoi ite kumminkin kolikoillaan...
😱
Putosin mielikuvalle 😂
Mikään ei ole sen varmempaa kuin hahraisen mielisairaan persukortin läjäytys joka helvetin keskustelussa. Kaikkialla tuo hullu näkee vain persuja.