Olen sähkötupakoinnit vuoden ja rahaa on säästynyt todella paljon!:)
Säästöä on normitupakointiin (aski päivässä) verrattuna tullut n. 1400 euroa vuden aikana!:) Sähkötupakoinnin kuluiksi olen laskenut nikotiininesteet ja laitteet varaosineen.
Toinen juttu on tietenkin, että kannattaako tupakointi missään muodossa.............
Kommentit (14)
2 ei taida ostaa savukkeitaan Suomesta?
Ap, mistä hommaat nikotiininesteet?
Hieno juttu! Tsemppiä vielä sille, että pääsisit nikotiinista kokonaan eroon ja muistakin keuhkoon vedettävistä aineista.
Netissä on useampia suomenkielisisiä sivustoja, joista tilaan. Nesteet tulee mm. Espanjasta.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 21:06"]
Hieno juttu! Tsemppiä vielä sille, että pääsisit nikotiinista kokonaan eroon ja muistakin keuhkoon vedettävistä aineista.
[/quote]
Kiitos ja tavoitteena on päästä kokonaan irti:) ap
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 21:06"]
[/quote]
Kiitos ja tavoitteena on päästä kokonaan irti:) ap
Pitäsiköhän rueta tupakoimaan, että saisi säästettyä kun lopettaa?
Mä säästänki ainakin triplasti,kun ei käydä perheen kanssa ulkomailla!
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 21:02"]2 ei taida ostaa savukkeitaan Suomesta?
[/quote]Ostan. Ne tuodaan jopa kotiovelle ja ovat ihan laillisesti maahantuotuja. On mukavaa kun on laaja ystäväpiiri.
Onneksi poltan sätkiä ja tupakkaan menee vuodessa n. 200e.
Mä oon koukussa nikotiinipurkkaan ja mulle menee siihen noin 200-300 euroa vuodessa. Johonkin vitun purkkaan. Kolmas vuosi koukussa, joskus menee pakettikin päivässä eli 24-30 kappaletta, koko ajan pitää olla purkka suussa, hampaat menee, nyt oon saanut vähennettyy 6-10 purkkaan päivässä.
Jumalankiitos, poltin röökiä 16 vuotta, 6kk sitten siirryin osittain sähköön, siitä 2kk pelkkä sähkö ja 4kk eteenpäin ei mitään valmisteita enää. Vierottukaa herrantähden NOPEASTI niistä korvaavistakin tuotteista ennenkuin niihin jää koukkuun!
Jumalankiitos, poltin röökiä 16 vuotta, 6kk sitten siirryin osittain sähköön, siitä 2kk pelkkä sähkö ja 4kk eteenpäin ei mitään valmisteita enää. Vierottukaa herrantähden NOPEASTI niistä korvaavistakin tuotteista ennenkuin niihin jää koukkuun!
Minulla menee vuodessa tuhat euroa savukkeisiin. Poltan askin päivässä. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.