Teiniäitien kodit epäsiistejä!!!!
Oletteko katsoneet sitä ohjelmaa teiniäideistä?
Pidän ohjelmasta, mutta itseäni mietityttää, kuinka niiden kaikkien kodit ovat niin epäsiistejä? Poikkeuksena Roosa, jonka koti oli mielestäni kivan näköinen.
Demin kotona on aina kauhean sekaista ja tunkkaisen näköistä. Saritan kodista puhumattakaan. Sannallakin epäsiisti koti.
Onko tämä yleistä teiniäitien keskuudessa vai kuinka? En tarkoita olla ilkeiä teiniäitejä kohtaa, asia vain mietityttää minua.
Kommentit (47)
Onhan sen Saritan äidinkin kämppä kuin pyörremyrskyn jäljiltä. Ei se teiniäitiys yksinään selitä sotkuisuutta.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 02:09"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 21:39"]
Tuota noin, tarkoitatteko te nyt, että muovimatto=epäsiisti, kierrätyshuonekalut=epäsiisti jne? Minä kun olen aina ollut siinä käsityksessä, että epäsiisteys on sotkua ja likaa.
[/quote]No ainakin niin laastsiison että HYI!
[/quote]
Sitten on ehkä parempi ettet tule ainakaan meille käymään. Meillä ei ole ainuttakaan uutena ostettua huonekalua, harvaa on ostettu käytettynäkään, enimmäkseen ilmaiseksi saatuja. Tosin esim. sohvakaluston uuden verhoilun hinnalla olisi saanut pari-kolme sellaista nykyisin muodissa olevaa laatikkosohvaa, onneksi ei sorruttu...
Ja muovimatosta olen niin iloinen! Edellisessä asunnossa oli (paikoin tosi naarmuinen) parketti, eihän siinä edes matot pysyneet paikoillaan. Nyt on siisti muovimatto ja paljon kotoisampaa kun voi käyttää mattoja.
Käytetyistä huonekaluista ja muovimatosta huolimatta meillä on aina siistiä. Tavarat on paikoillaan ja on puhdasta.
Onhan Demillä ruokapöytä! Se pyöreä, se on olkkarissa, sitä kyllä ihmettelun miksei ole keittiössä kun mahtuisi kuitenkin.
Ja se, etteilaminaatin asentaminen muovimaton päälle onnistu ilman taloyhtiön lupaa?! Miksei sitä lupaa sitten pyytäisi?
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 12:58"]
Onhan Demillä ruokapöytä! Se pyöreä, se on olkkarissa, sitä kyllä ihmettelun miksei ole keittiössä kun mahtuisi kuitenkin.
Ja se, etteilaminaatin asentaminen muovimaton päälle onnistu ilman taloyhtiön lupaa?! Miksei sitä lupaa sitten pyytäisi?
[/quote]
Miksi pyytäisi jos ei pidä sitä tarpeellisena? Varmaan noillakin teiniäideillä on muitakin rahanreikiä kuin laittaa av-mammojen mieliksi joku halpislaminaatti vuokrakämppään.
Aika usein vuokrataloissa menee niin, ettei omistaja taho tee mitään ellei joku kysy. Eli jos asiakkaille kelpaa se "rähjäisempi" asunto, annetaan olla, ja vasta sitten jos joku vaatii uutta tilalle niin rempataan.
Surullisin esimerkki tuosta on tuttu pariskunta, joka on asunut yli 30-vuotta samassa huoneistossa, eikä mitään remontteja ole tuona aikana asuntoon tehty. Eivät osaa itse laittaa mitään, eivätkä varmaan edes ymmärrä että vuosien vuosikymmenten vieriessä on ihan normaalia joskus uusia pintoja, heilläkin on lapsia ja koiria aikanaan asunnossa ollut, eli "elämisen jälkiä" todellakin on näkyvissä, vaikka asunto sinällään on siisti, eli roskia tai likaa siellä ei ole.
[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 12:58"]
[/quote]
Niillähän oli ne juhlat viime jaksossa? Olisikohan pöytä siirretty olohuoneeseen pirskeiden takia...
Itse ainakin ahdistun jos kotona on sotkuista ja joku tulee kylään, saatika että joku tulisi kameroiden kanssa kuvaamaan sarjaa