Jihuu, kolme kiloa lähtenyt joululomalla! Arvaapa mikä
Kommentit (44)
Ei pahalla, mutta olet todella ärsyttävä.
Hienoa, että olet laihtunut kolme kiloa ja vielä joulupyhinä kun muilla silloin kiloja kertyy.
Valitettavasti kolmen kilon painon putoaminen ei tarkoita että sinusta on sulanut kolme kiloa rasvaa. Paino saattaa heitellä kilolla parilla joka päivä.. itselläni ennen kuukautisia paino on 2-3 kiloa enemmän kuin normaalisti kun tuvottaa..
Mutta jos tuo "pudottamasi" kolme kiloa on kaikki rasvaa, niin sitten perun ilkeät sanani ja pyydän anteeksi tökeröä viestiäni.
Minkä takia tuut tänne pyytämään ihmiset arvaamaan miten olet painoa pudottanut, mutta sitten et viitsi kertoa miten sen teit? Ihme touhua. Surkea arvausleikki.
Hukkasit aikaani, ap.
Minäkin laihduin joululomalla. Ja voin vielä paljastaa keinonkin. Söin suklaata ja herkkuja joka päivä, mutta ruoaksi enimmäkseen terveellistä keittoa. Join paljon vettä ja liikuin kunnon hikitreenin monta kertaa loman aikana. Ja söin kolmen tunnin välein.
Nukuin myöskin todella paljon, se laihduttaa.
Joo, kerron, niin pääsen tästä syömään iltapalaa!
rakastumiseen se liittyy, mutta ei minun vaan nuoreni tässä perheessä. Jotenkin vaan oma positiivisuus tuosta asiaa puskee läpi. Tuolla kumppanilla on tietty ruokavalio, ei kuitenkaan mitenkään rajun rajoittava, ihan pikku juttu vain siinä. Olen ajatellut tuota asiaa ja kai se on jotenkin läpi mennyt itseenkin. Jotenkin tuntuu, että itsellä on niin positiivinen hyvä olo, että se heijastuu niin moneen juttuun. Oma tietty vireys on huipussaan päivin ja öin. Mutta syön kuitenkin siis kaikkea. Suklaarasioitaki on tullut tyhjennettyä. Olen katsellut lukemien menoa hiljalleen alaspäin. Väkillä olen ajatellut, että se on vuorokauden ajasta tai juuri syömisestä tms. Kiinni, mutta tämään tietyn luvun ilmestyttä näyttöön ajattelin, että kyllä tämä on pysyvämpää. Katselinpa itseäni peilistä ilolla ja tyytyväibnen siis olen. Tänä koko juttua en kuitenkaan aio kertoa yhdellekään sielulle.
:)
ap.
ja nyt iltapalalle!