Maksaako joku oikeasti yli 500€ sekarotuisesta koirasta?
Ihan saatanan hullua maksaa noin kovia hintoja sekarotuisista. Max 100€ olis kelpo hinta. Näin se pentutehtailu lisääntyy kun tyhmät ihmiset ostaa sekarotuisia kovalla rahalla.
Olisin halukas ostamaan sekarotuisen, mutta kun niistä kiskotaan ihan ylihintaa, niin taitaa jäädä ostamatta. Säästän vähän ja ostan sitten rekisteröidyn rotukoiran.
Tosi sääli...
Kommentit (23)
Ota nyt hyvä ihminen ennemmin sekarotuinen. Ovat merkittävästi terveempiä.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 19:27"]Maksaa joku oikeasti rotukoirasta 500€?
[/quote]
niistä maksetaan tonneja. Ylijalostettu sesse raukka... ei kaikki onneksi. Pakko olla just sellanen jatollanen ja ENNEN KAIKKEA ton NÄKÖINEN. Mut ulkonäkökeskeisemmillä ihmisillä näitä puuterihuiska-fifejä yleensä näkeekin.
Hyvä että eläimet maksaa. Ei kaikki köyhät ja kitsaat ole ottamassa koiraa. Mitenköhän ne eläinlääkäri. kulut, kun muutamalla satasella ei oikein tee mitään.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 19:43"]
Hyvä että eläimet maksaa. Ei kaikki köyhät ja kitsaat ole ottamassa koiraa. Mitenköhän ne eläinlääkäri. kulut, kun muutamalla satasella ei oikein tee mitään.
[/quote]
Siksi onkin hyvä ottaa se terve (sekarotuinen) koira halvemmalla ja sijoittaa loput lääkäri yms. maksuihin.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 19:43"]
[/quote]
Siksi onkin hyvä ottaa se terve (sekarotuinen) koira halvemmalla ja sijoittaa loput lääkäri yms. maksuihin.
[/quote]
Halleluja!
Sekarotuinen rescue-koira Espanjasta, 450e. Aivan ihana mussukka, tuli pari-vuotiaana, kerran käyty ell.
Maksoin omasta sekarotuisestani 600€. Epäilen ostaneeni puoliksi pentutehtailijalta, koska vastasi puhelimeen eri nimellä kuin antoi tilitiedot ja sulki numeron. Olen etsinyt facebookista kyseistä ihmistä ja on koira-alalla joten epäilen vahinkopentuetta, mutta jokin ei täsmää.
Kerran etsimme numeron ja soitimme tälle tilinumeron haltijalle, mutta joku mättää.
Rakastan silti koiraani enemmän kuin mitään, mutta ensi kerralla tutkin asiat paremmin!
Ainiin ja ilmoitti pennussa olevan eri rotua kuin siinä edes oli. Koira on nyt 3v.
-11
Ainiin ja ilmoitti pennussa olevan eri rotua kuin siinä edes oli. Koira on nyt 3v.
-11
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 20:01"]
Sekarotuinen rescue-koira Espanjasta, 450e. Aivan ihana mussukka, tuli pari-vuotiaana, kerran käyty ell.
[/quote]
Meillä kans! Ja oikein mielelläni maksoin tuon hinnan ihanasta koirasta :)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 20:15"]Maksoin omasta sekarotuisestani 600€. Epäilen ostaneeni puoliksi pentutehtailijalta, koska vastasi puhelimeen eri nimellä kuin antoi tilitiedot ja sulki numeron. Olen etsinyt facebookista kyseistä ihmistä ja on koira-alalla joten epäilen vahinkopentuetta, mutta jokin ei täsmää.
Kerran etsimme numeron ja soitimme tälle tilinumeron haltijalle, mutta joku mättää.
Rakastan silti koiraani enemmän kuin mitään, mutta ensi kerralla tutkin asiat paremmin!
[/quote] Rodut? Kuulostaa tutulta....
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 20:21"]Chihu (ei ollut) ja tipsu olivat rodut tuossa 600e maksaneessa
[/quote] ok no sit ei ole sama.
No kyllä minä voisin ostaa, jos rotusekoitus olisi mieleiseni ja pennut olisi asiallisissa oloissa taatusti kasvatettu. Kyllähän näissä rulettaa kysynnän ja tarjonnan laki, eli jos kysyntä on kova vaikka tietynlaisista pikkukoiramixeistä, niin hintakin tuppaa olemaan korkeampi kuin jollain metsästyskoirien vahinkopenikoilla joita maaseudulla tuppaa olemaan pilvin pimein...
Kasvatan itse rotukoiria mutta minulla ei ole yhtään mitään sekarotuisia vastaan sinänsä, kunhan kasvattaminen hoidetaan asiallisesti.
Voisin julkaista nimen jos se auttaisi löytämään koirani sisarukset, mutta taitaa olla sääntöjen vastaista :/ haluaisin siis tietää ovatko olleet terveitä yms.
Minä hain myös sekarotuista kauan. 250 eurolla vihdoin löytyi sopiva, se on minusta ok vahinkopennusta.
Maksoin kolmen rodun koirastani 200€. (Ilmohinta 300 mutta paikalla sitten pyysikin vain 200). Tahdoin nimenomaan sekarotuisen ja olin etsinyt sopivaa koiraa kuukausikaupalla. Halvemmallakin olisi lähtenyt aiemmin mutta tämä nimenomainen ilmoitus oli harvinaislaatuisen selkeä, täyspäisen ihmisen kirjoittaman oloinen. Vaisto osui oikeaan ja koira on täysi kymppi. Raha oli silloin sivuseikka.
Koira maksaa myös hankinnan jälkeen. Satasen kaapaisee impulsiivisempikin tapaus kasaan nopeahkosti, mielestäni valmius maksaa itse koirasta kertoo myös edellytyksistä hoitaa koiran kulungit jatkossakin. Ihmisestä ei toki kerro mutta näin asian näkisin.