Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin ystäväkseni erään henkilön, mutta mahdotonta

Vierailija
03.01.2014 |

Olen tutustunut henkilöön, joka tuntuu siltä kuin olisin tuntenut hänet aina. Paljon samanlaisia ajatuksia ja kiinnostuksen kohteita. Pidän hänestä todella paljon ja haluaisin saada hänet ystäväkseni. Hän on paljon minua vanhempi ja on muutamia seikkoja miksi asia ei tule kyseeseen. Ja tuskin häntä edes kiinnostaisi. Harmittaa niin :(

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 00:45"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 19:11"]

No etkö voisi jonkun tapaamisen yhteydessä ehdottaa kahville, lounaalle tms. menemistä? Ellei nainen tosiaan ole hoitosuhteessa sinuun, missä tapauksessa miettisin kyllä vähän tarkemmin omia tunteitani ja niiden syitä.

[/quote]

Mistään hoitosuhteesta ei myöskään ole kyse. Ehkä joskus rohkaistun. Olen juuri vaihtanut paikkakuntaa ja siksi tutustunut uusiin ihmisiin muutenkin. Pitää antaa ajan kulua, ehkä se tästä. Olen todella ujo, ehkä siinäkin on syytä asiaan tietysti. ap

[/quote]

Minusta voisit ihan sanoa, että haluaisiko tämä jsokus lähteä kahvilaan tai muuta ja että tällä on todella paljon samanlaisia mielipiteitä. Jotenkin niin kuin selitit täälläkin.

Tosiaan se voi olla hämmästyttävä kokemus jos jollakin on paljon yhteistä. Älä anna jonkun iän siinä hämätä kyllä ystäviä voi olla vaikka ei samaa ikäluokkaa olekkaan.

[/quote]

Ja jos toisaan heittää sinne jonkun sellaisen, että olisi hauska kuulla lisää toisne mielipiteitä taikka vastavaa. Harvempi ihminen loukkaantuu jos joku on kiinnostunut hänen sanomisistaan.

Vierailija
62/76 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko joku onnistunut selvittämään esteet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 01:18"]

onko joku onnistunut selvittämään esteet?

[/quote]

esteet ovat omassa päässäsi

Vierailija
64/76 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin jo että tämä olisi ollut minulle :( 

Toivon, että eräs mies olisi ajatellut minusta noin. Eipä tietenkään. 

Vierailija
65/76 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 18:30"]

Toivoin jo että tämä olisi ollut minulle :( 

Toivon, että eräs mies olisi ajatellut minusta noin. Eipä tietenkään. 

[/quote]

En ymmärrä teitä vainoharhaisia... Ihan tosissanne toivotte, että ihastuksenne kohde sattumalta sattuisi kirjoittamaan anonyymille nettipalstelle juuri sitä, mitä itse haluatte kuulla? Hohhoijaa.

Vierailija
66/76 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli miten tuttavuutta/ ystävyyttä sitten alkaisi kehittämään. Jos sinulla on ko ihmisen numero niin kevyttä txt silloin tällöin "miten joulu meni." Ei mitään ahdistelua, joka päiväistä. Jos tuttusi on kiinnostunut tutustumaan lisää hän vastaa kyllä, sitten on jo helppo jatkaa " tulen kylille tiistaina, ehditkö pikaisesti kahville." Nöin itse tutustuin mukavaan vanhempaan harrastuspiireistä.

Vierailija
67/76 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli miten tuttavuutta/ ystävyyttä sitten alkaisi kehittämään. Jos sinulla on ko ihmisen numero niin kevyttä txt silloin tällöin "miten joulu meni." Ei mitään ahdistelua, joka päiväistä. Jos tuttusi on kiinnostunut tutustumaan lisää hän vastaa kyllä, sitten on jo helppo jatkaa " tulen kylille tiistaina, ehditkö pikaisesti kahville." Nöin itse tutustuin mukavaan vanhempaan harrastuspiireistä.

Vierailija
68/76 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
69/76 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
70/76 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
71/76 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
72/76 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen tilanne. Itse olen nainen, se, kehen haluaisin tutustua on mies. Haluaisin ihan vain ystävyyttä, koska olen parisuhteessa. Mutta esteenä tuntuu olevan se, että mies on joko todella ujo tai hänellä paha sosiaalinen fobia. Olen mieheen ihastunutkin, mutta se johtuu paljolti siitä, että tunnen sellaista hengenheimolaisuutta häneen, että en ole pitkiin aikoihin tuntenut. En kuitenkaan kaipaa rakkaussuhdetta. Tämä tunne on ihana, mutta on aika kuluttavaa, kun en tiedä, miten osaisin olla niin, ettei miehen tarvitse kammota minua ja tuntuu, etten saa hommaa etenemään. Mutta olen edennyt kärsivällisesti ja hitaasti ja siten aion jatkaa. 

Vierailija
73/76 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on niin että jos itsellä on tietty fiilis toisen suhteen, sillä toisellakin on sama tunne.

Näin on aina mulla ollut.

Vierailija
74/76 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

68 -> Voisiko olla näin?? Miten se voisi olla mahdollista?

Vierailija
75/76 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
76/76 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä