Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin ystäväkseni erään henkilön, mutta mahdotonta

Vierailija
03.01.2014 |

Olen tutustunut henkilöön, joka tuntuu siltä kuin olisin tuntenut hänet aina. Paljon samanlaisia ajatuksia ja kiinnostuksen kohteita. Pidän hänestä todella paljon ja haluaisin saada hänet ystäväkseni. Hän on paljon minua vanhempi ja on muutamia seikkoja miksi asia ei tule kyseeseen. Ja tuskin häntä edes kiinnostaisi. Harmittaa niin :(

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kuulostaa ihan tämän ketjun ap:ltä, http://www.vauva.fi/keskustelu/3909055/ketju/asperger_ja_kiinostuksen_kohteet

Haluatko sinäkin kaverisuhteen lääkäriisi?

Vierailija
22/76 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 18:54"]

Oletteko molemmat varattuja? Millaista yhteydenpitoa haluaisit ystäväsi kanssa? Viikottaisia tapaamisia, vai? Miten olette tutustuneet? Taidat olla kiinnostunut miehestä muutenkin kuin ystävänä?

[/quote]

Ihan vaan tavallista ystävyyttä, ei mitään muuta. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 18:56"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 18:54"]

Oletteko molemmat varattuja? Millaista yhteydenpitoa haluaisit ystäväsi kanssa? Viikottaisia tapaamisia, vai? Miten olette tutustuneet? Taidat olla kiinnostunut miehestä muutenkin kuin ystävänä?

[/quote]

Ihan vaan tavallista ystävyyttä, ei mitään muuta. ap

[/quote]

Mitä tarkottaa tavallinen ystävyys? Millaista yhteydenpitoa? Onko henkilö joku julkkis?

Vierailija
24/76 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on vastaava kokemus...

Eräs mies kiinnostui minusta YSTÄVÄNÄ työpaikalla. Emme ehtineet parin kuukauden tutustumisen aikana tavata vapaa-ajalla. Hän käynnisti minussa jonkin 'kadotetun itseni etsimisprosessin', koska kyseli henkilökohtaisia kysymyksiä, mitä haluan elämältäni (ammatillisesti, haluanko lapsia, haluanko tosiaan tyytyä nykyiseen työhöni kun minulla selvästi on enemmän annettavaa). Kun hän lähti, kirjoitin hänelle hätäisen sähköpostin... jonka mies tulkitsi väärin ja muistutti olevansa parisuhteessa. Olen itsekin naimisissa enkä koskaan tarkoittanut viestiäni minään iskuyrityksenä (se oli nolo, en yrittäisi iskeä sellaisella viestillä :D). Olemme nyt kirjoittaneet joitakin viestejä satunnaisesti, viimeksi hän toivotti avovaimonsa kanssa yhteisesti hyvää joulua minulle ja miehelleni (puhuin aina miehestäni hänelle, luulen että yksi asia mikä kertoi minulle oman itseni, oman elämäni tilasta, ettei ollut omaa minuutta vaan mieheni asioilla täytin tyhjyyttä). Minua kuitenkin estää tuo nolo viestini aiemmin. Ennen sitä olisi ehkä ollut luontevaa tavata vaikka porukalla. Nyt en kehtaisi enää kysyä :(

Vierailija
25/76 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, tapaatko tätä naista koskaan?

Vierailija
26/76 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

24: Tapaan kyllä. ap

Vierailija
27/76 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä asiat teitä yhdistää? Miksi nainen kiehtoo?

Vierailija
28/76 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on rakastunut tähän naiseen, ihan selkeästi. 

Vierailija
29/76 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lesbo tai bi?

Vierailija
30/76 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 19:07"]

Mitkä asiat teitä yhdistää? Miksi nainen kiehtoo?

[/quote]

Hän vaan tuntuu niin samanlaiselta vaikka onkin paljon vanhempi. Ihan kuin olisi löytänyt jonkin kauan kadoksissa olleen läheisen sukulaisen. En osaa oikein selittää. Monista asioista myös ajattelee samoin myös. ap

Vierailija
31/76 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etkö voisi jonkun tapaamisen yhteydessä ehdottaa kahville, lounaalle tms. menemistä? Ellei nainen tosiaan ole hoitosuhteessa sinuun, missä tapauksessa miettisin kyllä vähän tarkemmin omia tunteitani ja niiden syitä.

Vierailija
32/76 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 19:09"]

Oletko lesbo tai bi?

[/quote]

En todellakaa ja en ole rakastunut, huhhuh. Ihan umpihetero. Ei kiitos tälläisiä kommentteja enää. ap

Vierailija
33/76 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä annettavaa sinulla olisi ystävyyssuhteellenne?

Vierailija
34/76 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 19:11"]

No etkö voisi jonkun tapaamisen yhteydessä ehdottaa kahville, lounaalle tms. menemistä? Ellei nainen tosiaan ole hoitosuhteessa sinuun, missä tapauksessa miettisin kyllä vähän tarkemmin omia tunteitani ja niiden syitä.

[/quote]

Mistään hoitosuhteesta ei myöskään ole kyse. Ehkä joskus rohkaistun. Olen juuri vaihtanut paikkakuntaa ja siksi tutustunut uusiin ihmisiin muutenkin. Pitää antaa ajan kulua, ehkä se tästä. Olen todella ujo, ehkä siinäkin on syytä asiaan tietysti. ap

Vierailija
35/76 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikein haet tällä topikilla (muuta kuin huomiota)? Et "uskalla" avata suutasi ja kysyä naista ystäväksi tms, et voi kertoa mitään tarkempia speksejä (kuten MIKSI et voi saada naista ystäväksi), mikään mitä sinulle ehdotetaan, ei käy/onnistu/et halua. 

Jos haluat esim. lääkärin/terapeutin/tms ystäväksi, niin kannattaa tajua ettei se käy vaikka sinä kuinka haluaisit. En oikein keksi muita syitä MIKSI et voisi tätä ihmistä ystäväksi saada (muuta kuin se, ettei tämä ihminen sitä halua. Mutta sitähän sinä et tiedä kun et saa suutasi auki).

Ihme vatulointia.

Vierailija
36/76 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 19:15"]

Mitä oikein haet tällä topikilla (muuta kuin huomiota)? Et "uskalla" avata suutasi ja kysyä naista ystäväksi tms, et voi kertoa mitään tarkempia speksejä (kuten MIKSI et voi saada naista ystäväksi), mikään mitä sinulle ehdotetaan, ei käy/onnistu/et halua. 

Jos haluat esim. lääkärin/terapeutin/tms ystäväksi, niin kannattaa tajua ettei se käy vaikka sinä kuinka haluaisit. En oikein keksi muita syitä MIKSI et voisi tätä ihmistä ystäväksi saada (muuta kuin se, ettei tämä ihminen sitä halua. Mutta sitähän sinä et tiedä kun et saa suutasi auki).

Ihme vatulointia.

[/quote]

Aika monikin täällä tekee vastaavia avauksia. Toiset vaan on niin ujoja ja saamattomia tälläisissä. Ja olen hänet vasta pari kertaa nähnyt, niin vaikea heti alkaa tungettelemaan. ap

Vierailija
37/76 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä nyt kyse siitä kirurgista?

Vierailija
38/76 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ilmesesti ap:n ihastus on joku sosiaalisesti/taloudellisesti/hierarkisesti korkeammalla tasolla oleva, joten kannattaa tosiaankin pitaa matalampaa profiilia ja unohtaa ne kaveruushaaveet.

Vierailija
39/76 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän haluaa olla ystäväsi, teistä tulee ystävät. Mutta vaikka hän ei haluaisi olla ystäsi, älä murehdi. Se voi johtua vaikka siitä, että nainen on niin kiireinen, että ei ehdi tavata nykyisiä ystäviään.

Vierailija
40/76 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ystävyyteen tartte tehdä mitään aloitetta?! Jos joku on mukava ihminen, hakeudu häneen seuraansa. Siitä lähtee yhstävyys kehittymään jos on kehittyäkseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan