Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen enemmän taivaanlintu kuin ihminen

Vierailija
10.10.2020 |

Olen herkkä ja hauras. En ole tästä maailmasta.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut täässä viimepäivinä, välillä viikkoinakin ..

Ihmisyyden yläpuolelle ja korkeammalle ..

Ohi yli-ihmisestäkin ..

Zinc

Vierailija
2/37 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen ihmisiä touhuissansa, täyttämässä kaupoissa kärryjänsä, täyttämässä ihmisyyttään paikasta toiseen .. mietin ettei ihmisyys ole yhtään mitään .. Luukasa siinä on menossa ..

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ne katselee ympärilleen, ja luulevat luukasat olevansa vielä tärkeitäkin .. 

Miten hukkaanheitettyä potentiaalia ..

Zinc

Onhan niillä nyt nuttura kunnossa ne tarkistavat ..

Vierailija
4/37 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuin kanispieru, haisen liidellessäni vapaana yhä kauemmaksi

Vierailija
5/37 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö siemeniä?

Vierailija
6/37 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti siis paskomassa holtittomasti minkä tahansa päälle.

Vierailija
7/37 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme samanlaisia molemmat.

Vierailija
8/37 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sinäkö paskoit päälleni

9/37 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin tänään punarintaa, kun haketin risuja. Risukasan alta paljastui linnulle mieluisa ruuanetsintäpaikka. Punarinta oli niin tästä maailmasta kuin vain voi mikään elävä olla. Se tankkasi ravintoa muttomatkaa varten. Pian ottaa jonain lokakuisena yönä suunnan kohti Välimerta. Varsin elinkelpoinen olento, ei herkkä eikä hauras, pärjää hyvin.

Vierailija
10/37 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä maailmasta kaikki on, samoja alkuaineita kaikki.

Vierailija
11/37 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus tapaamme livenä, vuodan kaiken lehdistölle kostoksi. Olet ollut edesauttamassa elämäni tuhoutumista, en voi sitä unohtaa. 

Älä siis tapaa minua koskaan livenä Zinsis ja ystävät. 

Vierailija
12/37 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran kerrotaan jotain luottamuksellisesti, se pitää. Petturit maksaa. Vaikka olisi hyvävelikerhon serkku tai mikä lie. 

Olen lopullisesti masentunut sinuna ja ystäviesi takia, menettänyt työurani ( 14 vuotta työelämää, laske siitä), joten älä ihmeessä lähesty minua. Minä kostan, en voi muuten, kuin vuotamalla lehdistölle kaiken. Sori siitä.

Vierailija
13/37 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zinsis ja kuka/ mikä/ ketä lie, näin on. En halua teiltä mitään, tai en halua olla tekemisissä teidän kanssanne. en halua, että tarkkailette minua mitenkään. Tai mitään. Unohda. Koska minä tiedän, ja en anna anteeksi. 

Vierailija
14/37 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joskus tapaamme livenä, vuodan kaiken lehdistölle kostoksi. Olet ollut edesauttamassa elämäni tuhoutumista, en voi sitä unohtaa. 

Mites noin ? Elämäsi tuhoutumista ?

En usko, että Zinccis on siihen osallinen.

Zinc

Kerro huolesi ..

Vierailija
15/37 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää esittää, että en tietäisi, mutta tiedän. Ja todellakin vuodan kaiken lehdistölle, jos lähestytte minua jotenkin. Antakaa minun olla. Elämäntapani, omaisuuteni, kaiken.

Vierailija
16/37 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zinsis ja kuka/ mikä/ ketä lie, näin on. En halua teiltä mitään, tai en halua olla tekemisissä teidän kanssanne. en halua, että tarkkailette minua mitenkään. Tai mitään. Unohda. Koska minä tiedän, ja en anna anteeksi. 

En kyllä tarkkaile ketään. Matrix tekee sen ihan meidän puolestamme. Samassa veneessä ollaan ..

Zinc

Vierailija
17/37 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Kerro huolesi ..

Todellakin on. Elämäni on tuhottu. En saa enää mitään normaalia. Koitan asettaa suhteelisuuteen, mikä on sinun Zinc osallisuutesi ja mikä on persoonaani ja kohtaloani.

Vierailija
18/37 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää esittää, että en tietäisi, mutta tiedän. Ja todellakin vuodan kaiken lehdistölle, jos lähestytte minua jotenkin. Antakaa minun olla. Elämäntapani, omaisuuteni, kaiken.

Ymmärrän, mutta en se minä ole, vaan matrix. Olenhan koko ajan sanonut, että vartijoita on joka paikassa ..

Zinc

Me olemme ihan samassa tilanteessa.

Vierailija
19/37 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä tarkkaile ketään. Matrix tekee sen ihan meidän puolestamme. Samassa veneessä ollaan ..

Zinc

Puhelin ja kännykkä, kätyrit. Onneksi olkoon, sekoan ihan kohta. 

Vierailija
20/37 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Kerro huolesi ..

Todellakin on. Elämäni on tuhottu. En saa enää mitään normaalia. Koitan asettaa suhteelisuuteen, mikä on sinun Zinc osallisuutesi ja mikä on persoonaani ja kohtaloani.

Ei mulla ole muuta osallisuutta, kuin olen yrittänyt vallitsevassa tilanteessa auttaa ihmisiä.

Zinc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä