Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?
Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.
Kommentit (2614)
Vierailija kirjoitti:
Scrub Daddy -siivouskamaa. Clas Ohlsonilla kyllä myydään ainakin muutamia niiden tuotteita, mutta hyllyt ovat aina olleet tyhjillään kun olen päässyt kyseiseen kauppaan.
Tämä. Miksei näitä saada esim. K-ryhmään myyntiin, ovat loistotuotteita ja maailmallakin suosittuja??
Fanta Shokataa voi löytyä myös etnisistä, itse bongasin Koivukylän torin kaupasta 0,95l pullon alkukesästä. :)
Haluaisin itse ostaa ns. "yhden annoksen" tuotteita; kastikkeita, napostelutuotteita kuten sipsit (eli 25g pusseja) ym. Olen laittanut tästä palautetta viimeksi Taffelille, totesivat että ei oo eikä tuu (mikä on valhe, koska välipala-automaatissa on noita minipusseja tarjolla!). Yksittäispakatut tuotteet säilyvät tuoreempina, ja niitä on kätevä ottaa mukaan välipalaksi/aterialisukkeeksi jne.
Helsingin makkaratehtaan currywurstia ei ole saanut mistään pariin vuoteen. Oli hyvää ja käsittääkseni lisäaineeton.
Haluaisin kermanekkuja, ei kovia, vaan sellasia kuin ennen. Haluaisin elannon sitruunapullia. Vaniljajätskitikkuja, joissa mustaherukkahillosisus. Vaniljapuikkoja joissa colamehujää päällä. Sitruunatuutteja.
Tolua. Aiheuttaa kuulemma syöpää, mutta hyvin puhdistuu.
Ysärijätskejä ja karkkeja. Nykyiset maistuu kaikki samalta, ovat tylsiä ja aivan liian isoissa pakkauksissa. Miljoona eri variaatiota samasta tuotteesta jne. Pyh ja pah!
Ysärillä oli mm. Rakettimehujää, jossa oli useampaa erimakuista mehujääraitaa ja keskellä vielä piilossa tikkari. Samoin oli aarrearkkuun sekä autoon pakattua jätskiä, ja mukana tuli myös pieni yllätyslelu/tarra. Ja entäs sitten Jenga, ennätyskorkea mehujää? Ei nykyään ole mitään tämmöistä! Mautkin ovat tänä päivänä pelkkää vanilja-suklaa-toffee-karamelli-pähkinää, ysärillä oli vielä kirsikkaa, persikkaa, appelsiinia, rommia ym. erikoisempaa. JätskiLEIVOKSIA ja -kakkuja sai myös, samoin ns. vähän parempia pikarijäätelöitä. Meille ostettiin säännöllisesti sellaisia, joissa oli ainakin saksanpähkinää päällä (ysärillä ei ihan yhtä jokapäiväinen tuote kuin nykyään). Eipä saa enää, kaikki samaa Pingviini-kuraa muutamassa perusmaussa.
Kaktusmehua, se sellainen kapea, korkea tölkki
Jorma 45 v kirjoitti:
Naisen seksileluksi.
Jorman seksileluksi.
asun pikku paikkakunnalla ja olen yrittänyt ostaa jo reilun kuukauden henkareita/ripustimia. eipä vain myydä. onneksi työkaveri toi kassillisen :)
Haluaisin ostaa kaupoista kasvisruokia omalta kasvisruokahyllyltä, eikä niin että ne on ripoteltu sinne tänne pitkin myymälää ja lihojen sekaankin. Joka kaupassa ovat vielä eri paikoissa.
Näin sattumalta sillipurkkien vieressä kalahylyllä tofuruokia? Jos etsin tofua, en mene etsimään sitä sillien seasta. Ette saa lihansyöjistä vegaaneja noin vaikka miten ne vegeruuat olisi lihojen keskellä, mutta aiheutatte turhaa kärsimystä niille jotka niitä tuotteita oikeasti ostaisi.
Kalasäilykkeiden seassa papusäilyke? Tämä ainakin pakko olla vahinko.
https://buy.woebermustard.com/products/Sweet-%26-Spicy-Mustard-%252d-16…
Woeber'sin Sweet & Spicy-sinappikastiketta.
Miksi ei kukaan tuo Suomeen tätä enää????
Woeber'silla on muitakin herkulliselta kuulostavia kastikkeita.
Savuinen piparjuuri
Karpalopiparjuuri
https://www.woebermustard.com/our-products/
Pluoti-luumuja!
https://en.wikipedia.org/wiki/Pluot
Punalihaisia omenoitakin toivon mukaan saa syksyllä!
Kaninlihaa! Asuessani Keski-Euroopassa, sitä oli aina myynnissä. Terveellistäkin se on....
Kunnollista tonnikala tahnaa.
Jorma 45 v kirjoitti:
Naisen seksileluksi.
No mikä ettei. Missä tavataan?
Riitta 66 v
Puolison, elämänkumppanin.
Jonkun, joka oikeasti rakastaisi minua.
Keltainen sitruuna Gatorade ja Yeo's curry nuudelit. Joskus muinoin kumpaakin löytyi kaupasta, nyt en ole pitkään aikaan löytänyt niitä mistään.