Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?
Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.
Kommentit (2614)
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin tamiflu lääkettä ja skittles karkkeja.
skittlesejä löytyy joistain kaupoista, lähetä toive omalle lähikaupalle että tilaavat, tai tilaa itse jostain nettikaupasta ja näytä kieltä lähikaupalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Irtokananmunia.
Yksin elävänä en tarvitse kuutta kerralla.Kyllä taas on uusavuttomuus huipussaan. Ei kai kukaan perheellinenkään käytä kaikkia ostamiaan munia tai muitakaan elintarvikkeita KERRALLA? Munat säilyy viikkotolkulla ja jos ne viisi nyt on tosiaan ylimääräisiä niin anna tai myy ne jollekulle. Osta jonkun kanssa kimpassa se kenno. Joskus on neljän munan kennojakin myynnissä ainakin meidän lähikaupassa. Vink vink, kauppiailta voi myös toivoa niitä tai irtomunia.
Olen se joka kirjoitti toiveen irtokananmunista. En tosiaan syö niitä oikeastaan ollenkaan koska en pidä niistä sellaisenaan mutta tykkään paistaa lättyjä silloin tällöin jolloin olisi kiva saada kananmunia irtona ettei tarvitsisi käyttää kaupan valmiita taikinapusseja.
Käytä lätyissä kananmunien tilalla banaanisosetta, toimii ihan yhtä hyvin. Tai tee ilman kananmunaa, toimii sekin.
Samoja karkkeja joita sai ostaa laivojen taxfreesta kun olin lapsi.
Koiranpentuja.
Siis ymmärrän täysin miksi ei eläinkaupoissa myydä kissoja tai koiria. Mutta kuinka kätevää olisi käydä katsomassa pentuja ja ostamassa koira tai eläinkaupasta. Nyt pitää etsiä ja odottaa ja säätää kasvattajien kanssa.
Ylimääräisiä klipsihiuksia harmaan sävyissä, saatavana lähikaupasta että näkee värin kunnolla ennenkuin ostaa. Ohutlettiselle vanhenevalle ne olisi kampauksen pelastus kun voisi tarvittaessa vähän lisätä volyymia kuontaloon. Nettikaupasta ostaessa on ihan onnenkauppaa mitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Isokokoiselle naiselle mustia t-paitoja, jotka eivät olisi tyköistuvia ja joissa ei olisi mitään glitterpantteria tai muuta karseeta kuvaa edessä. Sellaisia laatikkomallisia, joita ennen käytettiin.
Osta miesten! Monesta paikasta löytyy miesten ihan perus tpaitoja isoissa koossa, eivät tyköisty kun ottaa ison koon ja ovat laatikkomallisia. Siis osta jotain ihan perus Fruit Of The Loomia, älä mitään slim fit mallia.
Woeber'sin Sweet & Spicy sinappikastiketta.
Joskus cittarien jenkkihyllyllä oli, mutta ei enää muutamaan vuoteen, eivätkä nettikaupastaan myy Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pashaa!
Pitäis olla lakisääteistä, että sitä olis saatavilla ympäri vuoden - ei vaan pääsiäisenä!
Laskiaispullia myös!
Voi että, ja runebergin torttuja!! Eikö voisi tehdä yhden hyllyn kaupassa, josta saisi tarvittaessa kaikki kausituotteet, jos sattuu laiskiaisettamaan vaikka lokakuussa :)
Muuten hyvä idea, mutta hylly olisi tyhjä paitsi silloin sesonkina kun k.o. tuotetta valmistetaan 🙂
Leivos- ja leipätiski, ennen niitä oli joka kaupassa, pikkukaupoissakin.
Ei kiitos Fazerin ylihinnoitelluille paistotuotteille jotka on kuivia ja kalliita.
Viiniä haluaisin ostaa kaupasta.
Fazerin turkinpippurimunkkeja saisi olla myynnissä ympäri vuoden, munkit onkin ainoita paistopistetuotteita joita voi ostaa kun joskus harvoin tekee mieli sellaisia.
Viini ja muut alkoholit, olen kateellinen eestiläisille.
Jälkiruokahyytelöitä pikkupurkeissa. Niitä on paljon eri makuja kaupoissa mm Kreikassa. Kaikkein paras jälkiruoka laihduttajalle ja kesällä. Ei yhtään rasvaa. Usein seassa hedelmäpaloja, tehty mehuun ainakin osittain, voi olla myös sokeriton. USA jello on vähän sama, mutta se on yleensä täysin keinotekoinen.
Kunnon ruisleipää. Sellaista limppumallista, jossa on rapea kuori ja mehevä sisus. Ei saa mistään täällä päin. Uotilan valmiiksi viipaloitu ruislimppu ovat maultaan lähinnä sitä mitä kaipaan, mutta haluaisin sellaisen ison, viipaloimattoman pyöreän leivän.
Jotku Vaasan ruispalat ja muut vastaavat on ihan hirveetä kuraa, en tajua miksi nykyään melkein kaikki ruisleivät on sen kaltaisia.
Haluaisin ostaa Erikiva toffeeta sekä kahvilla Vai liköörillä täytettyjä suklaakahvipapuja kuten nuoruudessa.
Suomessa on muuten tosi upeat ruoka ja makeistuotteet.
Haluaisin läppärin reunaan sujautettavan pehmusteen, koska reuna on kova. En viitsisi liimata tähän mitään.
Sarviapilan siemeniä, joita tarvitaan joissakin intialaisissa ruuissa.
Taffelin Cream Cheese Chipsejä. Oli joskus 2000-luvun alussa, mut lopetettiin. Niiden jälkeen tuli Nacho Cheese Chips, joka oli hyvää ja sekin lopetettiin.