Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?
Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.
Kommentit (2614)
Erilaisia laktoosittomia, vähärasvaisia, vähäsokerisia jäätelöitä. Rommirusina, vanilja, mansikan makuisia.
Vierailija kirjoitti:
Grenadiinia
Kyllähän granaattiomenaa on lähes joka kaupassa. Muistan lapsuudestani 2000-luvun alusta, että meillä syötiin usein.
Vierailija kirjoitti:
Bikiniyläosia koossa 58/60. Nämäkin pitää itse ommella. Esim. Elloksella bikinien koot loppuu kokoon 56, vaikka muissa vaatteissa heillä on kokoja 60 asti. Olen laittanut palautetta, sain vastauksen, että ei niitä kuulemma ostettaisi. No mistä tiedätte, jos ette ole koskaan myyneet sitä kokoa?!
Pitkäselkäiselle mitoitettuja uimapukuja myös ostaisin kyseisessä koossa. Uimapukuja en käytä tästä syystä, kun ovat aina liian lyhyitä itselle.
Uimapukujen mitoitukset meille isokokoisille on asia, jota en vaan ymmärrä.
Minulla on isot tissit ja pylly, iso ja roikkuva vatsa. Puku kuin puku, joko tissit eivät mahdu edes sisään kunnolla TAI tilaa olisi toisellekin parille. Pyllyn kohdalta uikkari puolestaan ROIKKUU, ja kiristää vatsasta. Onpa kiva uida!
T. Vesijumppaaja
Vierailija kirjoitti:
Kurpitsasosetta. Kertokaa ihmeessä jos tiedätte mistä voisi löytää.
Sitä saa Etelä-Amerikasta!
Tilataanko porukalla?
Pillua ilman vastapalveluksia
Katkarapu keittoa ja luomu patonkia. Laktoositonta vanukasta ja luomu voita kuin maustevoita laktoositon kuin laktoositon muut tuotteet aidolla laktoosittomalla maidolla tehtyä. Nyt on niin ettei edes pitsan juusto ole kuin palmuöljyä.
laskiaspulla tai runebergintorttu yksittäin
Olen tähän vastannut joskus, mutta ostaisin naisen joka rakastaisi ehdoitta ja jakaisi samankaltaiset harrastukset.
4-5 prosenttista viiniä. Ainakin meidän lähikaupasta saa vain joko täysin alkoholitonta tai 8 prosenttista. Tykkään viinin mausta ja ostan sitä myös alkoholin takia, mutta en haluaisi, että se on noin vahvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viiniä
Mä ostaisin satunnaisesti hyvää single malt whiskyä. Nykyveroilla viini ei oikein maistu sen hintansa arvoiselta ruokajuomana, moni alkoholiton on hintaansa nähden paljon sopivampi ruokajuomana.
Määkin oon kaivannut pieniä Wisky pulloja että vois kotona lumitöiden ja saunan jälkeen tehdä yhdet tai kahdet Irish coffeet!
Vierailija kirjoitti:
Yllätysmunia (Ei kindereitä) tekisi mieli ostaa, mutta niitä taitaa saada vain pääsiäisenä.
Ens päästäisen jälkeen mee Lidliin ja osta niitä ittelles jemma merkkiseen piilopaikkaan. Mää oon ostanut niitä parhaimmillaan 20 senttii tzipale!
On Teillä vaatimattomat kaupasta ostohalut.
Minä haluan ostaa kaupasta uuden nuoruuden ja sitä kautta toisenlaisen työntekomotivaation ja ammatin 8^))
Pilveä