Hitsi kun kaipaan seksiä exäni kanssa!
Suhde oli aivan toivoton, mies kohteli minua huonosti ja epäkunnioittavasti, ja vielä syytti tämän käytöksen aiheuttamista ongelmista minua. En pystynyt jatkamaan enää.
Mutta seksin osalta oli kuin eri mies kokonaan. En edes tiennyt ennen häntä, että voin nauttia seksistä niin suunnattomasti. Sängyssä hän kunnioitti minua ja toiveitani täydellisesti ja opin luottamaan häneen niin, että vapauduin ja nautin täysillä. Hän oli valmis näkemään kuinka paljon vaivaa tahansa saadakseen minut nauttimaan vieläkin enemmän. Tunteja meni rakastellessa vapaapäivinä. Se oli suoranainen paratiisi. Suhteen jatkuttua jonkin aikaa hänen ei tarvinnut kuin vähän hipaista minua, kun kävin jo kuumana. Kehoni ehdollistui niin vahvasti siihen, että nyt on taas sitä tajunnanräjäyttävää nautintoa luvassa.
Miten voin koskaan enää olla onnellinen jonkun toisen miehen kanssa?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Itsekin kaipaan exääni ja sanon nyt ihan suoraan, että syynä on hänen iso munansa. Nykyisellä on liian pieni.
Minun kaipaukseni kohteella taas oli pienempi kuin kellään aiemmalla kumppanilla. Kyllä se ihanuus ja täydellisyys on ihan muista asioista kiinni kuin isosta koosta, ainakin minulla.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama kokemus. Kyseessä periaatteessa alunperin seksisuhde, mutta tunteiden tultua mukaan kuvioon tuli kolmen vuoden päästä ero. Niin taivaallista seksiä etten ole sellaista kokenut enkä tule varmasti kokemaan.
Minulla oli myös useamman vuoden kestänyt seksisuhde, mutta siinä ei todellakaan haaveiltu sen enemmästä. Seksi oli aivan mieletöntä ja tajunnan räjäyttävää. Tuskinpa enää ikinä tulen kokemaan vastaavaa, mutta olen tyytyväinen, että olen kuitenkin saanut sellaista kokea elämäni aikana. Tuon seksisuhteen päättymisen jälkeen aloin etsimään itselleni kunnollista loppuelämän kumppania. Sellaisen löysinkin. Alussa seksi oli surkeaa räpellystä, mutta on pikkuhiljaa muuttunut paremmaksi, kun olen ollut kärsivällinen ja olen saanut ohjailla miestä haluamaani suuntaan. Olen tähän tasoon ihan tyytyväinen. Tiedän, että paljon huonomminkin voisi asiat olla. Miehen muut ominaisuudet korvaavat pienet puutteet seksissä. En vaihtaisi häntä enää mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla ex-muijan kanssa. Osasi temput ja teki mitä vain. Nyt pelkkä suikkari loppuun asti on tuntunut olevan monelle sen jälkeiselle tyrtöystävälle liian pervoa. Ja ei tarvinne mainita, että kaikki sitä rivompi on tietenkin ehdoton no no.
Voi harmi. Olet sentään uskaltautunut yrittämään muidenkin kanssa tuon eksäsi jälkeen. Itse olen vähän niin kuin luovuttanut yrittämättä, ainakin toistaiseksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla ex-muijan kanssa. Osasi temput ja teki mitä vain. Nyt pelkkä suikkari loppuun asti on tuntunut olevan monelle sen jälkeiselle tyrtöystävälle liian pervoa. Ja ei tarvinne mainita, että kaikki sitä rivompi on tietenkin ehdoton no no.
Mun nykyiselle miehelle taas suikkari loppuun asti on liian pervoa. Vain yhden kerran olen saanut tehdä sen hänelle, muulloin aina haluaa keskeyttää ja laueta sisälleni.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tulet löytämään ikinä yhtä hyvää miestä seksiin. Etkö voisi elää vain ilman parisuhdetta ja harrastaa seksiä exän kanssa?
Mielenkiintoinen ehdotus.
Meillä niiden tilanteiden hienous kuitenkin pohjautui aika vahvasti henkiseen yhteyteen ja siihen, että olimme lupautuneet toisillemme ja hyväksyimme toisemme täydellisesti. Rakkauteen ja toiselle hyvän haluamiseen. Kuulostaa varmasti ristiriitaiselta kun katsoo avaustani, mutta alussa tietysti uskoin että kyseessä on kaikin puolin ihana ja rakastamaan kykenevä mies. Selitin ikäviä tilanteita mielessäni parhain päin. Kun niitä alkoi tulla liikaa, ja lopullisesti menetin luottamuksen, lopetin suhteen hyvin nopeasti ennen kuin seksikin ehti mennä pilalle. Uskon kuitenkin, että niin siinä olisi käynyt. Ehkä olisi pitänyt jatkaa sen verran, että olisin ehtinyt kokea senkin.
En pysty nauttimaan seksistä jos tiedän ja tajuan, että partneri ei ole ihmisenä kokonaisvaltaisesti luotettava ja hyvä ihminen. Tiedän että monilla tämä ei mene näin, mutta itse olen aika vahvasti tällainen (ja siksikin niin valikoiva niiden seksikumppanien suhteen).
ap
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia niitä seksisuhteita ei saisi olla liikaa. Aina löytyy jotain moitittavaa omasta kumppanista. Mikään ei riitä..
Mies52v
Ai että jos on ekan kanssa surkeaa seksiä niin jää siihen ja elä elämäsi ilman tyydyttävää seksielämää?
Hyvä seksielämä tekee elämästä ihanaa ja päinvastoin. Seksi on miehen ja naisen välistä taikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia niitä seksisuhteita ei saisi olla liikaa. Aina löytyy jotain moitittavaa omasta kumppanista. Mikään ei riitä..
Mies52v
En tajunnut tätä. Olen erittäin valikoiva kumppanien suhteen, ollut jo ennen tätä miestä.
ap
No ei se siitä johdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama kokemus. Kyseessä periaatteessa alunperin seksisuhde, mutta tunteiden tultua mukaan kuvioon tuli kolmen vuoden päästä ero. Niin taivaallista seksiä etten ole sellaista kokenut enkä tule varmasti kokemaan.
Minulla oli myös useamman vuoden kestänyt seksisuhde, mutta siinä ei todellakaan haaveiltu sen enemmästä. Seksi oli aivan mieletöntä ja tajunnan räjäyttävää. Tuskinpa enää ikinä tulen kokemaan vastaavaa, mutta olen tyytyväinen, että olen kuitenkin saanut sellaista kokea elämäni aikana. Tuon seksisuhteen päättymisen jälkeen aloin etsimään itselleni kunnollista loppuelämän kumppania. Sellaisen löysinkin. Alussa seksi oli surkeaa räpellystä, mutta on pikkuhiljaa muuttunut paremmaksi, kun olen ollut kärsivällinen ja olen saanut ohjailla miestä haluamaani suuntaan. Olen tähän tasoon ihan tyytyväinen. Tiedän, että paljon huonomminkin voisi asiat olla. Miehen muut ominaisuudet korvaavat pienet puutteet seksissä. En vaihtaisi häntä enää mihinkään.
Kiitos kun kerroit kokemuksesi. Näin toivoisin, että minullekin vielä kävisi.
Seksi on kuitenkin vain yksi alue elämässä, vaikka minulle se onkin tosi tärkeää. Varmaan jos löytäisin miehen joka olisi muilla alueilla minulle erittäin hyvä kumppani, en ehkä niin kipeästi enää kaipaisi täydellistä seksiä, vaan sellainen hyvä tai kehityskelpoinenkin jo riittäisi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mies52v
Anna kuin arvaan, että tuo ei tietenkään koske miehiä. Vain naisten pitäisi tyytyä huonoon seksiin. Älä unta näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies52v
Tuo takia juuri niitä seksisuhteita pitää olla paljon, jotta löytää itselleen myös seksuaalisesti yhteensopivan kumppanin. Olisitko itse valmis tyytymään loppuelämäsi ajan huonoon seksiin, jossa et ikinä saa itse orgasmia, mutta naisesi saa joka kerta?
Olipa hyvin sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun nykyiselle miehelle taas suikkari loppuun asti on liian pervoa. Vain yhden kerran olen saanut tehdä sen hänelle, muulloin aina haluaa keskeyttää ja laueta sisälleni.
Älä yritä uskisten kanssa. Jeesus on niille tärkempi kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies52v
Anna kuin arvaan, että tuo ei tietenkään koske miehiä. Vain naisten pitäisi tyytyä huonoon seksiin. Älä unta näe.
Tavallaan. Miehille se tyydytys on kuitenkin helppoa. Pari vetoa sisään ja ulos ja lastit sisään ja oletettu palkinto. Näin se evoluutio on asian saattanut. Katso avaraa luontoa, tai vaikka hevosten astutusta.
Jos jotain kaipaan eksästäni niin ehdottomasti hyvää ja nautinnollista seksiä.Olimme 10 vuotta yhdessä ja siinä aikana opimme tietämään toisemme tarpeet seksissä,ennen seksiä,seksin aikana sekä seksin jälkeen. Olosuhteiden takia asuimme kahdessa asunnossa,välillä molemmat omissamme ja välillä asuimme jomman kumman asuntoa ja varmaan sen takia olimme aina valmiita seksiin kun olimme yhdessä.Meillä oli kiihkeää ja monipuolista seksiä aina,harvoin oli tylsiä seksikokemuksia,aina saimme molemmat orgasmin ja yleensä aika helpostikin.Milloin makuuhuoneessa, aina suihkussa käydessämme, saunassa ja keittiössä, harrastimme seksiä lähes joka paikassa,ehdottomasti kylässä kun oli kiinnijäämisen vaara illan ja alkuyön tunteina kun talonväki ei vielä nukkunut. Naiseni antoi aina suuseksiä tai käsiseksiä kun hänellä oli kuukautiset,en ollut koskaan puutteessa vaan hän hoiteli minut vaikka hänellä itsellään ei mieli tehnytkään. Kaipaan hänen kosketustaan,hänen rakastettavia, kauniita ja kiihottavia rintojaan,koko hänen ihanaa kehoaan.Jos tilaisuus vielä tulee niin hänen kanssaan en jätä harrastamatta seksiä:)
Täälläkin yksi, joka ei varmaan ikinä enää löydä parisuhdetta. Olen tämän yhden tyypin jälkeen yrittänyt seurustella kolme kertaa (lyhyitä tapailuja en tietysti edes ole laskenut) mutta jokainen suhde on tuntunut väärältä siksi, etten ole nauttinut seksistä kuin korkeintaan hyvin pinnallisella tasolla. Samasta syystä olen suhteet lopettanut. Tuntuu kovin toivottomalta näin seitsemän vuoden jälkeen.
Jos olisin lapsia halunnut, tilanne olisi vielä ahdistavampi.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin kaipaan exääni ja sanon nyt ihan suoraan, että syynä on hänen iso munansa. Nykyisellä on liian pieni.
Hyvän suhteen ehdoton perusta on avoin dialogi. Joten ehdotan että otat asian puheeksi nykyisen kanssa. Kerrot että on ihana ja kaikkea mitä naisena miehestä haluat, mutta seksissä on parannettavaa. Ja koska mittoja ei voi muuttaa niin täytyy yrittää enemmän ja sitten kerrot mitä muuta voisi tehdä kuitatakseen puuttuvat sentit ympärysmitasta.
Vierailija kirjoitti:
Mies52v
Päinvastoin niitä pitää olla monia yhtä aikaa niin voi valita parhaan. Se että aletaan paneksimaan vasta häiden jälkeen on ihan älytöntä. Entäs jos se toinen on ihan lahna tai mikromunainen. Erohan on ainoa mahdollisuus.
Tiedän mitä tarkoitat, meilläkin oli tämä vielä pisteenä I:n päälle! Olimme saman pituisiakin, mikä vielä lisäsi kaiken toimivuutta.
ap