Kuka ihmeen lapsettomuus-aktivisti täällä meuhkaa?
Siis tuo tahallisesti lapseton, joka on viime päivinä oikein tehtaillut kommentteja lapsettomuuden autuudesta ja siitä, miten pönttö sekaisin on niillä, jotka surevat lapsettomuutta ja varsinkin niillä luonnottomilla itsekkäillä av-paskoilla, jotka kehtaavat hakea hoitoa lapsensaantiongelmiinsa...
Tämä ketju sen paljastaa hyvin:
http://www.vauva.fi/keskustelu/3909079/ketju/lopetin_ystavyyden_tahattomasti_lapsettoman_kanssa
Kirjoittajan mielestä lapsettomuus on hieno asia, ja kaikkien kuuluu ajatella niin, tai sitten he ovat päästään sekaisin. "
Traumaattista on lähinnä se, että ihminen on noin solmussa omien tunteidensa kanssa. Negatiivisuudessa vellominen on kuluttavaa ja täysin tarpeetonta. Lapsettomana voi kuitenkin olla täysin onnellinen ellei onnellisempi kuin vanhempana."
No toki voi olla, jos ei lapsia halua, mutta lapsirakkaalle on todella iso toiveiden romahdus, jos ei ikinä toiveet toteudu...
Kommentit (7)
Palstahulluja on aina ollut ja tulee aina olemaan.
Ärsyttävä trendi tosiaan täällä nyt päällä. Mutta hei: ne on provoilijoiden paskinta kastia, eivät keksi omia aiheita, vaan toistavat jonkun toisen keksimää.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 14:06"]
Palstahulluja on aina ollut ja tulee aina olemaan.
[/quote]
Joo, kakkakallekin on taas pytyllänsä tarinoimassa. On tämä melkoinen mielenterveysklinikka, mutta niin ovat useimmat muutkin palstat. Mitä hullut tekivät ennen kuin oli nettiä? Huutelivat kaduilla kai.
Ei luulisi, että vauva-lehti ja sen keskustelupalstat edes kiinnostavat noita lapsettomia niin kovasti, mutta kai he jotenkin kokevat tarpeelliseksi käydä täällä aukomassa päätään. Todella epäempaattista mollata ihmisiä, joilla on surua ja pettymystä elämässä.
Joku provoilee ja vieläpä erityisen huonosti. Mussa aiheuttaa vain sääliä ja toivoa, että saisi joskus elämänsä kuntoon.
Tälle palstalle kirjoittaa useampikin lapseton ihminen lapsettomuuteen liittyvistä aiheista. Joukossa on sekä tahattomasti että omasta halustaan lapsettomia. Sitten on erittäin todennäköisesti vielä koko joukko provoilijoita, jotka ovat huomanneet lukijoiden syövän kaikki lapsettomuusaiheiset jutut kohoineen siimoineen.
Minä en ole tuon ketjun aloittaja mutta kirjoitin tuon sitaatin. Se ei ollut tarkoitettu provosoimaan, vaan olen vilpittömästi sitä mieltä. En ole myöskään kirjoittanut yhtään viestiä lapsettomuushoidoista. Kummastelen itsekin niihin liittyviä aloituksia.
Niitä yhden asian naisia riittää av-palstalla. Milloin ne tehtailee aloituksia imetyksestä, milloin lasten seisomisesta ostoskärryissä, milloin pillukarvoituksista, milloin lapsettomuushoidoista.
Mua ei häiritse se, että jollain on neuroosi, mutta mua häiritsee se, jos se neurootikko keskittyy mollaamaan muita. Kuten toi lapsettomia mollaava tyyppi tekee.