Inhokkikuukautesi?
Kommentit (53)
Marraskuu, aivan karsea PK-seudulla, missä olen koko elämäni elänyt.
Minulla ei sellaista olekaan. Kaikki käy.
Syyskuu on kuukausien sunnuntai. Tavallaan vielä mukava mutta kaikki alkaa menemään alamäkeä ja kohti kylmempää ja pimeämpää.
Joulu-, Marras- nykyisin myös nuo hellekuukaudet.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei sellaista olekaan. Kaikki käy.
Sama täällä...kaikki kuukaudet käy...vaihtelu virkistää!!!
Huhtikuu. Sitä jo toivoisi että olisi keväistä, mutta on vaan ankeaa, luonto ei ole vieläkään vihreä, vieläkin on pakkasia ja takatalvia. Sitä on jo niin väsynyt talveen ja kolkkouteen, ja se vaan jatkuu ja jatkuu.
Helmikuu on kyllä vahva kilpailija jo ihan siksi että se on kylmin kuukausi.
Marraskuu on masentava, joten lähden matkalle joka marraskuu.
Tammikuu on liian pitkä ja kylmä, vain loskainen maaliskuu peittoaa sen.
Apee.... mihin tarvitset tuntemattomien inhokki kuukausi ? Laita ylös ettei tarvitse toista kerta kysellä. 🤭🤭🤭
Inhokkikuukauteni alkaa lauantaina..
Mä inhoan talvea kokonaisuudessaan, erityisesti kylmää ja lunta. Tammi- ja helmikuu on siis sietämättömimmät. Oi että kun odotan sellaista ilmastonmuutosta, että olisi vaan pitkä marraskuu, kunnes onkin jo kevät.
Kylmyys ja pakkanen. Loska, liukkaus.
Vierailija kirjoitti:
Mä inhoan talvea kokonaisuudessaan, erityisesti kylmää ja lunta. Tammi- ja helmikuu on siis sietämättömimmät. Oi että kun odotan sellaista ilmastonmuutosta, että olisi vaan pitkä marraskuu, kunnes onkin jo kevät.
Yksi vuosi parisen vuotta sittenhän Helsingissä oli joku noin 100 päivää kestänyt marraskuu.
Vierailija kirjoitti:
Apee.... mihin tarvitset tuntemattomien inhokki kuukausi ? Laita ylös ettei tarvitse toista kerta kysellä. 🤭🤭🤭
Mihin sinä tarvitset tuota tietoa ap'ltä?
eri
3: kesä-heinä ja elokuu. Rakkaimmat syys,loka, marras,joulu...
Vierailija kirjoitti:
Marraskuu, aivan karsea PK-seudulla, missä olen koko elämäni elänyt.
Sama
Pahin ehdottomasti tammikuu , tuntuu niin pirun pitkältäkin ja kelit on mitä on .Fiilis lässähtää joulukuun jälkeen .
Heinäkuu ehdottomasti.