1984 syntyneet: millainen elämäntilanteenne?
Kommentit (16)
No ei paljon kerrottavaa, opiskelut kesken ja sinkku, vauvakuume. -ap
Synnyin 1984 Lontoossa Suomen kansalaiseksi. Vanhemmat olivat tyokeikalla. Kun heidan piti palata, Suomessa oli kauhea lama. Jaivat Britanniaan ja vaihtoivat lopulta kansalaisuutta. Nyt olen britti, jolle Suomi on tarkea mutta aika vieras maa. Saan onneksi kayttaa suomea tyossani ja olen taysin kaksikielinen. Tunnen etta nyt on asiani paremmin kuin koskaan ennen.
Opinnot tehty tältä erää, yliopistoon suoraan lukiosta ja kuudessa vuodessa ulos. Yksi lapsi, toinen tulossa. Tässä välissä onnistuin saamaan (olemattomasta työkokemuksesta huolimatta) vuodeksi oman alan töitä. Aika jees elämäntilanne, kun näin kylminä faktoina esittää asiat...
Olen -83 tammikuussa syntynyt joten saan kai vastata :)
Valmistuin noin 3 vuotta sitten, vakituinen työpaikka olltu siitä asti. Ostimme miesystävän kanssa oman talon syksyllä ja muutama päivä sitten jätimme ehkäisyn pois. Vauvakuume täälläkin.
Opiskelut takana tältä erää ja vakituinen virka. Seurustelua takana 4 vuotta, kihloissa 6kk ja avioliittoon astumme keväällä =) Uuteen kotiimme pääsemme muuttamaan maaliskuussa. Kesällä mieheni opinnot ovat ohi ja lähdemme vuodeksi USAn miehen työn perässä. Mikäli kaikki menee suunnitelmien/haaveiden mukaan olemme seuraavan vuoden e-Amerikassa ja sen jälkeen asetumme takaisin Suomeen ja haaveissa vauva ♡
Valmistuin 5 vuotta sitten. Ei vakituista työpaikkaa, mutten sellaista ole etsinytkään, koska terveysongelmat pakottavat downshiftaamaan. Teen työprojekteja sinne sun tänne, harkitsen myös pienimuotoista yritystoimintaa. Elämäntyyli on vaatimaton, joten aina on riittänyt leipää pöytään.
Parisuhdetta on kestänyt noin 10 vuotta, siitä suurin osa naimisissa. Ei lapsia terveysongelmien vuoksi. Lapsettomuus ei ihme kyllä tunnu niin kipeältä asialta kuin olisin joskus aiemmin kuvitellut. Ystäväpiiri alkaa olla lisääntymisiässä, joten lapsia riittää kyllä syliteltäväksi ja hoidettavaksi.
naimisissa, 2 lasta, omistusasunto ja molemmilla vakityöpaikka, ollut jo useamman vuoden.
Kaikki ihan hurjan hyvin, matkustellaan ja harrastetaan, panostetaan perheen yhteiseen aikaan..
tulevaisuudessa edessä mulla tod. näk. hiukan opintoja ja isompi asunto.
Naimisissa, pieni lapsi. 2. asteen ammatti taskussa, AMK-opinnot loppusuoralla. Opiskelujen ohella olen tehnyt oman alan töitä. Toinen lapsi haaveissa vasta vähän myöhemmin.
Naimisissa, yliopistotutkinto ja vakituinen työpaikka. Yksi lapsi (11 kk), toinen tulossa. Asumme mieheni omistamassa asunnossa.
Lukion jälkeen amk joka jäi kesken. Tämän jälkeen monta vuotta matkustelua pitkin maailmaa. Nyt toiselta alalta amk tutkinto taskussa, parisuhteessa 3v ja tarkoituksena ei ole "asettua" aloilleen vaan lähteä takaisin maailmalle heti kun mies saa opinnot loppuun. Olen tällä hetkellä onnellisempi kuin ikinä.
Onnellisesti naimisissa, oma (pankin) talo maalla, molemmilla vakituiset työpaikat joissa on oltu kauan, 2 lasta ja kolmas syntyy kesän alussa. Elämä hymyilee :)
Onnellisesti parisuhteessa, korkeakoulutus ja itselle mieluisa työpaikka. Omakotitalo (josta lainaa 40 000 jäljellä) viihtyisällä paikalla ilman naapureita. Koirakuume päällänsä. Ystävyyssuhteet kunnossa.
Naimisissa, kaksi pientä poikaa, kivitalo juuri rakennettu. Vakituinen työpaikka ja AMK-tutkinto. Onnellinen nainen :) Kolmas lapsi harkinnassa. Nyt ehkä tuntuu, että kaksi saa riittää :)
Naimisissa, kaksi pientä poikaa, kivitalo juuri rakennettu. Vakituinen työpaikka ja AMK-tutkinto. Onnellinen nainen :) Kolmas lapsi harkinnassa. Nyt ehkä tuntuu, että kaksi saa riittää :)
Valmistuin yliopistosta neljä vuotta sitten ja sain melkein heti oman alani töitä. Vakituisen viran sain kolme vuotta sitten.
Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä kuusi vuotta ja siitä puolet naimisissa. Asumme omistusasunnossa Helsingin kantakaupungissa. Lainaa on aika paljon...
Meillä on vajaan vuoden ikäinen ihana vauva, jota rakastamme yli kaiken. Haluaisimme lapsia pian lisääkin.
Kerro ensin omasi.