Mitä tekisit, jos tapailemasi mies poistelisi sun lähettämiä kommentteja IG/FB-kuvista?
Olen alkanut kiinnittämään huomiota siihen, että tapailemani mies poistaa mun kommentteja hänen kuvistaan IG/FB:sta, vaikka meillä on seksiä. Hän ei paina sydäntä kommentteihini, mutta muiden naisten kommenteista tykkää ja pitää ne näkyvillä. :( Tuntuu aika pahalta! Mies olisi taas huomenna tulossa minun luokse, pitäisikö minun pidättäytyä seksistä ja ottaa puheeksi tämä kommenttien poisto? Miten ottaisin asian puheeksi?
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen otan vastaan hyviä vinkkejä huomiselle, miten laitan miehen ruotuun ja saan ne h*rot pois miehen ig:stä. Ja että mies ei poistaisi mun kommentteja.
Sano se sille.
Jos ei toimi niin sitten et voi asialle mitään.
Ota onkeesi nämä vinkit kokeneemmilta, mitä olet jo paljon saanut äläkä yritä muokata miestä joka ei ole sinusta edes kiinnostunut. Et voi pakottaa häntä kiinnostumaan, ja ruikuttamisella tai "ruotuun laittamisella" ajat sen vain pois.
No onhan se kiinnostunut kun haluaa tulla käymään ja meillä on seksiä?
Tuskin on kiinnostunut sinun ig-kommenteistasi ja tarpeesta olla ainoa.
Jos osaat avata reidet niin osaat varmaan avata suusikin muuta kuin suikkaria varten? Sano että sua harmittaa miehen käytös.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen otan vastaan hyviä vinkkejä huomiselle, miten laitan miehen ruotuun ja saan ne h*rot pois miehen ig:stä. Ja että mies ei poistaisi mun kommentteja.
Etkö sä vielä 4 sivun jälkeen tajua että olet pelkkä pano? No oma vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano se sille.
Ota onkeesi nämä vinkit kokeneemmilta, mitä olet jo paljon saanut äläkä yritä muokata miestä joka ei ole sinusta edes kiinnostunut. Et voi pakottaa häntä kiinnostumaan, ja ruikuttamisella tai "ruotuun laittamisella" ajat sen vain pois.
Joo, mies on kiinnostunut seksistä ja sinulta saa helposti. Ei tarvitse olla kovin älykäs tajutakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano se sille.
Joo, mies on kiinnostunut seksistä ja sinulta saa helposti. Ei tarvitse olla kovin älykäs tajutakseen.
No tästä ketjusta voi kyllä päätellä, ettei aloittaja ehkä ole kovin älykäs, tai sitten on hyvin kokematon.
Sillä saattaa olla muitakin, joiden kommentteja se poistelee, ehkä et ole ainoa...
Taas oli poistanu mun 3h sitten lähettämäni kommentin uuteen autokuvaan, siinä ei ollut edes sydämiä vaan hymynaama ja tähtiä. >:(
Vierailija kirjoitti:
Taas oli poistanu mun 3h sitten lähettämäni kommentin uuteen autokuvaan, siinä ei ollut edes sydämiä vaan hymynaama ja tähtiä. >:(
Kirjota V***U älä poistele mun viestejä!
Tai poista tyyppi elämästäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjota V***U älä poistele mun viestejä!
Ton voisin toteuttaa, ainakin alkaisi ahdistaa et loppuuko muuten pimpin saanti ;)
Taidat olla kovin ihastunut. Nyt sinun on saatava myös hänet ainakin ihastumaan, mutta vielä parempi olisi saada rakadtumaan.
Mitä välii jostain pikku kommenteista, kun voit saada koko miehen.
Haluaa pitää sua seksivälineenä. Ei halua muiden kuitenkaan tietävän suhteestanne. Mitä tossa oli epäselvää? Soita samantien että et ole tulossa
Täytyy sanoa, että taitaa olla aika idiootti mies, kun ei ilmeisesti mitenkään pysty käsittämään, että naiselle saattaa tulĺa paha mieli tästä käytöksestä. Tyyppi varmaan pomppii lähes kattoon innostuksesta kaikkien muitten naisten viesteistä yms, mutta juuri sille kiinnostusta osoittavalle pitää käyttäytyä näin. Kannattaa tosiaan tehdä selväksi, ettei tuommoinen sinulle käy! Mitä lie peliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano se sille.
No tästä ketjusta voi kyllä päätellä, ettei aloittaja ehkä ole kovin älykäs, tai sitten on hyvin kokematon.
Mä kysyin ap:n ikää ja koulutusta, mut ei vastannut. :(
Miksi jätkä ensiksi tykkää instassa mun kuvasta ja kommentoi sitä ja sit yhtäkkiä poistaa kommentin?mikä syy siihe vois olla on iha sinkku jätkä ja meillä ois kohta puoli tarkoitus nähäkin oikees elämäs kun sen armeija loppuu on ollu joka yö jopa snap chat myös en sit tiiä mitä siellä tekee niin usein voisko joku Ihana auttaa!!!
Joo, se on kiinnostunut siitä, mitä sulla on haarojen välissä. Ei sinusta. Mutta ethän sinä sitä usko ennenkuin itket ja uskot.