Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos tapailemasi mies poistelisi sun lähettämiä kommentteja IG/FB-kuvista?

Vierailija
10.10.2020 |

Olen alkanut kiinnittämään huomiota siihen, että tapailemani mies poistaa mun kommentteja hänen kuvistaan IG/FB:sta, vaikka meillä on seksiä. Hän ei paina sydäntä kommentteihini, mutta muiden naisten kommenteista tykkää ja pitää ne näkyvillä. :( Tuntuu aika pahalta! Mies olisi taas huomenna tulossa minun luokse, pitäisikö minun pidättäytyä seksistä ja ottaa puheeksi tämä kommenttien poisto? Miten ottaisin asian puheeksi?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Seurustelet" siis instagramin, et miehen kanssa? On jumalauta nykynaiset päästään sekaisin

No miksi se mies "seurustelee" muiden naisten kanssa avoimesti ja syrjii minua?

Sulta saa toosaa vonkaamattakin, saalistaja pitää ansat viritettyinä muiden osalta

No mitä toimenpiteitä ehdottaisit huomista tapaamista varten, että saan asiat käännettyä päälaelleen? Haluan tästä tapailusta oikean parisuhteen.

Nauti vaan hyvästä seksistä, ei sen ihmeempaan.

Mun mielest seksi kuuluu vakavaan suhteeseen, joka meille on tulossa, kun sitä jo on.

Vierailija
42/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Seurustelet" siis instagramin, et miehen kanssa? On jumalauta nykynaiset päästään sekaisin

Sulta saa toosaa vonkaamattakin, saalistaja pitää ansat viritettyinä muiden osalta

No mitä toimenpiteitä ehdottaisit huomista tapaamista varten, että saan asiat käännettyä päälaelleen? Haluan tästä tapailusta oikean parisuhteen.

Pihtaa ja sano ettet halua enää tapailla koska sua nolottaa että someseurustelu ei ole sellaista kuin sinä haluat ja että ei lohkee ennenkuin muut akat katoaa igstä

Ei me seurustella somessa, meilä on edelleen irlissä seksiä ja haluan miehen itselleni.

Hittojako sitten vingut jostain sometykkäyksistä?

Koska se syrjii minua, vaikka meillä on seksiä!

kellä tahansa voi olla seksiä kenen tahansa. So?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielest seksi kuuluu vakavaan suhteeseen, joka meille on tulossa, kun sitä jo on.

Ota jo ne vaaleanpunaiset rillit veks.

Vierailija
44/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ikäsi ja koulutustasosi?

Vierailija
45/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin sun mielestä. Suurimmalle osalle se on harrastus, ajankulua jne eikä tarkoita mitään.

Vierailija
46/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko haluat paskan parisuhteen vain siksi että mies on päässyt pukille?

Vierailija
47/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihtaa ja sano ettet halua enää tapailla koska sua nolottaa että someseurustelu ei ole sellaista kuin sinä haluat ja että ei lohkee ennenkuin muut akat katoaa igstä

Mä en sun tilanteessa antaisi ikinä anteeksi. Elämä on pitkä ja aikaa on vihata.

Niin. Mä en pysty unohtamaan. Viha on jossain syvällä siitä, että mun elämä on tuhottu. Vaikka vetäisin turpaan sen minkä kerkiäisin, se ei riitä. Mä muistan ja mä vihaan.

Se pulppuaa aina silloin tällöin hallitsemattomana esiin. En voi hallita itseäni sen vallassa 😂

Ai kauhee, jos sun elämä on tuhottu ja sitten jaetaan vielä jossain haippiringissä. Jälkimmäinen on aika paha.

Vierailija
48/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastiko haluat paskan parisuhteen vain siksi että mies on päässyt pukille?

Mies on mulle tosi kiva aina kun nähdään ja meillä on hyvää seksiä. Oon tosissani ihastunut häneen, komeakin on, mutta mies piilottelee mun olemassaoloaan elämässään. :( Miksi hän häpeilee mua vaikka meillä on seksiäkin?

Vierailija
49/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, sairastuin psykoottiseen masennukseen ja menetin työn lopuksi elämää. En ole koskaan saanut hyvää parisuhdetta. Vaikka horoskoopit sanoisi mitä, niin vihaan sua niin paljon, lopun elämääni.

Eli hyvää elämänjatkoa, ja herran huomaa.

Vierailija
50/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuit nyt itsesi pussiin. Jos sun mielestä seksi kuuluu vakavaan suhteeseen, niin et harrastais seksiä nykyisessä tilanteessa. Vaan odottaisit, että teillä on se vakava suhde ensin. 

Mun mies oli mun suhteen vakavissaan ja jaksoi odottaa seksiä puoli vuotta. Nyt on oltu kohta 21 vuotta naimisissa.

Vierailija
51/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi aloittaja. Mieshän on jo särkenyt sydämesi, sinun halusi saada vakava suhde  ei merkitse hänelle mitään. Ette pelaa samoilla säännöillä. Mies on hiljattain eronnut ja ottaa nyt takaisin menetettyä aikaa sinkkuna ja takoo niin kauan kuin rauta on kuumaa ja panee niin monia kuin pystyy. On sinun oma mokasi, että toivot ja haluat jotain muuta kuin mies, mutta sinun pitää se nyt vain oppia kantapään kautta.

PS. uskon että tämä on trolli. Normaali ihminen olis jo häveten häipynyt nuolemaan haavojaan, trolli jää inttämään.

Vierailija
52/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sairastuin psykoottiseen masennukseen ja menetin työn lopuksi elämää. En ole koskaan saanut hyvää parisuhdetta. Vaikka horoskoopit sanoisi mitä, niin vihaan sua niin paljon, lopun elämääni.

Oikeasti, vihaan sua. Mä oksennan sun päälle. Olet saanut mut murtumaan ja pohjalle, ja en halua olla sun kanssa missään tekemisissä.

Mä en anna anteeksi, että videoit mun reaktioita. Sä olet sairas. Mut mä murrun niin, että en palaudu. Et ehkä ajatellut sitä niin.

Mulla ei ole mitään. Miksi kiusaat mua.

Vierailija
53/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, se mies syö vanukasta jossain muualla silloin kun ei pane sua. Herää jo.

Vierailija
54/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuit nyt itsesi pussiin. Jos sun mielestä seksi kuuluu vakavaan suhteeseen, niin et harrastais seksiä nykyisessä tilanteessa. Vaan odottaisit, että teillä on se vakava suhde ensin. 

Mun mies oli mun suhteen vakavissaan ja jaksoi odottaa seksiä puoli vuotta. Nyt on oltu kohta 21 vuotta naimisissa.

Mulle seksi on merkki vakavasta suhteesta, enkä harrastaisi seksiä sellaisen kanssa, jonka kanssa en olisi vakavissani. Taidat olla jokin uskovainen.

Vierailija
55/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en sun tilanteessa antaisi ikinä anteeksi. Elämä on pitkä ja aikaa on vihata.

Niin. Mä en pysty unohtamaan. Viha on jossain syvällä siitä, että mun elämä on tuhottu. Vaikka vetäisin turpaan sen minkä kerkiäisin, se ei riitä. Mä muistan ja mä vihaan.

Se pulppuaa aina silloin tällöin hallitsemattomana esiin. En voi hallita itseäni sen vallassa 😂

Ai kauhee, jos sun elämä on tuhottu ja sitten jaetaan vielä jossain haippiringissä. Jälkimmäinen on aika paha.

Eiks oo. Pitkään jaksoin nauraa mukana, mut oikeasti mua ahdistaa.

Vierailija
56/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle seksi on merkki vakavasta suhteesta, enkä harrastaisi seksiä sellaisen kanssa, jonka kanssa en olisi vakavissani. Taidat olla jokin uskovainen.

Valtaosalle miehistä seksi ei ole merkki vakavasta suhteesta. Ihan vaan vinkkinä.

Vierailija
57/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen otan vastaan hyviä vinkkejä huomiselle, miten laitan miehen ruotuun ja saan ne h*rot pois miehen ig:stä. Ja että mies ei poistaisi mun kommentteja.

Vierailija
58/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti, vihaan sua. Mä oksennan sun päälle. Olet saanut mut murtumaan ja pohjalle, ja en halua olla sun kanssa missään tekemisissä.

Mä en anna anteeksi, että videoit mun reaktioita. Sä olet sairas. Mut mä murrun niin, että en palaudu. Et ehkä ajatellut sitä niin.

Mulla ei ole mitään. Miksi kiusaat mua.

Ja saatana jätät mun kesämökin rauhaan. Vaikkei sovi aatteisiisi, oikeasti tapan sut, jos teet sille jotain. Poltat ym.

On se nyt helvettiä.

Vierailija
59/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleen otan vastaan hyviä vinkkejä huomiselle, miten laitan miehen ruotuun ja saan ne h*rot pois miehen ig:stä. Ja että mies ei poistaisi mun kommentteja.

Sano se sille. 

Jos ei toimi niin sitten et voi asialle mitään. 

Ota onkeesi nämä vinkit kokeneemmilta, mitä olet jo paljon saanut äläkä yritä muokata miestä joka ei ole sinusta edes kiinnostunut. Et voi pakottaa häntä kiinnostumaan, ja ruikuttamisella tai "ruotuun laittamisella" ajat sen vain pois.

Vierailija
60/76 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano se sille. 

Jos ei toimi niin sitten et voi asialle mitään. 

Ota onkeesi nämä vinkit kokeneemmilta, mitä olet jo paljon saanut äläkä yritä muokata miestä joka ei ole sinusta edes kiinnostunut. Et voi pakottaa häntä kiinnostumaan, ja ruikuttamisella tai "ruotuun laittamisella" ajat sen vain pois.

No onhan se kiinnostunut kun haluaa tulla käymään ja meillä on seksiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan