Mitä tekisit, jos tapailemasi mies poistelisi sun lähettämiä kommentteja IG/FB-kuvista?
Olen alkanut kiinnittämään huomiota siihen, että tapailemani mies poistaa mun kommentteja hänen kuvistaan IG/FB:sta, vaikka meillä on seksiä. Hän ei paina sydäntä kommentteihini, mutta muiden naisten kommenteista tykkää ja pitää ne näkyvillä. :( Tuntuu aika pahalta! Mies olisi taas huomenna tulossa minun luokse, pitäisikö minun pidättäytyä seksistä ja ottaa puheeksi tämä kommenttien poisto? Miten ottaisin asian puheeksi?
Kommentit (76)
Miksi ihmeessä kirjoittelet tuntemattoman miehen profiiliin? Jos haluat hänen kanssaan suhteen, säilytä intiimisyys.
...ja jos sinulla on jo suhde, ei kai hän halua rakastajansa kommentteja julkiseksi.
Sillö on muitakin rautoja tulessa eikä se haluu sun pilaavan tsäänssejä, sä oot varalla
Eiköhän ne tapailut olisi ihan siinä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kirjoittelet tuntemattoman miehen profiiliin? Jos haluat hänen kanssaan suhteen, säilytä intiimisyys.
Ei hän ole tuntematon, meillä on tapailusuhde. Hän käy luonani joka viikko ja meillä on seksiä. Ne muijat jotka kommentoi hänelle, on ihan uppo-outoja.
Sen vaimo ei pidä siitä, että vieraat ämmät kirjoittelee.
Ei ole tosissaan kanssasi, ja sinä ilmeisesti haluaisit jotain enemmänkin. Säilytä itsekunnioitus äläkä harrasta seksiä tuollaisen miehen kanssa. Rikot vain itsesi.
Voit ottaa asian puheeksi kysymällä, mihin teidän juttunne on miehen mielestä etenemässä tai mistä teidän jutussa ylipäätään on kyse. Miehellä pitäisi olla selkeä vastaus. Muista, että mies voi silti myös valehdella saadakseen sinut sänkyyn. Ja hermostuminen on huono merkki.
Vierailija kirjoitti:
Sen vaimo ei pidä siitä, että vieraat ämmät kirjoittelee.
Ei ole vaimoa, sinkku lukee joka paikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ole tuntematon, meillä on tapailusuhde. Hän käy luonani joka viikko ja meillä on seksiä. Ne muijat jotka kommentoi hänelle, on ihan uppo-outoja.
Ei ole tapailusuhde, jos näette vain jommankumman kotona ja harrastatte seksiä. Jos ette käy julkisilla paikoilla tai tee muutakin, teillä on pelkkä seksisuhde.
Kysy siltä jossain ig kuvassa et tuutsä huomen taas panee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tapailusuhde, jos näette vain jommankumman kotona ja harrastatte seksiä. Jos ette käy julkisilla paikoilla tai tee muutakin, teillä on pelkkä seksisuhde.
No kyl mä näkisin et me tapaillaan, kyl hän käyttää mua usein ajelulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uppo-outoja - sinulle :(
Mikä ihme ämmillä on että pitää heti tunkea some täyteen sydämiä ja yhteiskuvia vaikka suhde ois uhan tapailua ja panemista?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme ämmillä on että pitää heti tunkea some täyteen sydämiä ja yhteiskuvia vaikka suhde ois uhan tapailua ja panemista?
Pitäähän se reviiri merkata muilta h*roilta.
Ymmärtäisin yskän, ja feidaisin koko tyypin. Ilman erillistä ilmoitusta.
Provoilet ap, mutta ohjeeksi muille kanssasisarille, laittakaa ukko kiertoon.
"Seurustelet" siis instagramin, et miehen kanssa? On jumalauta nykynaiset päästään sekaisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän se reviiri merkata muilta h*roilta.
Tai korostaa kaikille että on SAANUT miehen. Ja mikään tarina ei ole tosi ellei se oo somessa
Ensin pitää toki postata mysteeripäivityksiä että mahdollisimman moni tulee uteliaaksi
Älä hukkaa aikaa ääliöön. Mies ei ole tosissaan kanssasi, vaan piilottelee sinua.