Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoa nätisti omalle perheelle, että haluaisi heidän jättävän minut rauhaan?

Vierailija
10.10.2020 |

Aina ollaan raahaamassa mua ties mihin tädin kissanristiäisiin, mökille haravoimaan, ja kaikkea muuta ja en siedä tuollaisia juttuja. Pahoittaa aina mielensä kun en ikinä halua tehdä mitään. Miten voisin kerralla sanoa niin että tajuaa en HALUA olla noin paljon mukana perheen ja suvun asioissa? Ei oikeasti kiinnosta yhtään. Haluaisin olla vaan rauhassa ja tehdä omia juttuja. Ehkä olen itsekäs p aska, mutta en koe siitä olevan mitään hyötyä että tuhlaan vapaapäiväni haravoimalla jotain vanhempieni mökin pihaa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan ihan suoraan, että et halua tulla. Iskua voi välillä pehmentää ehdottamalla, josko tulen sunnuntaina kahville? Kun kuitenkin vaativat sinua joka viikonloppu käymään :D

Mutta ehdota tuota kahvittelua tms aina sinulle sopivaan kohtaan. Ja jos heille ei sovi, niin sanot vaan harmi ehkä joku toinen kerta.

Varaudu siihen, että alkavat sitten juoruilla keskenään syistä miksi et halua tulla. Jos olet sinkku, niin sinulla on mies. Jos parisuhteessa lapsia tai ero tulossa. Kannattaa käyttää sitä sitten hyväkseen, jos vaikka epäilevät eroa, niin sanot "en mä nyt pääse, kun pitää viettää laatuaikaa Markun kanssa, ymmärrät varmaan". Tai jos epäilevät vauvaa, niin sanot olevan huono olo. Tai jos uutta suhdetta, niin puhut ravintoloista ja elokuvista, jossa aiot käydä. Ainakin muutaman kuukauden menee läpi ja voit nauraa partaasi yksin kotona.

Vierailija
22/22 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot vaan ihan suoraan, että et halua tulla. Iskua voi välillä pehmentää ehdottamalla, josko tulen sunnuntaina kahville? Kun kuitenkin vaativat sinua joka viikonloppu käymään :D

Mutta ehdota tuota kahvittelua tms aina sinulle sopivaan kohtaan. Ja jos heille ei sovi, niin sanot vaan harmi ehkä joku toinen kerta.

Varaudu siihen, että alkavat sitten juoruilla keskenään syistä miksi et halua tulla. Jos olet sinkku, niin sinulla on mies. Jos parisuhteessa lapsia tai ero tulossa. Kannattaa käyttää sitä sitten hyväkseen, jos vaikka epäilevät eroa, niin sanot "en mä nyt pääse, kun pitää viettää laatuaikaa Markun kanssa, ymmärrät varmaan". Tai jos epäilevät vauvaa, niin sanot olevan huono olo. Tai jos uutta suhdetta, niin puhut ravintoloista ja elokuvista, jossa aiot käydä. Ainakin muutaman kuukauden menee läpi ja voit nauraa partaasi yksin kotona.

Pyh, perheeni on se joka nauraisi että ei sulla nyt ketään voi olla et sä ikinä löydä ketään kun olet tuommoinen. Tai jos olisikin joku mies niin kohta sekin lähtee toisen matkaan kun en panosta tarpeeksi ulkonäkööni jne. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän