Cameron Diaz puhuu asiaa!
Näyttelijä Cameron Diaz ei innostu nuorten naisten ”villityksestä” poistaa häpykarvansa laserilla, kertoo Radar Online.
- Minusta pysyvä karvanpoisto laserilla kuulostaa hullulta ajatukselta. Ikuisesti? Tiedän, että luulet ehkä käyttäväsi aina samantyylisiä kenkiä ja farkkuja, mutta et sinä käytä. Ajatus, että vaginat ovat parempia karvattomina, on aika tuore ilmiö, ja kaikki trendit vaihtuvat, Diaz kirjoittaa uudessa The Body Book –kirjassaan.
Diazin mielestä häpykarvat voivat luoda seksikästä mysteerin tuntua.
- Karvat pitävät ”tavaran” salassa, ja se voi houkutella rakastajaa katsomaan lähemmin, mitä sinulla on tarjottavanasi. Ja ollaanpa rehellisiä: eivät häpyhuulesi, kuten muutkaan ruumiinosasi, ole immuuneja painovoimalle. Haluatko oikeasti karvattoman vaginan loppuelämäksesi? pelottelee Diaz.
Diaz kirjoittaa, että vaikka kyseessä onkin jokaisen oma valinta, hän neuvoo naisia harkitsemaan puutarhansa jättämistä rauhaan.
- Kahdenkymmenen vuoden päästä haluat edelleen esitellä sen (vaginan) jollekulle erityiselle. Olisi hauskaa antaa hänen ottaa se esiin paketista niin kuin se lahja, joka se on.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288638547243.html?ref=ts-tf-promo4
Kommentit (15)
Jeps. Näin tekee. Pisteet Cameronille.
Vanhempi pillu on ihan räävittömän ruma ilman karvaverhousta. Alle 30 vuotiailla jotenkin menettelee sillä sen ikäisenä ihminen on vielä kaunis ja kiinteä muutenkin.
Musta on ihan käsittämätöntä, että miten nykynuoretaikuiset pitävät karvoja epäsiisteytenä. Milloin alapäänkarvoista on tullut epäsiisteyden merkki? Olen hiukan päälle 30v eikä mun nuoruudessani kukaan ikinä koskaan pitänyt alapään karvoja epäsiisteinä. Ne olivat kaikille ihan normaali asia. Todella paljon saunottiin isossa porukassa teininä ja vielä vähän vanhempanakin eikä kenelläkään ollut ajeltua alapäätä ja ihan trendikkäissä piireissä liikuin.
Mulle on vasta ihan viime aikoina selvinnyt, että mun luonnontilassa oleva puskani onkin todella nou nou.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 10:57"]
Musta on ihan käsittämätöntä, että miten nykynuoretaikuiset pitävät karvoja epäsiisteytenä. Milloin alapäänkarvoista on tullut epäsiisteyden merkki? Olen hiukan päälle 30v eikä mun nuoruudessani kukaan ikinä koskaan pitänyt alapään karvoja epäsiisteinä. Ne olivat kaikille ihan normaali asia. Todella paljon saunottiin isossa porukassa teininä ja vielä vähän vanhempanakin eikä kenelläkään ollut ajeltua alapäätä ja ihan trendikkäissä piireissä liikuin.
Mulle on vasta ihan viime aikoina selvinnyt, että mun luonnontilassa oleva puskani onkin todella nou nou.
[/quote]
No, ei ole muutakuin pedo piireissä..
Mitä ihmettä niillä karvoilla tekee myöhemminkään?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 10:57"]
[/quote]
Muodit muuttuvat. Vai vieläkö on sama kampaus ja kledjut kuin silloin ennen? Ja luuletko että on samat vaatteet ja kampaukset 20v päästä kuin nyt? Minusta on ihan normaalia vetää alapääkin paljaaksi. Tai jättää se ruokkoamatta. Samoin kuin parran ja hiusten kanssa. Itseasiassa tänään taitaa töiden jälkeen olla ohjelmassa nenäkarvojen siistiminen, kun ei enää pysy klyyvarin sisäpuolella.
Joku tuolla kommentoi, että sitä ällöttää omat alapään karvansa. Samaan olen törmännyt tälläkin palstalla. Uskomatonta! Ällöttääkö näitä myös kasvaneet aikuisen naisen rinnat? Teippaa rintansa aina lätyksi, ettei vain naiseus tule esille.
Miten voi niin luonnollinen asia kuin karvoitus ällöttää?? Hyvin on aivopesty.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 12:38"]
No, ei ole muutakuin pedo piireissä..
[/quote]
Pedofiilit tykkää lapsista. Onko kaljupäisiä miehiä diggailevat naiset pedofiilejä?
karvainen vagina?!?
kasvaako teillä römpsän sisälläkin karvoja?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 12:48"]
karvainen vagina?!?
kasvaako teillä römpsän sisälläkin karvoja?
[/quote]
Joillain kasvaa :X
Kaikesta se Cameronkin huolta kantaa, hehehehe.... Ja jumankekka tota viimeistä lausetta, ei ole TOT-TA:
"Kahdenkymmenen vuoden päästä haluat edelleen esitellä sen (vaginan) jollekulle erityiselle. Olisi hauskaa antaa hänen ottaa se esiin paketista niin kuin se LAHJA, joka se on. "
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 12:54"]
Kaikesta se Cameronkin huolta kantaa, hehehehe.... Ja jumankekka tota viimeistä lausetta, ei ole TOT-TA:
"Kahdenkymmenen vuoden päästä haluat edelleen esitellä sen (vaginan) jollekulle erityiselle. Olisi hauskaa antaa hänen ottaa se esiin paketista niin kuin se LAHJA, joka se on. "
[/quote]
Joo, tuolle itsekkin pyörittelin päätäni.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 12:46"]
Miten voi niin luonnollinen asia kuin karvoitus ällöttää?? Hyvin on aivopesty.
[/quote]
Makuasioita. Luonnollisia on homejuustotkin ja hiivasieni siellä, ei se tee niitä mielestäni vähemmän yököttäväksi.
Joo, onhan tuo yllättävän fiksusti sanottu amerikkalaisen viihdyttäjän suusta.
Huomatkaa kuitenkin, että Cameron vain sanoi, että muoti muuttuu ja karvattomalla römpsällä ei ehkä saa miesten huomiota enää parin kymmenen vuoden kuluttua.
Hän ei sanonut, että jos pitää muiden miellyttämistä elämänsä tärkeimpänä päämääränä, niin on tyhjä ihmisen kuori ilman moraalin johtotähteä.
Kyllä. Ja nämä tyypit sanoo, että "hygienia syistä pitää poistaa". Voisivat keksiä paremman ja totuudenmukaisemman perustelun.
Alkaa vaan Cameronkin tulla vanhaksi... eihän siinä muuta.