Ihanaa, että missitkin lihoo-kts.linkki
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 09:38"]
Kaunishan lola on lihavanakin, mutta hyvänen aika sentään eihän hän normaalikokoinen ole :o. Painoindeksi varmaan yli 30 ja vaatekoko luokkaa 46 ->, eli selkeästi ylipainoinen, ei vain lievästi pyöreä. En ymmärrä tätä ylipainon normalisointia, vaikka itsekin pyöreähkö olen (BMI 28 ja selkeästi, huomattavasti pienempi olen kuin Lola).
[/quote]
Itseänsä on helppo huijata.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 09:28"]
Kaunis normaalikokoinen nainen.
Mikä alkuperäisen kirjoittajan ongelma TAAS on? Kade kaikille joilla on naisen muodot? Mies lähtenyt muodokkaan perässä?
[/quote]
Minä sain sen käsityksen tästä aloituksesta että ap on itsekin pyöreä ja iloinen siitä että muutkin lihoo kuin hän itse.
Lolalla on aina ollut isot reidet. Muistan kuin silloin missi-vuotena niitä "kauhisteltiin". Lola myös laittoi silarit, isot kannut luo ylimpainoiskuvan jos ei ole siis muuten ihan tikku. Onhan hän + kokoinen, mutta ihan terveellä tavalla kuitenkin.
Ihanan säteilevät ja hoikat kasvot ja kaula tekevät hoikan yleisilmeen.
Käytän vaatekokoa 46 ja kyllä Lola on selkeästi pienempi kuin mä. Veikkaisin ehkä kokoa 42. Ei missään nimessä sairaan ylipainoinen.
Kaunis nainen ja kaunis tytär :)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 09:49"]
Kaunishan lola on lihavanakin, mutta hyvänen aika sentään eihän hän normaalikokoinen ole :o. Painoindeksi varmaan yli 30 ja vaatekoko luokkaa 46 ->, eli selkeästi ylipainoinen, ei vain lievästi pyöreä. En ymmärrä tätä ylipainon normalisointia, vaikka itsekin pyöreähkö olen (BMI 28 ja selkeästi, huomattavasti pienempi olen kuin Lola).
[/quote]
[/quote]Vaikka itselläsi moinen olisikin tapana, niin kyllä minä osaan verrata itsestäni ja Lolasta otettuja kuvia. Voin minä verrata kaveriinkin, joka on Lolan kanssa samaa kokoluokkaa ja painoa hänellä on lähes 100 kiloa.
Ei pahalla, mutta yhtäkkiä näyttää, ettei tyttärellä olisi muutenkaan asiaa missikisoihin. Täysin tavallisen näköinen (joskin söpö) nuori tyttö...
Minulla ei ole sinänsä mitään ongelmaa tuon Lolan fyysisen kasvun kanssa. Toivoisin vain, että siihen olisi liittynyt jonkinlaista henkistäkin kasvua. Mutta ei, Lolalla on tapana edelleen esittää mielipiteitä asioista, joista ei yhtikäs mitään tiedä samalla vakaamuksella kuin 20-vuotiaana. Lehdistö tietysti tykkää, mutta itselläni on mennyt maku ikätoveriin ja entiseen lempimissiin totaalisesti.
[/quote]
Höpö... Itselläni BMI 25,5 ja mielestäni näytän suunnilleen Lolalta painon puolesta. Käytän vaatekokoa 40-42. Ei millään kyllä tuo ihminen ole mikään BMI yli 30 ja vaatekoko 46...
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 10:00"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 09:49"]
[/quote]
[/quote]Vaikka itselläsi moinen olisikin tapana, niin kyllä minä osaan verrata itsestäni ja Lolasta otettuja kuvia. Voin minä verrata kaveriinkin, joka on Lolan kanssa samaa kokoluokkaa ja painoa hänellä on lähes 100 kiloa.
[/quote]
No mä olin se BMI 22, 173/66. Ei tarvi itseään enää huijata. Ja olen painanut 97kg joskus kun olin lihava, ja valokuvista sen huomasin parhaiten, peilistä huonommin. Vaatekoko oli silloin 44/46. Ja olin selkeesti lihavampi kuin Lola.
Katsokaa nyt noita reisiä! Ylipainoa on. Ei ole tervettä.
Kannattaa muistaa, että valokuvat isontavat jopa pari vaatekokoa, luonnossa Lola on pienempi ja sirompi kuin noissa kuvissa.
http://www.cockeyed.com/photos/bodies/507-200.html
Tuolla sivustolla on esimerkkejä pituus/paino mukaan miltä mikäkin yleensä näyttää. Tuonkin perusteella Lola näyttäisi asettuvan luokkaan 85-95 kiloa, muistaakseni hänen pituutensa oli luokkaa 165-170cm. Tällöin BMI on kyllä reilusti siellä 30 paremmalla puolella.
Kuka lienee vastannut "stailauksesta"? Varsinkin neljännessä kuvassa oleva yhdistelmä eli reilusti polven yläpuolelle jäävä mekko ja Lolan "sääret" on vaan liikaa. Olen nähnyt Lolan viimeksi keväällä 2013 ja sen jälkeen on massaa kyllä kertynyt.
Kannattaa myös huomioida, että Lola on aika pitkä (174cm) eli ei varmasti käytä tällä hetkellä 38 kokoa. Tämän linkin kuvissa Lola on huomattavasti hoikempi ja näissäkin vaatekooksi on ilmoitettu 38-40: http://www.portfolio.fi/model-card/339?default=864ced48c80a2b71ea21a3f6c158f16a
Kaunis nainen joka tapauksessa.
Mitä kaunista tuossa tyttäressä on? Tavallisen mamun-näköinen kersa.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 09:32"]
Kaunis on kyllä, mutta selkeästi ylipainoinen. Noin 10-15kg pois, niin olisi ok. Miksi ihmeessä palstamammat puolustelevat ylipainoa?
[/quote]Koska pieni ylipaino on terveellistä.
Ninja Sarasalo on myös ns. bulkannut.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 10:40"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 09:32"]
Kaunis on kyllä, mutta selkeästi ylipainoinen. Noin 10-15kg pois, niin olisi ok. Miksi ihmeessä palstamammat puolustelevat ylipainoa?
[/quote]Koska pieni ylipaino on terveellistä.
[/quote]
Jep, tutkitusti paras terveys ja alhaisin kuolleisuus on painoindeksissä 27, mikä vastaa lievää ylipainoa.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 09:40"]
No ei varmaan ole koko 46! Korkeintaan 38 tmv.
[/quote]
Ei kokoa 38 kyllä, mutta aloitus on typerä ja Lola kaunis eikä lihava. Minullekaan ei mee kaikki 38 kokoset, ja 173cm/66kg, eli BMI 22.
Mutta ei tasan tarvi 46 kokoakaan.