Ihanaa, että missitkin lihoo-kts.linkki
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 09:38"]
No enpä usko että on painoindeksin mukaan ylipainoinen, normaalipainoinen on varmasti.
[/quote]Olen samanpituinen ja varmasti olen 20 kg laihempi kuin lola mutta itsekin olen lievästi ylipainoinen. Lolan painoindeksi on reilusti yli 30.
Ei tuolla jutulla ole tainnut olla stailaajaa, koska sellaista ei ole mainittu. Piti ihan tarkistaa, kun täällä yritetään syyttää Lolan ulkonäöstä stailaajaa.Yleensähän noiden juttujen perässä on lista meikeistä ym. joita on muka käytetty sekä ilmoitettu mistä vaatteet ovat. Luulen, että Lolalla ja tyttärellä on ihan omat vaatteet ja meikki sekä hiukset tehty itse (missille on ihan perusvaatimus osata tehdä taidokas kuvausmeikki ja vuosien aikana oppii).
Miksi te paapotte ylipainoisia ihmisiä?? Ihan sairasta. Laihduttakaa hyvät ihmiset, jos tuolta näytätte. Terveysriski ja muutenkin elämä kivempaa kevyempänä! *huoh*
Yläkroppa 40-42, alakroppa 44-46, veikkaan. Onhan hän kasvoiltaan kaunis edelleen, mutta toki on perus botoxit hänelläkin ja meikki.
Kyllähän tuo ainakin laihaan tyttäreensä verrattuna näyttää isokokoiselta. Mutta niinhän kai naisen pitääkin?
Ihan sopivan kokoinen ikäisekseen. Ei aikuisen naisen ja äidin tarvitse olla mikään missilaiha riuku. Lola ei selvästikään ole terveydelle haitallisella tavalla ylipainoinen, nykyisiin älyttömiin kauneusihanteisiin ehkä kyllä.
Lola on aina ollut mun suosikkeja!!! Hyvä Lola!!! Todella miellyttävän ja rennon oloinen kaunis nainen, niin ulkoisesti kuin sisäisestikin!
Kaunis normaalikokoinen nainen.
Mikä alkuperäisen kirjoittajan ongelma TAAS on? Kade kaikille joilla on naisen muodot? Mies lähtenyt muodokkaan perässä?
Kaunis on kyllä, mutta selkeästi ylipainoinen. Noin 10-15kg pois, niin olisi ok. Miksi ihmeessä palstamammat puolustelevat ylipainoa?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 09:26"]
Sotanorsu ja kumitissit.
[/quote]pitäiskö olla anorektisen laiha niin ei ois sotanorsu :( kaunis nainen ja muodokas ei tarvi olla muodotton tikku
Kaunis on Lola ja tyttärensänkin todella kaunis :)
Kaunishan lola on lihavanakin, mutta hyvänen aika sentään eihän hän normaalikokoinen ole :o. Painoindeksi varmaan yli 30 ja vaatekoko luokkaa 46 ->, eli selkeästi ylipainoinen, ei vain lievästi pyöreä. En ymmärrä tätä ylipainon normalisointia, vaikka itsekin pyöreähkö olen (BMI 28 ja selkeästi, huomattavasti pienempi olen kuin Lola).
No enpä usko että on painoindeksin mukaan ylipainoinen, normaalipainoinen on varmasti.
No ei varmaan ole koko 46! Korkeintaan 38 tmv.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 09:33"]
Kaunis on Lola ja tyttärensänkin todella kaunis :)
[/quote]
tytär on kyllä valitettavasti tullut enemmän isäänsä ulkonäöllisesti...
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 09:40"]
No ei varmaan ole koko 46! Korkeintaan 38 tmv.
[/quote]Hyvänen aika, sokeitako olette! Katso nyt hänen reisiään ja vyötäröä, ei todellakaan mene 38 eikä edes 42, varmasti vähintään se 44 pitää olla koon. Mulla on housukoko 40 ja reidet puolet kapeammat, ja vyötäröllä ei yhtään makkaraa.
Samoin BMI menee varmasti sinne 30 paremmalle puolelle noilla reisillä ja keskikropalla. Painoa varmasti reilusti yli 80 kiloa, jos riittääkään. Hämääkö teitä nyt Lolan kasvot, jotka on onnekkasti vielä aika hoikan näköiset?
-- se BMI 28, joka on suunnilleen Lolan mittainen ja huomattavasti pienempi --
Ja en väitä että Lola olisi ruma, ei todellakaan, hyvin kaunis ja elinvoimaisen näköinen nainen. Minusta hänen ulkomuodossaan ei ole mitään vikaa enkä ymmärrä miksi pitää tällainen ilkkumisketju perustaa, mutta selkeän ylipainoinen hän on silti.
http://static.iltalehti.fi/viihde/lola_2jtutu0201in_503_vi.jpg
onpa harvinaisen epäonnistunut kuva. pää näyttää pieneltää ja reidet aivan järkyttävän massiivisilta