Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esittelisitkö miehellesi muita naisia, ja miksi?

Vierailija
02.01.2014 |

Mieheni kertoi, että hänellä on kaveri, jonka naisystävä ei ns. vedä hernettä nenään muiden naisten katselusta, vaan jopa osallistuu siihen. Arvostelee mukana perseitä kadulla tai voi vaikka itse näyttää miehelle lehtikuvaa, että eikö ole hyvät tissit tolla. Pystyisitkö itse samaan, ja olisiko se sun miehestä kivaa? Miksi ihmeessä nainen tekee noin? Kuulostaa kai jokaisen miehen unelmalta, kun yleensä naiset suuttuvat, jos mies katselee muita...aika erikoista kuitenkin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh. Kyllä me arvostellaan kaikenlaisten miesten ja naisten ulkonäköä keskenämme. En ole koskaan ajatellut, että se olisi jotenkin outoa. Miksi ihmeessä tuostakin asiasta pitäisi kehittää joku parisuhdekriisi?

Vierailija
2/8 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs outoa tossa on?

Katoin serkun blogia ja huomautin kuinka nätti malli siinä oli. Mies sano, että ihan jees. Annoin kännykän hänelle. Minuutin kuluttua tuli kommentti "vau!" Ja olin samaa mieltä, se seuraava muija tosiaan oli vau

Mikäs siinä on ihmeellistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittelen hyvin mielelläni, on hauska seurata naisten lakoomista hänen edessään. :)

Vierailija
4/8 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa. 

Siis MIETTIÄ tällaista. Ei ole mulle ongelma naisena. 

Vierailija
5/8 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä yllytä miestäni katselemaan muita, ja olen kuin en huomaisikaan, jos katselee. Olisi tosi outoa intoilla muista naisista oman miehen kanssa, ja kaikista tuntemistani naisista myös.

Vierailija
6/8 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin miehen kanssa viime viikonloppuna strippibaarissa. :D Saatan joskus ohimennen sanoa että olipas hyvännäköinen nainen, mut ei me sen jälkeen asiaa enää ruodita. Mies harvemmin arvostelee tai tuijottaa.

Olen hetero, mut kauniita naisia on ihan kiva katsella.

Vierailija
7/8 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 00:02"]

Esittelen hyvin mielelläni, on hauska seurata naisten lakoomista hänen edessään. :)

[/quote]

Joku tainnutin? Eikö ne oo luvanvaraisia juttuja?

Vierailija
8/8 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Olen bi ja arvostan muutenkin naiskauneutta, lisäksi en ole lainkaan mustasukkainen. Mies suunnilleen punastelee kommenttejani, on itse erittäin diskreetti bongailija. Kieltämättä tässä mun tapauksessa on vähän sellainen taka-ajatus, että olisi kiva päästä yhdessä tekemään lähempää tuttavuutta jonkun viehkon neidon kanssa.

Ystäväni on tosin hetero, ja hänkin kyllä osoittaa erityisen huomiotaherättävät ilmestykset miehelleen sekä toisinaan minulle. Sitä on vähän vaikea selittää sellaiselle joka ei itse siitä pidä, ehkä kyse on myös vähän halusta ravistella luutuneita sukupuolirooleja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän