Mies ja ristiriitaiset signaalit
Mies sanoo mulle:
"Välitän susta."
"Tykkään susta."
"Haluan sua."
"Oot paras."
"Oot ihana."
"Oot täydellinen nainen."
"Mulla on ikävä sua."
"Mikään ei oo parempaa kuin sä."
"Sussa ei oo mitään vikaa."
Jne.
Ja silti se ei nää meillä yhteistä tulevaisuutta! Mitä mä en ymmärrä?!?
Kommentit (24)
Kuka nyt miehiä ymmärtäisi. Oletko kysynyt suoraan miksi ei näe yhteistä tulevaisuutta?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 23:32"]Kuka nyt miehiä ymmärtäisi. Oletko kysynyt suoraan miksi ei näe yhteistä tulevaisuutta?
[/quote]
Jos se on sokee
Et sitten vaan ehkä kuitenkaan ole sitä kuuluisaa vaimomatskua?
Sinusta kaikesta hyvästä huolimatta puuttuu joku keeper-juju.
Se tyyppi haluaa panna sua muttei halua susta mitään vakavaa tai sitoutua suhun
Mies ei rakasta sinua tai muusta syystä johtuen pelkää sitoutua. Rakastaminen on iso sana, PALJON isompi kuin tykkääminen ja paljon vaikeampi miehelle sanoa.
Jos mies on rehellinen mutta ei ole varma tunteistaan niin hän ei halua sanoa sellaista joka ehkä ei pidäkään paikkaansa.
Sanooko se noita spontaanisti vai kerjäätkö tuollaisia kohteliaisuuksia? Tai no, eipä silläkään ole merkitystä, koska mies on voinut ennen sinua olla huonoitsetuntoisen kanssa.
Pointtini kuitenkin oli: Se ei vaan rakasta sinua.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 23:32"]
Kuka nyt miehiä ymmärtäisi. Oletko kysynyt suoraan miksi ei näe yhteistä tulevaisuutta?
[/quote]
Kysynyt oon, ja vastaus on jotain ympäripyöreää. Ollaan kuulemma liian erilaisia, mä oon kiltti tyttö ja se on paha poika, meidän suhde ei päättyis hyvin tms.
Ap
[/quote]
Kysynyt oon, ja vastaus on jotain ympäripyöreää. Ollaan kuulemma liian erilaisia, mä oon kiltti tyttö ja se on paha poika, meidän suhde ei päättyis hyvin tms.
Ap
Onks sulla lapsia? Ehkä se ei halua mitään uusperhekuviota.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 23:54"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Tuollaisten kyseleminen voi olla aika ahdistavaa. Kauanko olette olleet yhdessä?
En oo kerjännyt mitään, nää tulee siltä spontaanisti. Ei sen tarvitsis sanoo yhtään mitään.
Ap
Miehet nyt lupailee vaikka kuun taivaalta kunhan vaan heruu :D
Ympäristöstä opittuja fraaseja, haluaa pitää sut hollilla etsiessään parempaa itselleen samalla.
Se on pelimies. Sä olet vaimomateriaalia. Se ei halua vaimoa. Ei noi ole ristiriitaisia viestejä siis vaan suoria: olet kiva ja kiinnostava, nyt, tänään, mutta ei voi sitoutua sinuun
Mulla ei ole lapsia.
Säädetty on kohta 2 vuotta suuntaan ja toiseen. Mulla alkaa olla sitä kohtaan tosi vahvat tunteet ja haluaisin olla enemmän.
Ap
Voi olla että joudut jättämään miehen...
Tää on niin nähty kuvio jo... Mies säätää suuntaan jos toiseen ja vaihtaa sit salamana parempaan mimmiin jos Sellanen sattuu näköpiiriin. Jos tyyppi haluais suhun sitoutua Se olis tehnyt sen jo. Älä ole aina saatavilla,mitä jos kävis muidenkin kanssa treffeillä. Nimim.olin 15v sinkkuna ja aikamoinen bilehile,niin nähty nää jutut
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 23:31"]
Mies sanoo mulle:
"Välitän susta."
"Tykkään susta."
"Haluan sua."
"Oot paras."
"Oot ihana."
"Oot täydellinen nainen."
"Mulla on ikävä sua."
"Mikään ei oo parempaa kuin sä."
"Sussa ei oo mitään vikaa."
Jne.
Ja silti se ei nää meillä yhteistä tulevaisuutta! Mitä mä en ymmärrä?!?
[/quote]
Olet tällä hetkellä täydellinen petikumppani ja deitti. Mutta kunhan parempi tulee vastaan olet vain se entinen. Kertoo olevansa "paha poika" koska haluaa panna muitakin jos vain saa tilaisuuden. Unohda mokoma.