Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei voi olla totta! Anoppi halusi tutkia mitä lääkkeitä käytän?

Vierailija
02.01.2014 |

Minulla oli siis lääkelaukku mukana ja anoppi halusi tarkastaa sen sisällön. Mukana oli Clotamia, almogramia, ibumaxia, prednisolonia ja e-pillereitä. Anoppi oli ilmeisen pettynyt kin ei löytänyt mitään huumaavia lääkkeitä :D tarkisti vielä jokaisen erikseen netistä. Ei hitto...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 22:45"]

Miksi annoit sen käydä läpi lääkkesi? Ei tulisi mieleenkään antaa kenenkään käydä niitä läpi.

[/quote] Samaa meinasin kirjoittaa. Edes 20 vuotiaana en olisi kenenkään antanut asioihini nokkaansa pistää. Miksi annoit lääkelaukkusi anopille? Toki nyt voit vastavuoroisesti ilmoittaa haluavasi täydellä oikeudella tutustua hänen lääkkeihinsä. Voit myös mennä kyselemään häneltä vaikka peräpukamiin sopivaa lääkettä, samoin kihomatoihin ja mieheltä tulleeseen herpekseen.

Vierailija
2/8 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulla jotain sairauksia on. Kenellä ylipäätään on LÄÄKELAUKKU? Ja noita lääkkeitäkin on enemmän kuin perusburana... ehkä anoppia kiinnostaa mitä sä sairastat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 23:00"]

Kyllä sulla jotain sairauksia on. Kenellä ylipäätään on LÄÄKELAUKKU? Ja noita lääkkeitäkin on enemmän kuin perusburana... ehkä anoppia kiinnostaa mitä sä sairastat.

[/quote]

Voi luoja... Tuossa on peräti migreeni ja reumalääkkeitä. Lääkelaukku on erittäin kätevä, jos lääkkeitä on enemmän... Anoppi olisi voinut suoraan kysyä mitä ap sairastaa.

Vierailija
4/8 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko väärin jos ei halua pojalleen narkkaria tai muuta pipipäätä?

Vierailija
5/8 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 23:16"]

Onko väärin jos ei halua pojalleen narkkaria tai muuta pipipäätä?

[/quote]

Onko asia anopin päätettävissä? -Ei. Asia ei siis tippaakaan kuulu uteliaalle kääkälle.

Vierailija
6/8 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se farmaseutti? No, tuskin, jos jotain nettiä tartti avuksi tarkastelemiseen. Kiinnostunut vain lääkkeistä? Onko se niin paha. Ja huom. toi on ihan omassa päässäsi, että huumeita odotti näkevänsä. Huomaa, että sen sanoit sinä, ei anoppisi.

Vierailija
7/8 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi inhoaa minua, yrittää jatkuvasti etsiä minusta huonoja puolia. Olen koulutettu, en juo alkoholia, olen ihan eri maailmasta - eli minussa on oltava jotain outoa. Mieheni mulle sanoi että huumeita se etsi, miehen entinen naisystävä kun tapasi poltella pilveä..

Vierailija
8/8 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annoit sen käydä läpi lääkkesi? Ei tulisi mieleenkään antaa kenenkään käydä niitä läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme