Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok, että terapeutin puhelin soi ja viestejä tulvii pitkin vastaanottoaikamme?

Vierailija
10.10.2020 |

Onko ok?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole OK, tuo on epäkohteliasta. 

Vierailija
2/8 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Minä huomautin aikanaan terapeutilleni puhelimen värinätilan käytöstä. Hän alkoi pitää äänettömällä, mutta huomio käännettiin minuun ja miten minun ongelmista johtuen minua triggeröi puhelimen ääni. Tänä päivänä kävelisin ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole! Maksan lähes 100 €/45 min kiskurihintaa ajastani, ja se on _minun_ aikaani. Rajansa nyt hyväksikäytölläkin.

Vierailija
4/8 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hierojalla, joka kesken hieronnan syöksyi aina puhelimeen kun se soi. En seurannut kelloa, mutten ihmettelisi jos vielä sisällytti ne siihen hieronta-aikaan. Toinen hieroja antoi puhelimen mölytä ja käytti koko ajan hieromiseen.

Vierailija
5/8 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Minä huomautin aikanaan terapeutilleni puhelimen värinätilan käytöstä. Hän alkoi pitää äänettömällä, mutta huomio käännettiin minuun ja miten minun ongelmista johtuen minua triggeröi puhelimen ääni. Tänä päivänä kävelisin ulos.

Just joo. Kaiken ylipsykologisointia.. miksei puhuttu miten terapeutin lapsuus teki hänestä itsekeskeinen ja etuoikeutettu?

Vierailija
6/8 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
7/8 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. En tykännyt siitäkään että neuvolan terkka vastaili omaan puhelimeensa kesken lapseni vastaanottoajan. Selitti vaan että tähän on pakko vastata, kyseessä oli oman lapsensa tanssitunteja koskevat puhelut.

Vierailija
8/8 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole OK. Se on sun aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi