Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kriisi iästä:)

Vierailija
02.01.2014 |

Mua pelottaa katseleeko kaikki yli nelikymppiset miehet vain parikymppisten perään. 

Olen itse 37 ja yhtäkkiä huomaan etten olekaan enää se nuori kolmekymppinen. Olen nuoremman näköinen, hoikka ja pitkäsäärinen. Ei auta tähän pelkoon. Pitäiskö alkaa katselemaan valmiiksi itselleen hyvinsäilynyt viisikymppinen, että tuntisin oloni turvalliseksi? Vai peräti kuusikymppinen??

(Muistan kyllä kun oli kakskymppinen, pidin nelikymppisiä miehiä liian vanhoina että olisin kiinnostunut)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen mies. Meillä on niin helppoa.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014010417898251_vi.shtml

Vierailija
22/27 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vielä lisätä, että naisillakin on toki omat toyboynsa, mutta tekevätkö he niiden kanssa lapsia ja kaikki varmaan tietävät miten paljon joku Madonna käyttää aikaa ja vaivaa kuntoiluun ollakseen 3-kymppisen kuntoinen :) Me miehet kelpaamme kaljamahoinemme kunhan löytyy charmia, rahaa ja vaikutusvaltaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää sinua hankkimasta nuorekasta kesäkollia. Itse ottaisin koska vain 30-50 naisystävan vakituiseksi. Mutta olen ollut muutaman kanssa irtosuhteessa ja aina törmännyt samaan ongelmaan ;(( kukaan ei halua kävelyttää lasta kadulla. Itse nautin vanhemman naisen läsnäolosta ja kokeneisuudesta valtavasti ja he ovat nauttineent minun enerkisyydestä ja sanoneen tuntavansa olonta 20 ollessaa  kanssani mutta silti he aina ovat vetäneet jutun poikki.

Sanovat siti tuntevansa olevan puumia kun on 19 vuotiaan kanssa kun omat lapset ovat 22 vuotiaita. 

Vierailija
24/27 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 10:50"]

Onneksi olen mies. Meillä on niin helppoa.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014010417898251_vi.shtml

[/quote]

Tuskin taviksen kohdalla toimi alkuunkaan:D :D Riittäälö rahkeet vai meneekö elämä ohi yksinäisyydessä fantasioiden jostain mitä ei koskaan saa...

Tässä minun näkemykseni asiasta, pikainen analyysi. :

NÄMÄ OVAT TÄYSIN MAKUASIOITA.

Jotkut tykkää isästä ja toinen miehistä, kolmas nuorista kolleista. Mikä sytyttää, mikä on molemminpuolista ja AITOA ja KESTÄVÄÄ, molempia myös HENKISELLÄ TASOLLA TYYDYTTÄVÄÄ ja LUONTEIDEN KEMIAT sekä ELÄMÄNARVOT KOHTAA.

Tietysti jokaiselle jotakin, on täysin ymmärrettävää jos kaksi ihmistä ovat henkisesti samalla tasolla ja haluavat olla yhdessä, IÄSTÄ HUOLIMATTA, hienoa! Ikä on kuitenkin yksi kriteereistä, vaikuttaa jo VALINTAPROSESSISSA. 

Itse olen kolmekymppinen nainen, en ole kiinnostunut seksuaalisesti yli 10 v vanhemmasta miehestä. Toisaalta minua ei kiinnosta myöskään nuorempi mies millään tasolla. Oma mies on kolme vuotta vanhempi, parasta seksiä meillä ikinä, molemmilla on kokemusta sekä nuoremmasta että vanhemmasta. Muutoin tulen loistavasti vastakkaisen sukupuolen kanssa toimeen!

Mutta ehkäpä RAKKAUDELLA ELI AIDOILLA TUNTEILLA on tämän asian kanssa (tarkoitan parasta ja nautinnollisinta, tyydyttävintä seksiä) eniten tekimistä. 

Vierailija
25/27 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 12:19"]

Itse olen kolmekymppinen nainen, en ole kiinnostunut seksuaalisesti yli 10 v vanhemmasta miehestä. Toisaalta minua ei kiinnosta myöskään nuorempi mies millään tasolla.

[/quote]

Hahhah. Onko naurettavampaa kuultu. Tsekkaat siis aina mieheltä paperit ennen kuin voit kiinnostua miehestä seksuaalisesti. Jotkut näyttää 4-kymppisiltä 3-kymppisinä, toiset 4-kymppisinä 3-kymppiseltä. Jotkut harmaantuvat 3-kymppisenä, nekö on sitten pois laskuista? Ehkä tuttavapiirissäsi tai sosiaalisessa luokassasi 4-kymppiset miehet vetävät röökiä kuin korsteeni ja ruokavalio on grilli/olutlinjaa. Eipä siis paljoa kiinnosta ketä kelpuutat sänkyysi.

Vierailija
26/27 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="05.01.2014 klo 12:19"]

Itse olen kolmekymppinen nainen, en ole kiinnostunut seksuaalisesti yli 10 v vanhemmasta miehestä. Toisaalta minua ei kiinnosta myöskään nuorempi mies millään tasolla.

[/quote]

Hahhah. Onko naurettavampaa kuultu. Tsekkaat siis aina mieheltä paperit ennen kuin voit kiinnostua miehestä seksuaalisesti. Jotkut näyttää 4-kymppisiltä 3-kymppisinä, toiset 4-kymppisinä 3-kymppiseltä. Jotkut harmaantuvat 3-kymppisenä, nekö on sitten pois laskuista? Ehkä tuttavapiirissäsi tai sosiaalisessa luokassasi 4-kymppiset miehet vetävät röökiä kuin korsteeni ja ruokavalio on grilli/olutlinjaa. Eipä siis paljoa kiinnosta ketä kelpuutat sänkyysi.

[/quote]

Ehdottomasti en olisi edelleenkään kiinnostunut, enkä lähempään tuttavuuteen alkaisi ennen kuin tuntisin toisen. Ikä olisi yksi ensimmäisistä asioita jonka kiinnostuksen kohteesta haluaisin tietää jos kuvitteellisesti hakisin baarista elämäni miestä. Etkö voi ymmärtää mielipidettäni MAKUASIOISTA ja KRITEEREISTÄ.

Vielä tämä: en hakisi miestä missään tapauksessa yhdenyön seuraksi. Joten onko nyt helpompi ymmärtää että joku pitää kriteereistään kiinni ja piste.

Vierailija
27/27 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 00:49"]

Joten onko nyt helpompi ymmärtää että joku pitää kriteereistään kiinni ja piste.

[/quote]

Tässä tuli nyt väärinkäsitys. Ymmärrän, että jollakin voi olla tuollainen kriteeri tai pikemminkin periaate, mutta tarkoititkin siis että et voisi alkaa suhteeseen yli 10 vuotta itseäsi vanhemman miehen kanssa. 9 tai 10 vuotta vanhempi olisi ok.

Jos tämä ei ole väärinkäsitys, se tarkoittaa sitä, että jos esimerkiksi näet miehen(telkkarissa, livenä, ihan missä vaan), jonka ulkomuodosta suuri osa naisista voisi olla seksuaalisesti kiinnostunut, toisinsanoen pitää tätä puoleensavetävänä ja seksikkäänä, sinä et voi näin kokea, ellet ole varmistunut miehen iästä. Helppohan se on toki tällaisia kriteerejä ja periaatteita asettaa, kun on korviaan myöten rakastunut VAIN 3 vuotta vanhempaan.  :) Olet aika hauska tapaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi