Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää olla nivelrikkoisena töissä

Vierailija
10.10.2020 |

Kun minut palkattiin niin sanottiin ja luvattiin että voin tehdä töitä omalla tahdilla sen mukaan kuin miltä tuntuu ja mihin pystyn kun kerroin haastattelussa että minulla on olkapäässä nivelrikko mikä vaikeuttaa työskentelyä ja tuottaa ajoittain kipuja. Nyt kuitenkin on paljastunut että tuo mitä luvattiin ja sanottiin olikin pelkkää valehtelua ja huijausta eikä minulle annettua lupauksia ole esimiehen ja yrityksen johdon tasolta pidetty. Joka päivä kyylätään ja moititaan kun en tee töitä entistä tahokkaammin ja nopeammin ja kovemmin. Koko ajan jatkuva kiire ja kova hoputus niin että ottaa päähän ja vatuttaa koko työpaikka. Olen kuulema laiska kun en yritä kovemmin ja saamaton kun en ole kuin muut työntekijät. Ja kuulema tämän pitäisi "kannustaa ja ruokkia työmotivaatiota". Kaikaiken lisäksi kaikki tämä sanotaan yhtään kaunistelematta minulle päin naamaa. En silti haluaisi ottaa lopputiliä ja lähteä sillä tällaisena niveörikkona on vaikeaa saada töitä ja tämänkin työpaikalla onnistuin saamaan monen vuoden ahkeroinnin, kuntoutuksen ja työhaun vaivannäöllä, mutta en myöskään halua tällaiseen paskaan työpaikkaan jäädäkkään. Eli kiitti tämä riitti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä purkaustani kerran kun vatuttaa kunnolla niin että on saatava päästää höyryjä je kertoa edes jollekin joka kuuntelee... Olen siis töissä tämän kyseisen olkapäävian takia esimerkiksi kieltäytynyt kantamasta raskaita ja painavia tavaroita, mutta esimiestasolla tämä on päätetty katsoa niskuroinniksi ja minut on haluttu leimata hankalaksi työntekijäksi. Viimeinen niitti oli kun saikun jälkeen tulin töihin ja sen sijaan että olisi kysytty edes ystävällisesti voinnista ja olkapäästä niin sen sijaan haukuttiinkin heti työhaluttomaksi vain koska olin ollut saikulla ja käskettiin ottamaan itsestä niskasta kiinni, panostamaan, olemaan jatkossa ahkerampi ja jättämään yksityisasia työelämän ulkopuolelle sillä "minulle maksetaan työnteosta, ei laiskottelusta ja sairastelusta". Että vatuttaa ja vatuttaa vaan enemmän. Enkä enää ihmettele tätä että töissä olevat ovat niin kiukkuisia, äkäisiä, ärtyneitä, stressaantuneita ja loppuun ajettuja. Ei hemmetti tätä nykymenoa. Olisin vain halunnut tehdä töitä sen mukaan mitä pystyn, mutta näköjään sellainen ei ole sallittua vaan pitää olla joku tunteeton ja kivuton robotti joka tekee työtä käskettynä. :(

Vierailija
2/8 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheaa. Olet joutunut esimiesten kynnysmatoksi ihan ilman syytä. Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäkä jäkä. Mene hoitoon.

Vierailija
4/8 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa. Olet joutunut esimiesten kynnysmatoksi ihan ilman syytä. Voimia!

Kiitos.

Vierailija
5/8 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, kuulostaa ihan kamalalta. :( Auttaa en osaa, mutta myötätuntoa olisi tarjolla. Terv. toinen nivelrikkoinen

Vierailija
6/8 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa, kuulostaa ihan kamalalta. :( Auttaa en osaa, mutta myötätuntoa olisi tarjolla. Terv. toinen nivelrikkoinen

Kiitos. Toivotaan että pääsen eroon nykyisestä työpaikasta siitä huolimatta uuden työpaikan saaminen on vaikeaa kun ei ole sellaista taikaa ja loitsua joka toisi uuden olkapään. Ellen sitten hyppää kokonaan ulos tästä oravanpyörästä vaikka se ei kovinkaan hyväksyttävää jäädä työttömäksi. Mutta kiitos sinullekin tuesta.

Vierailija
7/8 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat uhriutujalta.

Vierailija
8/8 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi raukkaa :( Etkö pysty kantamaan kevyitä tavaroita? Voiko painavia jakaa useammaksi? Kauheita esimiehiä sulla. Taitavat nauttia sairaan kyykyttämisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän