Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas yli 250 tartuntaa päivässä. Luulen, että joudutaan tottumaan näihin suuriin koronatartuntalukuihin laajaan rokotekattavuuteen asti

Vierailija
10.10.2020 |

Ei tämä epidemia asetu muuten kuin toimivalla ja turvallisella rokotteella. Rokotekattavuuden pitää tietenkin olla tarpeeksi suuri. Onneksi tuo virus muuntautuu vain hitaasti, joka on rokotteen kannalta hyvä asia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelän syyslomat alkoivat. Katsotaan sen jälkeen.

En ota rokotetta. Sikapiikki opetti.

Vierailija
2/7 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi laittaa kevään rajoitukset, jotta saadaan kamaluudet alas.

Uudessa seelannissa on kaikki auki, kun koronaa ei ole kuin karnteenihotellleissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se rokote ole jo valmis ja tule rokoteohjelmaan alkuvuodesta 2021? Ainakin itävallassa aloitetaan rokotukset silloin. Alkaa kyllä oikeasti jo riittää tämä korona.

Vierailija
4/7 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle alan ihminen kertoi, että korona on muuntunut herkemmin tarttuvaksi. Kun siihen yhdistää ihmisten väsymisen koronakurin ylläpitoon niin lukemat ovat kohta kuin pystysuoraa seinää.

Nyt vielä olisi mahdollisuus tehokkaaseen puolustukseen jos löytyisi tahtoa ja yhteishenkeä.

Vierailija
5/7 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi laittaa kevään rajoitukset, jotta saadaan kamaluudet alas.

Uudessa seelannissa on kaikki auki, kun koronaa ei ole kuin karnteenihotellleissa

Ai kevään rajoitukset ja toinen samanlainen katastrofaalinen isku talouteen? Kohta on koko maa sillä menolla konkurssissa.

Rajoitusten pitäisi olla alueellisia eli käyttää rajoituksia vain niillä alueilla, joissa epidemia on ryöpsähtämässä tai ryöpsähtänyt. Mutta samalla on edelleen sairaanhoitopiirejä, joilla tartuntoja ei ole viime aikoina tullut juuri lainkaan. Siellä ei ole syytä silloin laittaa mitään tiukkoja rajoituksia päälle, ihmisten elämää ja varsinkaan työssäkäyntiä ja yhteiskunnan pyörimistä haittaamaan.

Vierailija
6/7 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6.10. on testattu reilu 13 000 ihmistä, löydökset samalta päivältä 242. Otetaan keväältä vaikka päivämäärä 17.4. ja vastaavat luvut on 2700 testiä ja 125 tartuntaa. Jos kevääseen vertaa, tautimäärien pitäisi olla suurinpiirtein 1250 tartuntaa päivässä. Olemme siis kevääseen verrattuna hyvin kaukana. Ja nyt kun testikapasiteetti on suurempi, ihmiset pääsee testeihin hyvin. Turha lietsoa paniikkia, sillä siihen ei ole syytä, kunhan itse toimii oikein.

Vierailija
7/7 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en usko että ravintoloita enää suljetaan, vai mitä luulette?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi