Cheek lahjoitti 100 000e lastensairaalalle
http://ylex.yle.fi/uutiset/popuutiset/cheek-lahjoitti-lastensairaalalle-merkittavan-summan-rahaa
Sillä lailla.
Kommentit (70)
Kuinka paljon Lordi lahjoitti? Tai Kauko Röyhä? Tai Paavo Arhinmäki?
Tässä sen näkee miten joiden sydän on täynnä kultaa. Aivan sama, vaikka olisi itse julkaissut tuon lahjoituksen, pääasia, että lahjoitti. Hieno mies!
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 17:52"]
sitten siihen päälle vielä kalliit jäähalli- ja stadionkonsertit (no eihän ne toki suoraan mene kai omasta pussista)
[/quote]
XD Hahaahaahh :)
No kyllähän herra tienaakin ihan mukavasti. Varmasti viime syksyiset jäähallikeikat toi aika hyvän tilipussin, puhumattakaan tulevista stadion keikoista.
Millä raskausviikolla Cheek on syntynyt? Oliko pikkukeskonen vai vähän vanhempi?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 17:59"]Oikeasti hieno juttu, vaikken herran musiikista tai imagosta välitäkään. Arhinmäen suojeluksessa olevat "oikeat" artistit tehkööt saman...eiku hetkinen.
[/quote]No, eipäs aleta ilkeilemään. Kukin tulojensa mukaa. Toivottavasti kaikki Cheekin fanit laittavat myös muutaman euron.
Jotenkin sitä luulis, että noita jäähalli- ja stadionkonsertteja järjestetään just siksi että ne tuottaa rahaa, eikä niin, että ne vaan maksaa paljon ja kuluttaa...
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 18:31"]Kuinka paljon Lordi lahjoitti? Tai Kauko Röyhä? Tai Paavo Arhinmäki?
Tässä sen näkee miten joiden sydän on täynnä kultaa. Aivan sama, vaikka olisi itse julkaissut tuon lahjoituksen, pääasia, että lahjoitti. Hieno mies!
[/quote]Hm. Kuka heistä tienaa lähellekään noin paljon?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 17:55"]Cheekistä on koko ajan vaikeampaa olla pitämättä:)
Kyllä kuulemma nousi pointsit myös mun jörrikkämiehen silmissä, joka ei Todellakaan perusta Jare Henrik Tiihosesta, sen musasta ja yleensä koko hepusta ei löydy mitään hyvää sanottavaa.
[/quote]
no sattupa se just myymään kaks stadionkeikkaa joista tulee tuottoa yhteensä yli 3 miljoonaa että sieltä se repii ne rahat...
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 18:57"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 17:55"]Cheekistä on koko ajan vaikeampaa olla pitämättä:)
Kyllä kuulemma nousi pointsit myös mun jörrikkämiehen silmissä, joka ei Todellakaan perusta Jare Henrik Tiihosesta, sen musasta ja yleensä koko hepusta ei löydy mitään hyvää sanottavaa.
[/quote]
no sattupa se just myymään kaks stadionkeikkaa joista tulee tuottoa yhteensä yli 3 miljoonaa että sieltä se repii ne rahat...
[/quote]
Tiedätkö, kuinka suuret ovat konserttien kulut? Jo pelkät turvallisuusjärjestelyt maksavat aika lailla...
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 18:57"]
[/quote]
[/quote]
Tiedätkö, kuinka suuret ovat konserttien kulut? Jo pelkät turvallisuusjärjestelyt maksavat aika lailla...
[/quote]
Plus työntekijöiden palkat ja muut kulut. Cheek ei todellakaan saa itse lähellekään 3 miljoonaa.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 17:36"]
Miten noloa tehdä lahjoituksesta julkinen :/
[/quote]
pr-syistä? Jos julkisella lahjoituksella voi samalla edistää omaa imagoaan että tehdä jotain hyvää niin miksi ei? Koko lastensairaala-hanke perustuu hyvin pitkälti julkisiin lahjoituksiin.
Kiva. Kerrankin yhteiskunnalle on jotain hyötyä tästä muusikon irvikuvasta, tosin olisihan valtion pitänyt jo alunperin itse kustantaa tämä lastensairaala eikä luottaa siihen, että summa saadaan lahjoituksilla kokoon.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 18:06"][quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 17:59"]Oikeasti hieno juttu, vaikken herran musiikista tai imagosta välitäkään. Arhinmäen suojeluksessa olevat "oikeat" artistit tehkööt saman...eiku hetkinen.
[/quote]
Niin kun "oikeat" artistit ei aatteillaan miellytä keski-ikästä av-pullukkaa.
Onneksi Cheek sentään pystyy vaikuttamaan rahalla, kun ei lahjat riimeihin taivu. Hienoa Cheek!
[/quote]
Vitsi, mitä urpoja tänne kirjottaa.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 17:52"]Miksi tuota "mistä se rahat repii" on alapeukutettu? Eikö teitä muita muka kiinnosta, että miten sillä on niin paljon rahaa? Kalliita autoja, kallis asunto, kalliita ulkomaanmatkoja, vaatteita jne. jne. ja sitten siihen päälle vielä kalliit jäähalli- ja stadionkonsertit (no eihän ne toki suoraan mene kai omasta pussista) ja sitten vielä noin iso lahjoitus.
Ei mua haittaa, että sillä on rahaa, mutta miten sitä riittääkin joka asiaan!
Vai onko tuokin lahjoitus jotenkin firman kautta niin, että periaatteessa Cheek ei köyhdy sen vuoksi senttiäkään?
Numero 5.
[/quote]
Kalliit konsertit? Kas, kun Cheek _saa_ rahaa juuri keikoistaan. Erityisen hyviä ovat loppuunmyydyt stadionkeikat, joista järkevällä tuotannolla voi rapsahtaa satoja tonneja kerralla hanskaan.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:32"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 17:52"]Miksi tuota "mistä se rahat repii" on alapeukutettu? Eikö teitä muita muka kiinnosta, että miten sillä on niin paljon rahaa? Kalliita autoja, kallis asunto, kalliita ulkomaanmatkoja, vaatteita jne. jne. ja sitten siihen päälle vielä kalliit jäähalli- ja stadionkonsertit (no eihän ne toki suoraan mene kai omasta pussista) ja sitten vielä noin iso lahjoitus.
Ei mua haittaa, että sillä on rahaa, mutta miten sitä riittääkin joka asiaan!
Vai onko tuokin lahjoitus jotenkin firman kautta niin, että periaatteessa Cheek ei köyhdy sen vuoksi senttiäkään?
Numero 5.
[/quote]
Kalliit konsertit? Kas, kun Cheek _saa_ rahaa juuri keikoistaan. Erityisen hyviä ovat loppuunmyydyt stadionkeikat, joista järkevällä tuotannolla voi rapsahtaa satoja tonneja kerralla hanskaan.
[/quote]
Huom. VOI rapsahtaa. Ei ole rapsahdellut vielä penniäkään.
Erittäin hieno juttu.
Michael Schumacher lahjoitti 10 miljoonaa dollaria tsunamien uhrien auttamiseksi v. 2005.
http://edition.cnn.com/2005/SPORT/01/04/tsunami.relief/