Hävettää! Raskaus, virtsankarkailu ja brassivahaus.
Uskomatonta. Pari kuukautta laskettuun aikaan ja kärsin satunnaisesta virtsankarkailusta. Ei mitään järkyttävää rakko tyhjäksi -karkailua vaan ehkä tee-/ruokalusikallisesta puhutaan. No, tänään olin sitten viimeisiä kertoja brassivahauksessa ennen laskettua aikaa (maha alkaa asettamaan rajoitteita) ja tietysti yhdellä repäisykerralla rakon hallinta petti. Olin todella nolona ja pyytelin anteeksi tilannetta, jolle en tietenkään mitään voinut. Kosmetologi sen sijaan vaikutti ärtyneeltä eikä vastannut mitään vaan jatkoi vahaamista paljon aiempaa riuskemmin ottein. Minua hävetti ihan julmetusti enkä tiedä haluanko enää mennä hänen luokseen. Kosmetologi on siis nuori lapseton nainen. Itsekin odotan ensimmäistäni, enkä ikinä kuvitellut tällaista vaivaa saavani. Luulisi, että olisi jotain sympatiaa hänelläkin naisihmisenä ja asiakaspalvelijana. Olisi vaikka sanonut, että ei hätää pesukone on keksitty ja lakana/pyyhe menee pesuun jokatapauksessa ym.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 19:24"]
Ei aivan onnistunutta käytöstä kosmetologilta. Toisaalta hiukan ihmettelen, miten viitsit edes mennä inkontinenssivaivaisena brassivahaukseen...itse olisin lirahduksen pelossa jättänyt menemättä.
[/quote]
Harvemmin ko. ammatissa joutuu pelkäämään että saa pissat päälle
Aika hyvin neljän lapsen äidiltä, että on onnistunut elämään niin pumpulissa ettei ole kuullut vaivasta josta suurin osa naisista kärsii.
t: neljän äiti
Pahoittelut kosmetologin käytöksen vuoksi! Paljon sokerointeja ja vahauksia bikinialueelle tehneenä (myös raskaana oleville) täytyy sanoa, että ei tuossa kyse ole ollut kovin kummoisesta asiasta, pahempaakin on sattunut! Nyt unohdat vain koko tapauksen ja vaihdat kosmetologia ;) Onnellista loppuodotusta!
T: Kosmetologi- yrittäjä
Kamalia vastauksia! ap, älä stressaa turhia tuosta. kiva että raskaana ollessakin olet halunnut huolehtia itsestäsi. raskaana ollessa sattuu, eikä tarkoita että tilanne olisi yhtä paha synnytyksen jälkeen lirahtelujen osalta. vauva voi painaa niin pahasti mahassa rakkoon että väkisin lirahtelee. mut treenaa ny lantionpohjaa superahkeraan kaiken varalta, saat ainakin mielenrauhaa. ja jos kosmetologi oli lapseton nainen, ehkä hän sitten joskus aikanaan lasta tehdessään miettii sinua ja saa lohtua että hei, nyt mä ymmärrän miks sille asiakkaalle kävi sillon kerran höpösti.... :)
Mun lapset on jo täysi ikäisiä, en ulkoile heidän kanssaan. Siksi roikuinkin tällä palstalla, kun on katsos aikaa. Sulla taitaa olla niitä vaivoja kun skitsoat. Jumppaa itseäs ja mene itse pihalle.
Oho. Minulla raskaus suurin piirtein samassa vaiheessa kuin AP:llä, ja kävin itsekin brassisokeroinnissa juuri pari päivää sitten. Ajattelin vielä ainakin kerran ehtiä ennen laskettua aikaa.
Ikävä juttu kummankin osapuolen näkökulmasta, mutta kyllä minua AP:nä mietityttäisi lantionpohjalihasten kunto, jos tuollaista tapahtuu. Itselläni ei mitään lirahduksia ole käynyt, toki ymmärrän että joillakin niitä sattuu, mutta siksihän niitä kegels-treenejä juuri tehdään, ettei kävisi noin.
Ei aivan onnistunutta käytöstä kosmetologilta. Toisaalta hiukan ihmettelen, miten viitsit edes mennä inkontinenssivaivaisena brassivahaukseen...itse olisin lirahduksen pelossa jättänyt menemättä.