Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies petti ja edelleen syyttää minua erosta.

Vierailija
02.01.2014 |

Tapahtumasta jo pari vuotta. Mies petti, todella törkeästi vielä ja minä päätin, että erotaan.

Edelleen mies syyttää, että minä rikoin perheen, minä ajoin hänet ahtaalle ja aiheutin kaiken pahan.

On varsin vaikeaa olla kaverina exän kanssa lapsenkaan takia, kun ei päästä menneistä eteenpäin.

Ja ihan hänenkin kannalta olisi hyvä käydä läpi mitä teki ja seuraukset.

Nytkin se lomailee naisystävänsä kanssa ja ennen lähtöä soitti kännissä. Puhelu oli monologi ikävästä lasta kohtaan, rakkaudesta mua kohtaan. Sanoin, että tehty mikä tehty ja mennään eteenpäin. Mun pitäis kuulema miettiäiten asiat VOISIVAT olla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vastaa sen puheluihin. Siinäpä syytelkööt.

Vierailija
2/2 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttää ja on onneton niin kauan kun ei ota vastuuta omista teoistaan. En haluaisi olla tuollaisen tyttöystävä. Parisuhteessa on huonoja hetkiä ja on jokaisen oma valinta, miten niihin huonoihin hetkiin reagoi. Omasta reagoinnista pitää osata kantaa vastuu. Jos exäsi oli tyytymätön teidän suhteeseenne, hän olisi voinut tuoda asian ilmi ja ehdottaa parannuskeinoja eikä pettää. Sinun syytäsi ero ei ole, ellet sitten ase kädessä pakottanut häntä pettämään...

Mutta on ihmisiä, jotka eivät koskaan opi ottamaan vastuuta omista teoistaan. Näille elämä on aina epäreilua, yhteiskunta riistää, muut vievät sopivat työt ja opiskelupaikat jne. Ikinä omassa toiminnassa ei ole mitään vikaa.

Hyvä kun pääsit eroon. Kommunikoi tästä eteenpäin vain kirjallisesti tekstiviesteillä tai sähköpostitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla