Tatuointi aika varattu :)
Hitsi, vuuoosieeen haaveilun jälkeen! Tuumasta toimeen lopultakin, nyt se on varattu. Ikäkriisiäkö se pukkaa...?
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 16:56"]
Hah! Ihania vastauksia :)
Arvasin nää ja siks kirjotinki. Mulle on yks hailee mitä palstamammat siitä ajattelee.
Kauhistelunne vaan varmisti päätöksen.
Ja se että ilmiö on jo out on vaan pelkästään positiivinen asia. Kartan mieluusti kaikkea mikä on in ;)
Ja että rumentaa, tekee halvan näköiseksi ja laskee markkina-arvoa. Hyvä. Koska tiedän että vaikutus on juuri päinvastainen niiden mielestä kenen mielipiteellä minulle on merkitystä :)
[/quote]
Et sä kyllä kovin vanha taida olla jos on edelleen jäänyt joku teinivuosien kapinavaihe päälle. Tai jos luulet että se on "hienoa".
Mutta mitä tulee siihen mikä on in ja out, niin tietyn ikäisillä naisilla tuo tatuointi on in. Mikä syö tuon sun "tahdon tehdä sitä mikä ei ole in"-vastauksen todellisuuspohjaa pahasti. Avauksessakin jo mietit, oletko tullut tiettyyn ikään kun haluat tatuoinnin; eli itse jo myönnät meneväsi lampaana virran mukana.
Mut omapa on ihosi. Ota joku hieno lainaus latinasta, kiinalaisia kirjaimia tai uniikki piikkilanka käsivartta koristamaan.
Tietyn ikäisillä in...
Kertoisitko minkä ikäisillä? :)
Miksi kukaan menisi valtavirran mukana sellaisessa asiassa kuin tatuointi? Onko mitään typerämpää ottaa kuva sen vuoksi, että se on muotia?
Aion ottaa tatuoinnin minäkin, kunhan saan rahaa. Kuva tulee olemaan minulle tärkeä symboli.
Tatuointien dissaajilta kysyisin, oletko juuri niitä ihmisiä, jotka lakkaavat puhumasta minulle ja liukenevat paikalta, kun huomaavat 15 cm pitkän leikkausarpeni kasvojen sivulla ja kaulalla?
Uskon, että sopii sinulle kun et osaa edes yhdyssanoja.
Kiitos :) Itsekin uskon että se sopii minulle, samoin kuin keväällä ottamani lävistys.
Onneksi elämässäni on niin paljon tärkeämpiäkin asioita kuin yhdyssanat!
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 16:31"]Miehenä minun on pakko sanoa, että älä hyvä ihminen ota tatuointia. Tatuointi pilaa kauniinkin naisen ja tekee hänestä halvan näköisen.
t. Mies 40v
[/quote]
Just näin.
[/quote]
Täällä komppailee myös kolmas mies. Tatuointi on aina lopullinen ratkaisu. Toki sen aikanaan poiskin saa, mutta aikaa ja rahaa se vaatii ja jäljet jää kuitenkin. En ole koskaan nähnyt ainuttakaan, edes välttävän näköistä tatuointia.
Hahaa, näin tänään uimahallissa naisen jolla oli takapuolen päällä iso rusetti tatuoituna! Tuli mieleen sellaiset kunnon kasarihääpuvut missä rusetti keikkuu pyllyn päällä :D
https://www.google.fi/search?hl=fi&site=imghp&tbm=isch&source=hp&biw=1804&bih=910&q=arian+brothership%2Bsur+13+tattoos&oq=arian+brothership%2Bsur+13+tattoos&gs_l=img.3...5562.5562.0.8819.1.1.0.0.0.0.102.102.0j1.1.0....0...1ac.2.32.img..1.0.0.rTJftjbAXJQ#hl=fi&q=arian+brothership%2Bsur+13%2Btattoo&tbm=isch