Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tatuointi aika varattu :)

Vierailija
02.01.2014 |

Hitsi, vuuoosieeen haaveilun jälkeen! Tuumasta toimeen lopultakin, nyt se on varattu. Ikäkriisiäkö se pukkaa...?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla tatuoituna ulkona laasasten katsepiiristä. Tää on mahtavaa!

Vierailija
22/48 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

There were is mill, there is a road (Reader Contribution) - Oddee.com

15.12.2009 - Wannabe celebrity from Finland named Martina Aitolehti proudly presented her tattoo in a newspaper.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukat voi karkottaa hillityllä  Hello Kitty-tarralla kämmenselässä.

Vierailija
24/48 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 16:56"]

Hah! Ihania vastauksia :)

Arvasin nää ja siks kirjotinki. Mulle on yks hailee mitä palstamammat siitä ajattelee.

Kauhistelunne vaan varmisti päätöksen.

Ja se että ilmiö on jo out on vaan pelkästään positiivinen asia. Kartan mieluusti kaikkea mikä on in ;)

Ja että rumentaa, tekee halvan näköiseksi ja laskee markkina-arvoa. Hyvä. Koska tiedän että vaikutus on juuri päinvastainen niiden mielestä kenen mielipiteellä minulle on merkitystä :)

[/quote]

Jos haluat välttää kaikkea mikä on in, sun pitää muistaa lisätä siihen kiinalaisravintolan menyyn viereen myös tatuointipäivämäärä. 

Vierailija
25/48 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 16:31"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 16:31"]Miehenä minun on pakko sanoa, että älä hyvä ihminen ota tatuointia. Tatuointi pilaa kauniinkin naisen ja tekee hänestä halvan näköisen.

t. Mies 40v

[/quote]

Just näin.

[/quote]

Täällä komppailee myös kolmas mies. Tatuointi on aina lopullinen ratkaisu. Toki sen aikanaan poiskin saa, mutta aikaa ja rahaa se vaatii ja jäljet jää kuitenkin. En ole koskaan nähnyt ainuttakaan, edes välttävän näköistä tatuointia.

[/quote]

Ja täällä neljäs mies jonka mielestä tatuoinnit naisilla on todellinen turnoff. 

Vierailija
26/48 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä nainen, jonka mielestä miesten mielipiteillä naisen vartalosta ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
27/48 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 13:31"]

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 13:28"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 16:31"]Miehenä minun on pakko sanoa, että älä hyvä ihminen ota tatuointia. Tatuointi pilaa kauniinkin naisen ja tekee hänestä halvan näköisen.

t. Mies 40v

[/quote]

Just näin.

[/quote]

Täällä komppailee myös kolmas mies. Tatuointi on aina lopullinen ratkaisu. Toki sen aikanaan poiskin saa, mutta aikaa ja rahaa se vaatii ja jäljet jää kuitenkin. En ole koskaan nähnyt ainuttakaan, edes välttävän näköistä tatuointia.

[/quote]

Ja täällä neljäs mies jonka mielestä tatuoinnit naisilla on todellinen turnoff. 

[/quote]

No liitytäänpä veljien joukkoon. Ikää jo sen verran, että muistan ajan, jolloin tatuointi oli ainoastaan linnakundeilla ja merimiehillä. Naisilla tatuointi oli äärimmäisen harvinainen. Vain kaikkein kapisimmilla rekkahuorilla saattoi joku väkästys olla jo muutenkin rumaa kuosia rumentamassa.

Vierailija
28/48 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoinnit ei ikinä tule olemaan out. Tatuointeja on tehty tuhansia vuosia. Se pysyy. Tyyli voi muuttua. Esim tribaalit eivät ole enää huudossa. Tatuoinnissa ei ole mitään noloa. Kunhan sopii kantajalleen ja on taidokkaasti tehty.

Vierailija
29/48 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 13:35"]

Ja täällä nainen, jonka mielestä miesten mielipiteillä naisen vartalosta ei ole mitään merkitystä.

[/quote]

Niin täälläkin. Tosin tällä akateemisesti koulutetulla jakkupukunaisella on tatuointi ja nännilävistys, joihin akateemisesti koulutettu aviomies on ihan hulluna. Ettei kaikki miehet tosiaankaan vihaa tatuointeja:)

Vierailija
30/48 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 13:38"]

Tatuoinnit ei ikinä tule olemaan out. Tatuointeja on tehty tuhansia vuosia. Se pysyy. Tyyli voi muuttua. Esim tribaalit eivät ole enää huudossa. Tatuoinnissa ei ole mitään noloa. Kunhan sopii kantajalleen ja on taidokkaasti tehty.

[/quote]

Mikä tatuointi "sopii kantajalleen"? Koiranpää kankussa? Delfiini lavassa? Tuulimylly mahassa?  Kiinalaisen menyy kyljessä? Se iänikuinen Carpe diem säären sivussa? "Äiti" nännistä nänniin?

Taidokkaita tatuointeja näkee harvoin, eivätkä nekään kestä aikaa vaan muuttuvat nopeasti suttuisiksi.

Vierailija
31/48 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on hyvä tatuoija.

Miehelleni kävi huonosti kun päätti säästää tatuoinnissa piti lukea made in finland mutta valmistuessa siinä olikin made on finlad ei paljo naurattanut ja aika kookas kuva vieläpä. Tatuoijan tekijä lupasi kyllä korjata sitä mutta pilallahan se on

Vierailija
32/48 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ehtaa white trash -laatua. Luulet varmaan olevasi jotain :D

Vierailija
33/48 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina lähtökohtaisesti oletetaan että tatuointi otetaan paikkaan/on paikassa josta se näkyy, jossa nahka alkaa roikkumaan ja että kuva on iso? 
Ja sitten siihen, ja omiin mieltymyksiin nojaten dumataan heti?
Tatuointi voi myös olla vaatteiden alle jäävä, pieni, paikassa jossa säilyy suht muuttumattomana läpi vuosien. 

Tatuointi on henkilökohtainen, kaikki eivät edes halua näöytellä sitä; ja ennen kaikkea, tatuointi on henkilökohtainen valinta, joten mitä he***ttiä se muille kuuluu??

Hienoa ap :D

Vierailija
34/48 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 13:29"]Hahaa, näin tänään uimahallissa naisen jolla oli takapuolen päällä iso rusetti tatuoituna! Tuli mieleen sellaiset kunnon kasarihääpuvut missä rusetti keikkuu pyllyn päällä :D

[/quote]

Minkä värinen rusetti? Taidan tuntea tyypin

Vierailija
35/48 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei oikeastaan kiinnosta toisten tatuoinnit oli sitten hienoi tai rumia. Naisista ne ei tee kauniinpia tai rumempia eikä aiheuta minkäänlaista reaktiota.

Jokainen osaa sitten poislukea naamatribaalit yms. pois tästä yhteydestä jo valmiiksi.

Vierailija
36/48 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut puhuvat, että tatuoidut ovat tyhmiä ymn ja tekevät naisesta ruman ja ei haluttavan.

Kuvitellaan tilanne: Olet tuntenut naisen jo kauan ja pidät häntä fiksuna ja kauniina. Nainen ei vain ole koskaan kertonut, että hänellä on pieni tatuointi. Kun tämä tulee ilmi, vaihtuuko sinun käsityksesi tästä naisesta vain pienen kuvan vuoksi?

Jos näin on, niin silloin vika ei olekaan siinä tatuoidussa, vaan ihan jossain toisessa. Yleensäkin, jos ihmisiä luokitellaan tai häntä pidetään esim. tyhmänä jonkun epä-olennaisen asian vuoksi, niin kyllä on surullista. 

Itselläni on tatuointi, jopa kaksi!! Ehkä  minä nyt sitten olen todella tyhmä ja ei-haluttava. Mutta, eihän minun tarvitsekaan teille kelvatakaan.... pää-asia, että olen itse itseeni tyytyväinen ja minulla on paljon rakastavia ja haluavia ihmisiä ympärilläni, jotka eivät tuomitse minua. 

Vierailija
37/48 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista että vielä nykyäänkin, 2000 luvun toisella vuosikymmenellä, on valloillaan tuollaiset ennakkoluulot tatuoinneista, varsinkin naisilla. Halvan näköinen, narkkari, vähä-älyinen, huonosti koulutettu ja mitä muita näitä nyt onkaan keskustelussa esiin tullut...

Herätkää ihmiset tähän päivään!

Vierailija
38/48 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 13:49"]

Miksi aina lähtökohtaisesti oletetaan että tatuointi otetaan paikkaan/on paikassa josta se näkyy, jossa nahka alkaa roikkumaan ja että kuva on iso? 
Ja sitten siihen, ja omiin mieltymyksiin nojaten dumataan heti?
Tatuointi voi myös olla vaatteiden alle jäävä, pieni, paikassa jossa säilyy suht muuttumattomana läpi vuosien. 

Tatuointi on henkilökohtainen, kaikki eivät edes halua näöytellä sitä; ja ennen kaikkea, tatuointi on henkilökohtainen valinta, joten mitä he***ttiä se muille kuuluu??

Hienoa ap :D

[/quote]

Henkilökohtainen valinta, LOL. Se on muoti-ilmiön ja turhamaisuuden  yhdistelmä. Ei normaalin hyvällä järjellä, muistilla ja itsetunnolla varustettu ihminen tarvitse kuvaa tai tekstiä muistuttamaan, ketkä ne omat lapset ja koirat taas olikaan ja mikä motto minulla sattuikaan olemaan vuonna 2000.

Vierailija
39/48 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä minun on pakko sanoa, että älä hyvä ihminen ota tatuointia. Tatuointi pilaa kauniinkin naisen ja tekee hänestä halvan näköisen.

t. Mies 40v

[/quote]

Ei muo kiinnosta, kunhan oma mies tykkää :) t : ei ap

Vierailija
40/48 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäpä saat erilaisen kommentin (vaikka kyllä toisaalta olisi kiva olla hämmentämättä lisää tätä soppaa, varmaan tähän tatuointi väittelyyn tähtäsitkin)

Onneksi olkoon ja kiva että sait ajan :) Toivottavasti olet harkinnut sellaisen kuvan josta oikeasti pidät. Minullakin on kaksi pientä tatuointia, joista yleensä ei kukaan tiedä.

Saanko kysyä mikä kaupunki ja mikä paikka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän