Tatuointi aika varattu :)
Hitsi, vuuoosieeen haaveilun jälkeen! Tuumasta toimeen lopultakin, nyt se on varattu. Ikäkriisiäkö se pukkaa...?
Kommentit (48)
Samaa mieltä kuin kakkonen. Muualla maailmasssa jo out-imiö.
Miehenä minun on pakko sanoa, että älä hyvä ihminen ota tatuointia. Tatuointi pilaa kauniinkin naisen ja tekee hänestä halvan näköisen.
t. Mies 40v
Kirjoitustaidosta jo huomaa että tatuointia ollaan menossa ottamaan juu.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 16:31"]Miehenä minun on pakko sanoa, että älä hyvä ihminen ota tatuointia. Tatuointi pilaa kauniinkin naisen ja tekee hänestä halvan näköisen.
t. Mies 40v
[/quote]
Just näin.
Älkääs nyt, joku kiva, pieni, tarkkaanharkittu tatuointi voi olla ihan hyvä. Tietysti jos ap miettii jotain keskarinkuvaa otsaan tai koko käden peittävää "kalsaripaitaa" (vrt. Ville Valo) niin sitten..
Anna kun arvaan, äärettömän henkilökohtainen "carppe diem" pohkeen ulkosyrjään.
Tatuointi, aika varattu.
Tatuointiaika varattu.
- huomaatko eron?
Ja minä kuvittelin ettet pääse tatuoitavaksi kun on niin ajat varattu pitkäksi aikaa.
Tatuointi laskee naisen markkina-arvoa.
Joo älä vaan mitään yhdys sanaa sitten ota. Tai mitään tekstiä ylipäätään.
Kuin possu sikamarkkinoilla-tatuoitu nainen.
Mieti asiaa vielä hetki. Ota tatuointi vasta, kun tiedostat hyödyn lisäksi mahdolliset haitat.
Hah! Ihania vastauksia :)
Arvasin nää ja siks kirjotinki. Mulle on yks hailee mitä palstamammat siitä ajattelee.
Kauhistelunne vaan varmisti päätöksen.
Ja se että ilmiö on jo out on vaan pelkästään positiivinen asia. Kartan mieluusti kaikkea mikä on in ;)
Ja että rumentaa, tekee halvan näköiseksi ja laskee markkina-arvoa. Hyvä. Koska tiedän että vaikutus on juuri päinvastainen niiden mielestä kenen mielipiteellä minulle on merkitystä :)
Turhaan pöliset. Se on rumaa. Tulee mieleen aina joku narkkari.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 16:56"]
Arvasin nää ja siks kirjotinki. Mulle on yks hailee mitä palstamammat siitä ajattelee.
Ja se että ilmiö on jo out on vaan pelkästään positiivinen asia. Kartan mieluusti kaikkea mikä on in ;)
Ja että rumentaa, tekee halvan näköiseksi ja laskee markkina-arvoa. Hyvä. Koska tiedän että vaikutus on juuri päinvastainen niiden mielestä kenen mielipiteellä minulle on merkitystä :)
[/quote]
Sulle on yks hailee mitä palstamammat sanoo, mutta mammojen kauhistelu vahvisti päätöksen? Okei. Ikäsi?
Hei Iina!
Mä niin tiesin et säki palstailet =) =) =)
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 16:56"]
[/quote]
Ihan laadukkailta kuulostaa noi piirit missä sä liikut...
Mikään ei ole niin rumaa kuin tatuointi.