Hei sinä ruma ja epäviehättävä nainen
Miksi oletat, että miehesi rakastaa sinua? Niin moni on suhteessa nykyään sen takia, ettei tarvitsisi olla yksin. Kelpuutetaan joku "vähän huonompikin", että olisi joku kumppani. Ja tämä on aika yleistä. Kun kerran et edes ole kauniimmasta päästä eikä kroppasikaan muuta kuin tavallinen, niin miksi kuvittelet että miehesi pitää juuri sinua jonain saaliina?
Kommentit (29)
Voi luoja, kyllä taas on tehty suoranaisesti tieteellistä luokitusta. Jokohan kohta laaditaan laki, että rumat ihmiset eivät saa mennä naimisiin eivätkä lisääntyä. Te mammathan olisitte mitä parhaimpia asiantuntijoita jakamaan sekä naisille että miehille sertifikaatteja ja naimalupia.
Terveisin Naama kuin pertolinnun perse
Ah, kauneus on katoavaista, rumuus sen kun lisääntyy. Myös tuolla mun rakkaalla miehelläni.
terveisin nimim. 27 yhteistä vuotta takana
Hän rakastaa minua, koska olen hyvää seuraa. Olen älykäs ja hauska, ja kanssani pystyy keskustelemaan. Olen kiinnostunut samoista asioista kuin hän, olin jo ennen kuin tapasimme. Ja, pidän huolta itsestäni näissä puitteissa mitä olen: en ole kaunis kasvoiltani, mutta minulla on tavallinen vartalo ja kauniit hiukset.
Olen muuten myös hyvä sängyssä, tykkään kokeilla kaikkea enkä häpeä itseäni. Olen kaikin puolin rakastettava, ihana nainen! :)
Laihat, epäliikunnalliset miehet pariutuu yleensä näiden rumien/lihavien naisten kanssa.
Olen sitä itsekin ihmetellyt. En meinannut aluksi millään uskoa että mies on minusta oikeasti kiinnostunut eikä pilaile. Mieheni on minua 10,5 vuotta nuorempi, 10 kg kevyempi, 20 cm pidempi, ja hyvännäköinen kun taas minä olen rumahko tavis. Sanoo ihastuneensa huumorintajuuni ja älykkyyteeni ja siihen että minun lähelläni on niin helppo ja välitön olla.
No hei vaan...en nyt sanoisi että olen ruma vaan ihan tavallinen mutta olen kuitenkin tyytyväinen itseeni, olen fiksu, hyvä huumorintaju, seksi sujuu ja olen hyvä äiti.
Olemme vielä kaiken lisäksi varakkaitakin joten ymmärrän että ap:tä vituttaa kun elämä voi olla ihanaa vaikka ei olisi missi/malli.
Niin ja ap:n ei tarvitse edes murehtia että lapset perisi minun tavallisuuden kun ovat fiksuja hyvännäköisiä urheilullisen hoikkia nuoria.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 15:13"]
Ruman av-mamman mielestä kauneus ja hyvä luonne ei voi missään tapauksessa kulkea käsi kädessä. Ilmeisesti se on jonkinlainen lohduttava ajatus itselle.
[/quote]
Ja näinhän ei kukaan ole tainnut sanoa täällä. Kysymys koski vaatimattoman näköisiä ihmisiä, jotka vastasivat että heillä on kompensoivia ominaisuuksia, joiden merkitys itse asiassa korostuu pitkissä onnistuneissa suhteissa.
Ilmeisesti pidät itseäsi hyvännäköisenä ja nyt vedät herneen nenään siitä, että sen takia sinua pidettäisiin tyhmänä ja huumorintajuttomana. Hermostumalla tällaisesta tulee kyllä mieleen, että ehkä asia pitääkin paikkansa. :D
No h-vetti, en tosiaan tiedä. Nautitaan niin kauan kuin kestää.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 15:13"]
Ruman av-mamman mielestä kauneus ja hyvä luonne ei voi missään tapauksessa kulkea käsi kädessä. Ilmeisesti se on jonkinlainen lohduttava ajatus itselle.
[/quote]Voi tietysti. Tarkoitin sitä, että jos mieheni rakastaisi minua vain kauniina, hän ei rakastaisi sitä kivaa luonnettani ja minua vaan vain timmiä kroppaa ja nättiä naamaa. Pelottaisi mitä käy sitten joskus kun en enää olekaan kaunis.
[/quote]
Miehesi ei siis voi rakastaa timmiä kroppaa, nättiä naamaa ja kivaa luonnetta? Otan osaa.