Mitä tarkoittaa, kun Katainen sanoo lähtevänsä Sotshiin "kisaturistiksi"?
Onko hän siis lomalla, maksaa itse matkansa ja ostaa lippunsa? Vai meneekö valtion varoilla, saa VIP-kohtelun ja pääsee mitalijuhliin kuviin voittajien kanssa?
Kommentit (9)
Toivottavati meni omilla rahoillaan, eiköhän e riitä jo alen matka makettiin, mun mielestä ei ede Jennin tartti mennä verovaroilla, eikä Katainen mitenkään voi matkutaa bisnesluokaa ym kansan rahoilla, eikö nyt ole säätötalkoot !!
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 17:23"]
Toivottavati meni omilla rahoillaan, eiköhän e riitä jo alen matka makettiin, mun mielestä ei ede Jennin tartti mennä verovaroilla, eikä Katainen mitenkään voi matkutaa bisnesluokaa ym kansan rahoilla, eikö nyt ole säätötalkoot !!
[/quote]
Hanki s-nappula sun näppiksees helvetti
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 17:26"]
[quote author="Vierailija" time="15.02.2014 klo 17:23"]
[/quote]
Hanki s-nappula sun näppiksees helvetti
[/quote]
Konsonantteja ei voi ostaa kuten vokaaleja.
olihan sillä s-näppäin, ei vaan kovin ahkerasti jaksanut käyttää
se tarkoittaa todennäköisesti nimenomaan sitä, että se on huvimatka - eli itse kustannettu.
MUTTA myös sitä, että koska se on HUVImatka niin hän ei hoida työasioita matkalla! eli hän ei anna lausuntoja venäjän ihmisoikeuksista ym mistään muustakaan vastaavasta eikä aio pitää mitään tällaisia virallisia keskusteluja maan poliitikkojen kanssa eikä muidenkaan maiden poliitikkojen kanssa. Mutta eiköhän pääministeri saa huvimatkallakin VIP kohtelua, eihän Halonenkaan presidenttinä voinut käydä normaalien ihmisten tapaan sauvakävelyllä...
No kisaturisti=esim. Lari Lehtonen, Peetu Piiroinen, Poutala.
Eli tarkoittanee sitä, et Käteinen osallistuu miesten viidellekybälle, pyörtyy alkumatkasta nestehukkaa, jatkaa sisukkaasti, menee persiilleen tappomutkasta, pilaa parin muun kilpailijan esim. Colognan hiihdon, jatkaa sisukkaasti, katkaisee suksensa puolimatkassa, jatkaa kuitenkin sisukkaasti ja ehtii maaliin siinä iltauutisten aikaan. Venäläiset kisajärjestäjät on jo siinä vaiheessa juoneet itsensä pöydän alle.
Huhujen mukaan naisten viestin mitalit jaetaan vasta huomisiltana sen takia, että Katainen ehtisi mukaan samoihin kuviin ja kakkukahveille.
Eikö Stubbinkin pitäisi olla siellä?
kisaturisti = kännissä