Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei sinä ruma ja epäviehättävä nainen

Vierailija
02.01.2014 |

Miksi oletat, että miehesi rakastaa sinua? Niin moni on suhteessa nykyään sen takia, ettei tarvitsisi olla yksin. Kelpuutetaan joku "vähän huonompikin", että olisi joku kumppani. Ja tämä on aika yleistä. Kun kerran et edes ole kauniimmasta päästä eikä kroppasikaan muuta kuin tavallinen, niin miksi kuvittelet että miehesi pitää juuri sinua jonain saaliina?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yhtä ruma.

Vierailija
2/29 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäpä mietin usein itsekin, taitaneepa tuo rakastaa kumminkin vaikka olen ihan "normaali" :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siksi, koska rakastaa mua. Mä olen ruma ja lihavahko ja mulla on tosi huono itsetunto. Silti jostain kumman syystä, mä en ole ikinä epäillyt, että mieheni pettäisi mua. Toista on kauniiden kavereideni kanssa. Jatkuvassa pelossa, että mies onkin jonkun toisen naisen kanssa ja jos juttelee jonkun kanssa, niin heti on pahat mielessä.

En ymmärrä miksi? Miksi kauniit naiset aina pelkäävät tulevansa petetyiksi? Vai pelkäävätkö he, että mies on heidän kanssaan vain ulkonäön takia?

Vierailija
4/29 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole miestä, eikä ole koskaan ollutkaan.

Vierailija
5/29 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuvittelekaan. Toisaalta, jos mieheni olisi kanssani siksi, että olen kaunis, silloin ainakin voisin olla varma, ettei rakasta minua. Nyt sentään on kanssani luonteeni, persoonani ja minun itseni takia, ei siksi, että naamani näyttäisi nätiltä hänen tyynyllään. =)

Vierailija
6/29 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon on tällaisia suhteita joissa mies on ns. tossukka, muuten nössö tai sitten vaan itsekin epämiehekäs/ruma. Yleensä juuri niillä miehillä on näitä rumia/hiirulaisia naisia.

Vierailija
7/29 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on vain yksi ominaisuus, jos muut ominaisuudet on kohdillaan niin ei ulkonäöllä ole väliä. Sen sijaan, jos ihmisessä on vain ulkonäkö, ei se pitkälle kanna. Ulkonäkö kun tuppaa rapistumaan ensimmäisenä.

Vierailija
8/29 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En kuvittelekaan. Toisaalta, jos mieheni olisi kanssani siksi, että olen kaunis, silloin ainakin voisin olla varma, ettei rakasta minua. Nyt sentään on kanssani luonteeni, persoonani ja minun itseni takia, ei siksi, että naamani näyttäisi nätiltä hänen tyynyllään. =)"

Sehän on surullista, että jos yhtäkkiä muuttuisit kauniiksi niin luonteesikin muuttuisi! Onneksi itse olen kaunis JA kiva, ja mieheni rakastaa minua. :)

Vierailija
9/29 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että tuo ongelma on miehillä. Monet heistä ovat hyvin rumia ja vastenmielisiä.

Vierailija
10/29 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-in. Mitä tässä enää elämään? Ei taida auttaa muuten antoisa elämä ja mukava yhdessäolo, kun naama on mitä on. Missä illuusiossa olenkaan elänyt. Hukuttaudun lumihankeen. Heti. Ai mutta kun ei ole luntakaan. :'(

Vierailija
11/29 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-in. Mitä tässä enää elämään? Ei taida auttaa muuten antoisa elämä ja mukava yhdessäolo, kun naama on mitä on. Missä illuusiossa olenkaan elänyt. Hukuttaudun lumihankeen. Heti. Ai mutta kun ei ole luntakaan. :'(

Vierailija
12/29 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rahaa kuin sinulla roskaa...jotenkin vaan miehet ovat hulluna minuun...

Vierailija
13/29 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 14:59"]

Miksi oletat, että miehesi rakastaa sinua? Niin moni on suhteessa nykyään sen takia, ettei tarvitsisi olla yksin. Kelpuutetaan joku "vähän huonompikin", että olisi joku kumppani. Ja tämä on aika yleistä. Kun kerran et edes ole kauniimmasta päästä eikä kroppasikaan muuta kuin tavallinen, niin miksi kuvittelet että miehesi pitää juuri sinua jonain saaliina?

[/quote]

Mene pois, töpselinenä lassukka.

Vierailija
14/29 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fiksu ja hauska. 

Samoin mieheni.

Ymmärrämme, ettei kukaan pysy samannäköisenä sitä noin 60 vuotta, jonka todennäköisesti ehdimme olla yhdessä.

Vierailija
15/29 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 15:06"]

"En kuvittelekaan. Toisaalta, jos mieheni olisi kanssani siksi, että olen kaunis, silloin ainakin voisin olla varma, ettei rakasta minua. Nyt sentään on kanssani luonteeni, persoonani ja minun itseni takia, ei siksi, että naamani näyttäisi nätiltä hänen tyynyllään. =)"

Sehän on surullista, että jos yhtäkkiä muuttuisit kauniiksi niin luonteesikin muuttuisi! Onneksi itse olen kaunis JA kiva, ja mieheni rakastaa minua. :)

[/quote]Jos olet ap, niin aloituksesi mukaan miehesi ei rakastaisi sinua jos rupsahtaisit. Toivottavasti et koskaan sairastu tai joudu esim. onnettomuuteen. Miehesi jättäisi sinut ja ottaisi uuden nätin ja kivan jota "rakastaisi".

Vierailija
16/29 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman av-mamman mielestä kauneus ja hyvä luonne ei voi missään tapauksessa kulkea käsi kädessä. Ilmeisesti se on jonkinlainen lohduttava ajatus itselle.

Vierailija
17/29 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan olla ruma ja epäviehättävä tai ainakin epäseksikäs. Minun avioliittoni ei perustukaan rakkaudelle vaan ihan jollekin muulle. Mitäs se muuten sinun napaasi kaivaa, miksi minä olen naimisissa?

Vierailija
18/29 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
19/29 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole omasta mielestäni ollenkaan kaunis, mutta minulla sattuu olemaan kuitenkin siitä huolimatta komea, mukava ja pidetty mies, mitens tää nyt on sitten mahdollista??

Vierailija
20/29 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 15:13"]

Ruman av-mamman mielestä kauneus ja hyvä luonne ei voi missään tapauksessa kulkea käsi kädessä. Ilmeisesti se on jonkinlainen lohduttava ajatus itselle.

[/quote]Voi tietysti. Tarkoitin sitä, että jos mieheni rakastaisi minua vain kauniina, hän ei rakastaisi sitä kivaa luonnettani ja minua vaan vain timmiä kroppaa ja nättiä naamaa. Pelottaisi mitä käy sitten joskus kun en enää olekaan kaunis.