Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helsingistä löytyi järkyttävästi pahoinpidelty kanadanhanhi – linnussa hauleja ja siivet kierretty kaksi kertaa toistensa ympäri

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein, esim Turussa Ruissalon Kansallispuiston uimarannalle ei voi mennä, koska kanadanhanhet ovat ottaneet omakseen ja paskoneet koko hienon alueen.

-Koska ovat rauhoitettuja, ei niitä saa edes häätää kävelemällä niitä kohti, väliin tuli uimavalvoja(!).

-Ei saatana mitä touhua Suomessa 2020, joku hanhi määrää miten ihmiset saa olla ja missä.

Jos saan tuollaisen hanhen itse käsiini, niin minäkin käytän luonnonvalintaa, eli vahvin voittaa.

Täysin sairaan ihmisen puhetta.

Kuinka niin? Hän on täysin oikeassa. Loppu ei sovi minun suuhuni, mutta siinäkin hän on oikeassa. Ihmiset tappaa eläimiä koko ajan ja luonnossa vahvin voittaa.

Vierailija
102/106 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ainakaan metsästäjä ollut asialla. Metsästäjä ottaisi hangen mukaansa ja laittaisi pataan.

Missä harrastuksessa käytetään haulikkoa? Onko ihmisillä haulikkoja huvikseen?

Tuossa voi olla kaksi erillistä tapahtumaa. Hauleista haavoittunut hanhi on jäänyt jonkin sadistin käsiin myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä ketjussa kaikki palstahullut?

Vierailija
104/106 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein, esim Turussa Ruissalon Kansallispuiston uimarannalle ei voi mennä, koska kanadanhanhet ovat ottaneet omakseen ja paskoneet koko hienon alueen.

-Koska ovat rauhoitettuja, ei niitä saa edes häätää kävelemällä niitä kohti, väliin tuli uimavalvoja(!).

-Ei saatana mitä touhua Suomessa 2020, joku hanhi määrää miten ihmiset saa olla ja missä.

Jos saan tuollaisen hanhen itse käsiini, niin minäkin käytän luonnonvalintaa, eli vahvin voittaa.

Eli jos minä en voi mennä jonnekkin, koska sinä olet siellä, niin saan ampua sut täyteen hauleja ja sitten kiertää sun kädet kahdesti toisensa ympäri? Selvä, thats a deal! Muista sitten pysyä pois tieltäni, koska minä päätän milloin sinä estät minua menemästä jonnekkin, et sinä.

Tervetuloa kokeilemaan!

T: 110kg metsästäjä, penkkaan 190kg ja olen harrastanut nyrkkeilyä koko ikäni.

-SINÄ, vihervasemmistolainen 55kg poikanen, olet kuin hanhi mun edessä, mitätön paska, joka ammutaan, nyljetään ja pannulle paistumaan.

Meinaat nyrkeillä pysäyttää haulit? Aina yhtä koomista kun öyhö kuvittelee massan olevan enää olennaista.

No, paljonko itse penkkaat?

Olen varma, että hakkaan sut sata-nolla, olen nyrkkeillyt 9vuotiaasta, noin 20 vuotta ja sanasta "metsästäjä" voi täyspäinen älytä, että omistan aseita.

Olet niin pelle!

Joo ulosannista kyllä huomaa että on päähän lyöty enemmän kuin on terveellistä. 

Tervetuloa kokeilemaan sitä päätä. 

-Laitat vaan nimen ja osoitteen tänne, olen valmis.

-Toisekseen kaverini tulevat samalla teille paskalle, heitä on kymmenen tuhatta.

Tämä loppukommentointi vesitti ensimmäisen viestin. Eli saa kuvan, että hanhia vastustavat ovatkin väkivaltaa ihannoivia. Näin tuo minulle aukeaa.

Vierailija
105/106 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vaan ammuttu metsällä ja metsästäjä laittanut siivet solmuun ja siitä roikkumaan aseen piippuun ja ase selkään josta pudonnut matkalla?

Ettei taas olisi näitä mutu juttuja?

Vierailija
106/106 |
11.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos minä en voi mennä jonnekkin, koska sinä olet siellä, niin saan ampua sut täyteen hauleja ja sitten kiertää sun kädet kahdesti toisensa ympäri? Selvä, thats a deal! Muista sitten pysyä pois tieltäni, koska minä päätän milloin sinä estät minua menemästä jonnekkin, et sinä.

Laita nimi ja osoite, niin tulen katsomaan miten sulle käy.

-Veikkaampa, että uhkailija on tajuton 3 sekunnissa.

Vihervassarit ovat aina pelkureita. Ei ne ikinä uskalla sanoa juttujaan päin naamaa.