Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisena en ymmärrä miksi pääministeri julkaisee instababe-tyylisiä kuvia ja kalastelee sellaista huomiota?

Vierailija
10.10.2020 |

En vaan tajua

Kommentit (187)

Vierailija
121/187 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon porua ei mistään. Kuva sopii Marinin tyyliin esitellä itseään. Tässä tapauksessa ei tosin ole mitään nähtävää, koska dekoltee on ankea lauta, asento ja ilme ovat kuin rippikuvassa ja bleiseri on suomalaisen huonosti istuva. Mihin ne imetysrinnat ovatkaan kadonneet.

Jep, en olisi uskonut, että on noin rinnaton lauta. Tunkeeko Marin normaalisti jotain sukkia sen rintsikoiden täytteeksi?

Vierailija
122/187 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin tyylikkäät, ryhdikkäät kuvat. Ei mitään mautonta instababe-osastoa. Totta kai mainoksella halutaan herättää huomiota - nyt onnistuttiin. Minä, keski-ikäinen nainen olen Sannasta ylpeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/187 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylitöntä huomion kalastelua ja mainoshan toi on. Ihmellistä korottaa yhtä yritystä ja dissata niin montaa muuta. Korruptionkin mahdollisuus on syytä tutkia. 

Itse ainakin jätän kalevalakorut laatikkoon tästä eteenpäin.

Vierailija
124/187 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin Marin,niin seuraavaan haastatteluun pukeutuisin vartaloamyötäilevään polvipituiseen hameeseen, korkokenkiin ja avaraan liituraitapukuun silmälasien kera.

Ihan vaan ärsyyttääkseen.

Sen takiahan veroilla pääministerin palkkakin maksetaan, että se voisi tehdä kaikkensa meitä ärsyttääkseen, ihan sen takia se siinä hommassa on.

Vierailija
125/187 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta kiinnittää huomio tisseihin, kun vaihtoehtona on kansalle valehtelu, tuuliviirinä vaihtuva koronastrategia, Italialle lahjoitetut miljardit, politiikan salainen sateenkaariverkosto ja mitä kaikkea näitä onkaan. Parasta vilauttaa tissivakoa ja toivoa, että ei-niin-mieluisat aiheet unohdettaisiin.

Ja taitaa toimia osalle porukasta oikein hyvin, nimittäin ei niille värilaatikon terävimmille liiduille.

Vierailija
126/187 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, mainoksen tarkoituskin on erottua ja herättää huomiota.

Ja siinä on nyt totisesti onnistuttu!

Hyvä Kalevalakoru! Tämä oli loistava idea!

Vierailija
127/187 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah, mainoksen tarkoituskin on erottua ja herättää huomiota.

Ja siinä on nyt totisesti onnistuttu!

Hyvä Kalevalakoru! Tämä oli loistava idea!

Harvinaisen ruma koru.

Vierailija
128/187 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisitteko itse pääministerinä tai vain kansanedustajana/ministerinä poseerata lehdessä tai muissa mediahumpissa? En ole tosikko, mutta ottaisin työni tosissani ja antaisin todella harvoin haastatteluja lehtiin. Miettisin, minkälaisen esimerkin annan itsestäni muille ja varjelisin yksityisyyttäni huolella. Miettisin tarkasti, minkä merkkien vaatteita pidän päälläni olematta mainospylväs.

Vierailija
129/187 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehtaisitteko itse pääministerinä tai vain kansanedustajana/ministerinä poseerata lehdessä tai muissa mediahumpissa? En ole tosikko, mutta ottaisin työni tosissani ja antaisin todella harvoin haastatteluja lehtiin. Miettisin, minkälaisen esimerkin annan itsestäni muille ja varjelisin yksityisyyttäni huolella. Miettisin tarkasti, minkä merkkien vaatteita pidän päälläni olematta mainospylväs.

No monessakin lehdessä Marin on nyt ollut; Vogue, Trendi ja ...?

Minä en ainakaan ole kuullut kovin monesta haastattelusta ja Vogueen pääseminen on iso kunnia. Marinilla oli molemmissa haastiksissa päällään suomalaista designia mikä on hieno juttu. Mistä siis keksit sen mainispylvään? Ja kerro toki mikä merkki olisi sellainen sopiva ja asiallinen?

Vierailija
130/187 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan ole kuullut kovin monesta haastattelusta ja Vogueen pääseminen on iso kunnia. Marinilla oli molemmissa haastiksissa päällään suomalaista designia mikä on hieno juttu. Mistä siis keksit sen mainispylvään? Ja kerro toki mikä merkki olisi sellainen sopiva ja asiallinen?

Kotiliesi, MeNaiset, Anna, Eeva... Eikö se tuossa juuri Kalevalakorua mainosta ja haastatteluissa on juuri trendikkäästi namedropping suomalaisia merkkejä, koska menestyneen kolmekymppisen urbaanin hesalaisen on, tiedäksää, niin tehtävä. Voguessa on ollut juttuja vuosien varrelta muistakin uranaisista, naispoliitikoista ympäri maailmaa, jos on tullut luettua lehteä.

Vierailija
131/187 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljon porua ei mistään. Kuva sopii Marinin tyyliin esitellä itseään. Tässä tapauksessa ei tosin ole mitään nähtävää, koska dekoltee on ankea lauta, asento ja ilme ovat kuin rippikuvassa ja bleiseri on suomalaisen huonosti istuva. Mihin ne imetysrinnat ovatkaan kadonneet.

Jep, en olisi uskonut, että on noin rinnaton lauta. Tunkeeko Marin normaalisti jotain sukkia sen rintsikoiden täytteeksi?

Voihan ne tissit sojottaa kainaloon, jolloin eivät tuossa näy

Vierailija
132/187 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida pääministeri itse olla julkaissut noita kuvia, vaan lehti.

Ei tainnut myöskään pääministeri olla tuon lehtijutun takana, vaan lehden toimittaja.

Eikä tainnut pääministeri itse päättää lookiaan kuvaan, vaan lehden stylisti.

Pääministeri suostui juttuun ja uhrasi sille 30 min aikaa.

Juuri näin se on. Sanna antoi lehden pyytämän haastattelun. Lehti halusi stailata Sannan Kalevala-koruhin ja Halo-vaateliikkeen suomalaisiin vaatteisiin ja Sanna suostui mielellään kun käyttää muutenkin suomalaista designia jota voi näin mainostaa maailmallekin. Teki tämän vapaa-ajallaan puolessa tunnissa, kuten Trendin toimittaja sanoi. Sanna ei siis tyrkyttänyt itseään yhtään mihinkään, ei halunnut olla "seksisymboli" (jota ei tietenkään voikaan olla kun mitään seksiä noissa kuvissa ei ole), eikä aika ollut pois pm tehtävien hoidosta.

Vierailija
133/187 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oli Voguen kuvat, 3kk myöhemmin hääkuvat, nyt Kalevala kuvat, tammikussa taas uudet kuvat.

Sanna julkaisee säännöllisesti kuvia koska tietää että noin 5% demareiden kannatuksesta tulee näiltä kuvia ihailevilta mammoilta jotka ei ymmärrä isoja numeroita eikä jaksa seurata politiikkaa.

Vierailija
134/187 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan ne tissit sojottaa kainaloon, jolloin eivät tuossa näy

Sannalla on keskikokoiset rinnat. Näkyy tässäkin kuvassa tiukassa mekossa.

https://pbs.twimg.com/media/EjUYYUYWAAALLPa?format=jpg&name=4096x4096

Jakkutakissa syvä kaula-aukko vaatii, että rinnat teipataan sivuille jolloin niistä ei varmasti näy mitään paljaana. Tässä stailissa näin kuuluu tehdä.

Vierailija
135/187 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotiliesi, MeNaiset, Anna, Eeva... Eikö se tuossa juuri Kalevalakorua mainosta ja haastatteluissa on juuri trendikkäästi namedropping suomalaisia merkkejä, koska menestyneen kolmekymppisen urbaanin hesalaisen on, tiedäksää, niin tehtävä. Voguessa on ollut juttuja vuosien varrelta muistakin uranaisista, naispoliitikoista ympäri maailmaa, jos on tullut luettua lehteä.

Sori, me ei täällä sanota sää. Minusta Vogueen pääseminen on hieno saavutus ja tottakai siellä on juttuja myös muistakin menestyneistä naisista, niinhän naistenlehdissä yleensä on.

Sannalla on Kalevala-korun kaulakoru kuvassa, tekeekö se hänestä mainospylvään? Eli ei saisi olla mitään tunnistettavaa merkkiä päällä? Jännä juttu, minä luulin että suomalaisyritysten auttaminen olisi hyvä juttu? Karhulleko se UKK aikanaan poseerasi, en muista?

Vierailija
136/187 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla makuuhuoneessa hänellä liian hiljaista.

Olen miettinyt tota samaa. Ei liity näihin kauniisiin kuviin vaan yleensä syksyn ajan Sannan käyttäytymiseen. Hermostuu helposti, käy kuumana ja välillä ihan tärisee kiukusta yrittää peitellä sek.s.uaalista turhautumista. Menikö Sanna sittenkin naimisiin väärän miehen kanssa joa ei kykene häntä tyydyttämään?

Vierailija
137/187 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, me ei täällä sanota sää. Minusta Vogueen pääseminen on hieno saavutus ja tottakai siellä on juttuja myös muistakin menestyneistä naisista, niinhän naistenlehdissä yleensä on.

Sannalla on Kalevala-korun kaulakoru kuvassa, tekeekö se hänestä mainospylvään? Eli ei saisi olla mitään tunnistettavaa merkkiä päällä? Jännä juttu, minä luulin että suomalaisyritysten auttaminen olisi hyvä juttu? Karhulleko se UKK aikanaan poseerasi, en muista?

Kertoo jotain tästä ajasta kun naistenlehteen pääseminen on jokin erityinen saavutus. Pääministeriys on ennemminkin saavutus ja sen takia lehteen pääsi, kuten muutkin menestyneet.

Vierailija
138/187 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena en ymmärrä myöskään sitä, että jos lähtee tissejään esittelemään Kalevala-korun markkinointimaisemana, niin miksi, oi miksi, valita noin ruma koru? Kai niillä jotain nättejäkin designeja olisi?

Minä en näe tissejä missään, missä sinä muka näet ne? Sannan tissit on teipattu sivuille pois näkyviltä. Koru on vintage-mallia 60-luvulta.

Vierailija
139/187 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin oli Voguen kuvat, 3kk myöhemmin hääkuvat, nyt Kalevala kuvat, tammikussa taas uudet kuvat.

Sanna julkaisee säännöllisesti kuvia koska tietää että noin 5% demareiden kannatuksesta tulee näiltä kuvia ihailevilta mammoilta jotka ei ymmärrä isoja numeroita eikä jaksa seurata politiikkaa.

Voi herramunjee, ei kai kukaan fiksu ihminen jonkun muotikuvan perusteella äänestä?! Kyllä ääni annetaan sellaiselle, joka ajaa oikeita arvoja ja tekee fiksunoloisia juttuja. Oletan että ihmiset eivät toimi näin koska muutenhan eduskuntaan kannattaisi laittaa ehdolle vain malleja

Vierailija
140/187 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi herramunjee, ei kai kukaan fiksu ihminen jonkun muotikuvan perusteella äänestä?! Kyllä ääni annetaan sellaiselle, joka ajaa oikeita arvoja ja tekee fiksunoloisia juttuja. Oletan että ihmiset eivät toimi näin koska muutenhan eduskuntaan kannattaisi laittaa ehdolle vain malleja

Alat olla jäljillä. Miksiköhän ääniharavat ja viisikko on nuoria kauniita naisia. Ja miksi ura on ohi 40+ ikäisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi