Suuttuisitko jos työkaveri huomauttais että haiset pahalle?
Ja menisi sen jälkeen sinusta aina kauemmas istumaan?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
No aika pahalta tuntuisi, mutta varmasti pitäisi katsoa peiliin ja tehdä jotain hajulle.
Juuri näin, kai siihen syynsä olisi ja Kuitenkaan sen jälkeen en enää noteerasi koko työkaveria mitenkään, oli ollut sitä ennen kuinka viehättävä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Me asuttiin hometalossa kauan ja olisin todella toivonut että joku olisi sanonut että hei te haisette homeelle.
Jälkeenpäin ymmärrän, miksi joku meni joskus kauemmas, koska se haju oli jo todella järkyttävä. Viikko pois sieltä talosta ja sen huomasi itsekin, ei kuitenkaan täysin.
Jos joku olisi sanonut jotain, oltais voitu lähteä aiemmin pois.
Myös sairaus voidaan huomata hajusta, joten olisin kiitollinen, vaikkakin nolo.
Minä sain avioliiton kautta tulleiden sukulaisten vihat niskaan, kun rohkenin epäillä heidän taloaan hometaloksi. Pari vuotta sitten, kun selvisi että talossa on ollut kosteusvaurio jo rakentamisesta asti, minulta kysyttiin, olenko huomannut asiaa, vastasin, että ensimmäisen kerran sanoin asiasta vuonna 1989, mutta sain haukut. Se siitä, että hyvä talo, itelle tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No aika pahalta tuntuisi, mutta varmasti pitäisi katsoa peiliin ja tehdä jotain hajulle.
Entäs jos sille ei voi tehdä mitään.
No mikä haju on kyseessä? Ylivoimaisesti suurimmalle osalle voi.
Minulla haisee hengitys. Ei auta mikään.
Mä luulen, että mulla on proppu jossain nenänielussa, jota ei näe eikä itse pääse käsiksi.
Ei auta hammaslääkärit ei hammaspesut, tikut ja langat. Kurlaus suolavedellä hartaasti ja syvältä saattaa ajaa sen pois. Taas on se tilanne. Tosi rasittavaa.
Minulla haisee hengitys. Ei auta mikään.