Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea käytöstä siedätte puolisolta?

Vierailija
02.01.2014 |

Kysymys siis sellaisesta käytöksestä, joka teidän mielestä huonoa?

Itse oon toistaiseksi sietänyt sen, että saan jatkuvaa arvostelua siitä, että olen liian epäsiisti. Esim. tavaroita voi jäädä pöydille, väärään paikkaan tms. Mutta meillä on kuitenkin perussiistiä, kuten lattiapinnat tyhjiä, puhtaita yms. Eli en kuitenkaan jätä siivoamatta. Ja olen sietänyt senkin, että aina löytyy uusi moittimisen aihe, jos jonkin edellisen saan korjattua. Yleensä siis liittyvät tähän siisteysasiaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvan ilkeilyn ja "ole hiljaa" kommentit. Naaman vääntelyn ja matkimisen.

Vierailija
2/13 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tosi hidas tekemään mitään mulle tärkeitä asioita. Esim. siivosin kaappeja ja pahvilaatikko olis pitänyt nostaa korkean kaapin päälle. Mä yritin itse tikapuiden kanssa, mutta pituus eikä voimat riittäneet. No se hemmetin pahvilaatikko niiden tikapuiden kanssa oli 2 kuukautta meidän vierashuoneen lattialla.

Pieni asiahan tuokin oli, mutta kun noita samanlaisia asioita kerääntyy vuosien saatossa paljon, niin se alkaa vituttamaan ja raskaasti.

Muuten mulla on tosi ihana mies, joka kunnioittaa ja rakastaa mua. On vain tietyissä asioissa tooooosi laiska.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sietäisi paljoakaan negatiivista. Olen liiankin itsenäinen, enkä hyväksy kotona mitään huonoa käytöstä. Täällä ollaan ystävällisiä, kohdellaan kaikkia perheenjäseniä kauniisti, ei kiukutella, ei loukata, ei olla epäsiistejä eikä epäkohteliaita. Jos ei onnistu niin heippa, hommaa oma koti missä saat perseillä.

Vierailija
4/13 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 13:44"]

Mun mies on tosi hidas tekemään mitään mulle tärkeitä asioita. Esim. siivosin kaappeja ja pahvilaatikko olis pitänyt nostaa korkean kaapin päälle. Mä yritin itse tikapuiden kanssa, mutta pituus eikä voimat riittäneet. No se hemmetin pahvilaatikko niiden tikapuiden kanssa oli 2 kuukautta meidän vierashuoneen lattialla.

[/quote]

Tuossa tilanteessa mäkin olisin istunut sinne lattialle sen pahvilaatikon viereen ja sanonut että tästä en nouse ennen kuin laatikko on nostettu paikoilleen. Siinähän herra pyörittää huushollia keskenään jos ei sovi tuollaista pikku asiaa hoitaa pyydettäessä.

Vierailija
5/13 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 13:44"]En sietäisi paljoakaan negatiivista. Olen liiankin itsenäinen, enkä hyväksy kotona mitään huonoa käytöstä. Täällä ollaan ystävällisiä, kohdellaan kaikkia perheenjäseniä kauniisti, ei kiukutella, ei loukata, ei olla epäsiistejä eikä epäkohteliaita. Jos ei onnistu niin heippa, hommaa oma koti missä saat perseillä.

[/quote]

Onko teillä lapsia? Lähteminen ei ole niin helppoa.

Vierailija
6/13 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 13:47"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 13:44"]En sietäisi paljoakaan negatiivista. Olen liiankin itsenäinen, enkä hyväksy kotona mitään huonoa käytöstä. Täällä ollaan ystävällisiä, kohdellaan kaikkia perheenjäseniä kauniisti, ei kiukutella, ei loukata, ei olla epäsiistejä eikä epäkohteliaita. Jos ei onnistu niin heippa, hommaa oma koti missä saat perseillä.

[/quote]

Onko teillä lapsia? Lähteminen ei ole niin helppoa.

[/quote]

On lapsia. Lähteminen ei ole helppoa, mutta teen mieluumin yhden vaikean lähdön kuin tuhlaan elämäni typeryksen kanssa tappelemiseen.

Vierailija
7/13 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mustasukkaisuuden...

Vierailija
8/13 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa: On tullut hyvin erilaisia vastauksia, kiitos vastanneille! Jatkokysymys: Mistä saatte voimia esim. olla huomauttamatta itse puolisolle ko. asian ärsyttävyydestä tai miten muuten saatte voimia jatkaa? Itsellä ei meinaa aina rakkaus riittää, ja olen sanonut asioista nätisti ja vähemmän nätisti, mutta sama meno jatkuu silti.

Vierailija
9/13 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni mykistelee välillä, uppoutuu itseensä ja omiin asioihinsa, ei puhu. Kyseessä ei siis ole mykkäkoulu tai meidän välisemme riita. Aluksi hätäännyin noista, enää en. Kun noita tulee hoidan miehenkin kotihommat, ei mitään ongelmaa. Lapset ovat tietysti vauvasta asti tottuneet siihen, että isä on joskus vähän muissa maailmoissa. 

Joskus mies jälkikäteen arvostelee mua siitä, että olen vaikka jossain sosiaalisessa tilanteessa innostunut liikaa, puhunut liikaa, en ole antanut tilaa muille. Joskus hän on oikeassa, joskus ei. 

Ap mainitsi kotityöt. Meillä on alusta asti ollut aika selvät kuviot niiden suhteen ja toimiva työnjako, niissä ei ainakaan mulla ole mitään sietämistä.

Exältä siedin jopa pahoinpitelyä ja kaikkea sitä mitä alkoholismi tuo tullessaan. Nyt on asiat paremmin. :)

Vierailija
10/13 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loputon seksistä kieltäytyminen jatkunut muutaman vuoden. Joskus on vilkkaampia aikoja, mutta sitten on niitä kuivia kausia. Mies on 29 vuotta.......

Vierailija
11/13 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 13:55"]

Ap jatkaa: On tullut hyvin erilaisia vastauksia, kiitos vastanneille! Jatkokysymys: Mistä saatte voimia esim. olla huomauttamatta itse puolisolle ko. asian ärsyttävyydestä tai miten muuten saatte voimia jatkaa? Itsellä ei meinaa aina rakkaus riittää, ja olen sanonut asioista nätisti ja vähemmän nätisti, mutta sama meno jatkuu silti.

[/quote]

No meillä tuosta mustasukkaisuudesta on puhuttu ja puhuttu ja puhuttu ja puhuttu ja puhuttu ja puhuttu vielä vähän lisää. Miestä on kaksi aiempaa puolisoa pettänyt, ja siitä on jäänyt arvet. Pahinta tässä on se, etten voi sanoa mitään, mitä aiempi puoliso ei olisi sanonut ja mikä ei olisi paljastunut valheeksi.

Mustasukkaisuus on tosi vaikeaa, ja koskee mun miespuolisia ystäviä, mun tyttöjen iltoja, mun facebookia, mun puhelinta, jne. Jouluna kun viestittelin miehen siskon (!) kanssa miehen joululahjatoiveista, siitä tuli kamala sota, kun en voinut näyttää niitä viestejä. Kerroin kyllä heti keneltä ne viestit on ja näytin lähettäjän nimen ja kerroin, mistä viesteissä on kyse, mutta ei. Olin kuulemma vaihtanut lähettäjän nimen ja keksinyt koko jutun ja mulla oli langan päässä joku mies jonka olin iskenyt jossain. Oli huutoa, tavaroiden paiskomista, eroamisella uhkailua... Ei mulla ollut muuta vaihtoehtoa kuin näyttää ne viestit ja pilata ihana yllätys. Mies oli tosi nolona ja pyyteli tosi vuolaasti anteeksi, niinkuin aina. Ei tämä ole harvinaista.

Mä en aina tiedä, miten mä kestän. Jotenkin vain. Mies on muuten ihan täydellinen, valehtelematta. Mutta kyllä se on raivostuttavaa olla tilivelvollinen ja joka kerta kun on ollut esim. tyttöjen illassa niin kertoa suunnilleen minuutin tarkkuudella, keiden kanssa juttelin ja mistä, oliko porukassa miehiä, yritettiinkö mua iskeä ja niin edelleen...

Mä vaan aina muistutan itselleni, miten uskomattoman ihana mies muuten on. Ei tollaista aarretta ole toista, joten kai sen mustasukkaisuuden kestää, kun se tosiaankin on ainoa vika.

Vierailija
12/13 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei vaan ite pettäis...

Vierailija
13/13 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 14:38"]

ettei vaan ite pettäis...