Kuka helvetin Jared Leto??
Joka paikassa hehkutetaan Jared sitä Jared tätä... mut mikäs mies tämä oikein on?
ehkä olen kivikaudella mutta mulle ei sano mitään...
Kommentit (61)
Siinä on kyllä yksi feminiininen heppu. Varsinkin pitkillä hiuksilla. En muutenkaan pidä hänen pyöreistä silmistään ja tarkoituksellisen (?) hämmästyneen pöllähtäneestä, tekodramaattisesta perusilmeestään.
Näyttelijänä ei mitään ihmeempää mielipidettä, musiikista en oikein tykkää.
"No hypetys suomessa tällä hetkellä johtuu varmaan siitä, että se voitti oscarin, vilahti emma-gaalassa ja esiintyy tänään bändissä kanssa helsingissä."
Oscarin? Siis kenet hän voitti ja missä urheilukilpailussa? Ei kai Pistorius enää saa osallistua.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 01:06"]
Lucky girl.. Tai sitten ei - kannattaa googlata Jared Leto hurts like satan :"D
[/quote]
tulipa tästä mieleen ote eräästä biiisistä:
"tyttö jos et tiedä niin googlaa mut"
" I'll wrap my hands around your neck so tight with love, love.
A thousand times I tempted fate,
A thousand times I played this game... "
Huhhuhhuh jos on totta tuo in english-sivuilla...
Jared Leto vaan kuuluu yleissivistykseen jo. En ole erityisen fani, mutta arvostan. Komea ura, vaikkei otsikoissa pylsikään kaikkea silloin tällöin ja tuolla.
Silläpä tuli mieleen, että minkä ikäinen ap on?
Jordan Catalano, jonnet ei muista :)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 07:31"]
Jordan Catalano, jonnet ei muista :)
[/quote]
Ei valaissut yhtään asiaa...
Ehkä se on KVG :D
Musiikkia se ei osaa, mut näyttelijänä ihan jees.
Jared oli kovaa kamaa jo 90-luvulla. Mun mielestä Unelmien Sielunmessu on kaikista tiedetyin leffoista, mutta riippuu varmaan ihmisestä.
Mutta se mitä tarvii tietää niin melko komia 40-vuotias mieshän se :D
Näyttelijä/laulaja, laulaa bändissä 30 seconds to mars
voitti just mies sivuosan oscarin, haloo?????
Tekisi mieli kysyä, oletko juuri kömpinyt esiin usean vuoden unilta.
Nimittäin joskus vuonna 2007 oli lähes mahdotonta välttyä Leton bändin 30 Seconds To Marsin hehkutukselta. Silloin vasta itsekin sain tietää tyypistä (olin vasta teini-ikäinen), myöhemmin sitten katsoin Unelmien Sielunmessun. Sen sijaan lähiaikoina en miestä oo hirveän paljon otsikoissa nähnyt.
No jaa, eipä kai sitä kaikkea voi tietää, itsekään en ole perillä Hollywoodin uusimmista lupauksista.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 08:24"]
[/quote]
no kun leffat ei kiinnosta ja vielä vähemmän oscarit...
T: ap
Se sarja, jossa Claire Danes, Niin kutsuttu elämäni tmv... Siinäkin oli Jareddi, piti koulusta aina pistää raviksi, että ehti telkkarin ääreen. Viime vuosituhatta elettiin.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 08:31"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 08:24"]
[/quote]
no kun leffat ei kiinnosta ja vielä vähemmän oscarit...
T: ap
[/quote]
Miksi sitten ihmettelet kuka Jared on?
"Turha julkkis" niin kuin ne kaikki muutkin.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 08:33"]
Se sarja, jossa Claire Danes, Niin kutsuttu elämäni tmv... Siinäkin oli Jareddi, piti koulusta aina pistää raviksi, että ehti telkkarin ääreen. Viime vuosituhatta elettiin.
[/quote]
Sama täällä. Ostin jokunen vuosi sitten tuon dvd-boksin ja se tulee katseltua läpi muutaman vuoden välein. Tuo on muuten ainoa sarja joka on vieläkin hyvä, näin vuosien jälkeenkin.
Joooh, My so called life -tv-sarja oli mun lemppari!!! Oliko se suomeksi Niin sanottu elämäni tai jotain? Siinä Jared esitti Jordan Catalanoa ja ai että, piku-meikä oli ihan myyty :D Se oli muutenkin tosi hyvä sarja.
On Jared ihan hyvä laulajakin. Bändissä 30 seconds to Mars.
Jared on ihan loistava laulaja. Tänään juuri tuli telkkarista Lontoon keikka. Niin hyvä.
Ja aikoinaan Niin sanottu elämäni oli maailman paras sarja.
Jared <3