Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pisin aika minkä olet viettänyt selibaatissa?

Vierailija
02.01.2014 |

Nyt lähti kolmas vuosi. Eipä ole tarvinut miettiä antaako anaalia tai onko kumppani hyvä suutelija vai ei. Kiva mies olisi kyllä ihana, mutta niillä on jo joku.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 14:56"]

Tuntuu hassulta sanoa sitä selibaatiksi, jos ei ole saanut koskaan :o

Eikös se nykyään käsitetä niin, että ennenkun harrastaa seksiä on neitsyt, ja sitten kun harrastaa ja kieltäytyy itse sen jälkeen, niin on selibaatissa.. sehän on kuitenkin itselähtöistä kieltäytymistä seksuaalisista toimista :D 

[/quote]

Katolinen kirkko ei siis vaadi pappiensa elävän selibaatissa, kun suuri osa heistä ei seksiä harrastanut ennen siirtymistään kirkon leipiin? Kyllä minusta selibaatti on aivan kelvollinen nimitys myös sille seksittömyydelle, joka on alkanut teini-iässä ja joka ei ole vapaaehtoista.

Vierailija
42/79 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 14:56"]

Tuntuu hassulta sanoa sitä selibaatiksi, jos ei ole saanut koskaan :o

Eikös se nykyään käsitetä niin, että ennenkun harrastaa seksiä on neitsyt, ja sitten kun harrastaa ja kieltäytyy itse sen jälkeen, niin on selibaatissa.. sehän on kuitenkin itselähtöistä kieltäytymistä seksuaalisista toimista :D 

[/quote]

Katolinen kirkko ei siis vaadi pappiensa elävän selibaatissa, kun suuri osa heistä ei seksiä harrastanut ennen siirtymistään kirkon leipiin? Kyllä minusta selibaatti on aivan kelvollinen nimitys myös sille seksittömyydelle, joka on alkanut teini-iässä ja joka ei ole vapaaehtoista.

[/quote]

http://fi.wikipedia.org/wiki/Selibaatti

"Fyysisesti kehittyneen, sukupuolikypsän ihmisen, joka tietoisesti valitsee sukupuolikäyttäytymisen ja sukupuolisen aktiivisuuden puuttumisen elämässään, sanotaan olevan selibaatissa."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla maksimissaan puoli vuotta.

Vierailija
44/79 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta. 24v. nainen. Syynä ettei ole parisuhdetta ja irtosuhteet ei kiinnosta.

Vierailija
45/79 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias yliopistokoulutettu neitsyt, mies. Ei tunnu missään.

Vierailija
46/79 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 tai 13 vuotta eikä loppua näy. :(

Vierailija
47/79 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-5 vuotta. Nautin joka hetkestä.

Vierailija
48/79 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4v 8 kk selibaatissa pisin aika. Sen jälkeen uuden kumppanin kanssa nautinnollista seksiä ollut senkin edestä!

-N49

Vierailija
49/79 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta tuli juuri täyteen...

Vierailija
50/79 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

N. 3 vuotta. Sitten lähdin käymään amsterdamissa ja samalla kävin bordellissa. Oli erittäin kaunis nainen. Nyt on taas 5kk selibaattia takana ja todella kärsin siitä. En oikein osaa lähestyä naisia, kun on ahdistushäiriö ja vähän ujo

Vierailija
51/79 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5 vuotta alkaa olla täynnä. Erosta 2,5 vuotta ja viimeinen aviovuosi oli täysin seksitön. Ja sitä ennen noin kolmen vuoden ajan mies antoi vain noin  kerran vuodessa. En oikein tiedä mistä saisi luotettavaa seksiseuraa, parisuhdetta en kaipaa mutta en taida haluta yhdenyön juttujakaan. Ja on kyllä totta että seksittömyyteen tottuu.

Vierailija
52/79 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 v, loppui vuosi sitten. 

t. 23v

Vierailija
53/79 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v

Vierailija
54/79 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 vuotta, olen eläkeläinen ja pysyin naimattomana koko ikäni. Olen uskonnollinen eikä seksi ilman avioelämää tuntunut sopivalta tai ollut asia jota olisin toivonut.

Ei muuten kaduta! sen verran on tullut sivusta seurattua lukuisia eroja ja pikasuhteita

Vierailija
55/79 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-vuotiaana neitsyydenmenetys raiskauksena, kun olin mennyt nukkumaan kaverin pippaloissa kuten moni muukin, muttä heräsin siihen, kun lähempänä kolmeakymppiä oleva äijä jyystää siinä mua. Ei ollut paljon hanttiin sanomista. 

Tämän jälkeen en harrastanut reiluun kahteen vuoteen mitään suhteita. Sitten tapasin nykyisen aviomieheni ja nykyään ei tarvitse mitään selibaattipäiviä laskea. Ollaan seurusteltu 6 vuotta. 

Vierailija
56/79 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 4v rankan avioeron jälkeen. Hukutin itseni työhön, ja onneksi lopulta löysin elämäni kumppanin.

Vierailija
57/79 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäni ekat 19 vuotta

Vierailija
58/79 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset 14 vuotta elämästäni ja sen jälkeen pisin tauko, 6kk, on ollut nykyisen vaimoni kanssa. Häntä ei enää liiemmin seksi kiinnosta.

Vierailija
59/79 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kuukautta eli vappupäivänä 2014 sain viimeksi

Vierailija
60/79 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitoista vuotta meni vaikean raskauden, synnytyksen ja siitä toipumisen merkeissä. Ja ekan kerran vieläkin sattui eli sitten odoteltiin 6kk lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan