Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pisin aika minkä olet viettänyt selibaatissa?

Vierailija
02.01.2014 |

Nyt lähti kolmas vuosi. Eipä ole tarvinut miettiä antaako anaalia tai onko kumppani hyvä suutelija vai ei. Kiva mies olisi kyllä ihana, mutta niillä on jo joku.

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen (8) keski-ikäinen mies ja vuosia onnellisesti aviossa säännöllisestä seksistä nauttien. Selibaattiaika oli nuorena, aloin ne hommat vasta 24 vuotiaana, koska olin kai hieman erikoinen.

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 13:04"]

Kaksi kysymystä kaikille

1. Tottuuko seksittömyyteen? Helpottaako ajan myötä?

Kyllä siihen tavallaan turtui, mutta kyllä seksin (tai ehkä läheisyyden ja elämänkumppanin) puute teki elämästä kokonaisuudessaan aika yhdentekevää. Onnekseni opiskelin alaa, jota kohtaan minulla oli intohimoja, joten se ja harrastukset tuovat hieman iloa elämään.

2. Vuosikausia ilman olleet, jaksatteko enää sheivailla paikkojanne ja sääriänne?

Olin ja olen edelleen jokseenkin piittaamaton ulkonäöstä ja pukeutumisesta, mutta hygienia on aina ollut kunnossa enkä ole likaisissa vaatteissa kulkenut, vaikkakin usein tukka kampaamatta, parta ajamatta vanhoissa ja tyylittömissä vaatteissa tilanteeseen alipukeutuneena.

3. Kuinka usein tyydytätte itsenne? Minä enää kuukauden välein, jotenkin libido hiipuu, kun sitä ei tarvi ja ikääkin jo on.

Keskimäärin kerran pari viikossa (silloin selibaattiaikana), mutta välillä otin karaisuharjoituksena useamman viikon pidättymistä siitäkin, jotta saisin vaimennettua haluni mahdollisimman täydellisesti (mikä ei nuorelle miehelle ollut kovin helppoa, jälkikäteen ajateltuan onneksi).

Vierailija
22/79 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kk.. Silloin olin masentunut ja vitutti katsoa kaikkia onnellisia pariskuntia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kk joskus silloin nuorena 16-17v. ja sitten 1.raskauden aikana kun vauveli ei meinannut pysyä masussa.

Vierailija
24/79 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 12:18"]Nyt lähti kolmas vuosi. Eipä ole tarvinut miettiä antaako anaalia tai onko kumppani hyvä suutelija vai ei. Kiva mies olisi kyllä ihana, mutta niillä on jo joku.[/quote]

Mistä iästä selibaatin alkaminen lasketaan? Minulla (m) ensimmäinen yhdyntä tapahtui vasta 31 - vuotiaana. Jos selibaattivuodet alkaisivat juoksemaan 16 v kohdalta niin niitä kertyi yhteensä 15 vuotta. Tämä siis hormonitoiminnan kannalta aktiivisimpana pariutumisaikanani.

Seksin puutteeseen ei kuole mutta se kyllä harmittaa.

Vierailija
25/79 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laskee että voisi aloittaa 16v niin siitä nyt 20v eteenpäin selibaattia. En ole koskaan saanut seksiä, vaikka mieli on tehnyt. Nyt ei onneksi tee mielikään.

Vierailija
26/79 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 13:39"]Jos laskee että voisi aloittaa 16v niin siitä nyt 20v eteenpäin selibaattia. En ole koskaan saanut seksiä, vaikka mieli on tehnyt. Nyt ei onneksi tee mielikään.

[/quote]

Mies?

Vierailija
27/79 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v-39v olen ollut selibaatissa 3,5-4kk (kerran olin ulkomailla kesätöissä eikä ne latinomiehet kiinnostaneet yhtään). Onneksi kotona oli jos jonkinmoista vakipanoa odottamassa.

Vierailija
28/79 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 13:39"]Jos laskee että voisi aloittaa 16v niin siitä nyt 20v eteenpäin selibaattia. En ole koskaan saanut seksiä, vaikka mieli on tehnyt. Nyt ei onneksi tee mielikään.

[/quote]

Mies?

[/quote]

Nainen 165/58. Liikuntaa 3h päivässä, terveelliset elämäntavat, akateeminen koulutus. Tiedän muitakin kohtalotovereita.

Vierailija
29/79 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 13:04"]

Kaksi kysymystä kaikille

1. Tottuuko seksittömyyteen? Helpottaako ajan myötä?

2. Vuosikausia ilman olleet, jaksatteko enää sheivailla paikkojanne ja sääriänne? Minä myönnän, että olen laiskistunut, kun ei paikkoja kuitenkaan kukaan näe. Ennen sheivasin kaikki pois joka toinen päivä, nyt jaksan enää 3-4 päivän välein. Kaikenlaisia ihania tuoksuvoiteita käytän ihan omaksi ilokseni.

3. Kuinka usein tyydytätte itsenne? Minä enää kuukauden välein, jotenkin libido hiipuu, kun sitä ei tarvi ja ikääkin jo on.

[/quote]

1. Tottuu. Minulle eka vuosi oli ihan hirvittävän vaikea, suorastaan haittasi työntekoakin voimakas panetuksen tunne joka piinasi. Ja fantasiat pyörivät päässä villeinä. Mutta sitten alkoi helpottaa ja nykyisin muistan koko seksin olemassaolon lähinnä ovulaation aikaan hetken. Ja masturbointi hoitaa senkin halun ihan ok:sti. 

2. En todellakaan sheivaa koskaan. Miksi ihmeessä sheivaisin, kun ei kukaan niitä ruumiinosiani näe. 

3. Riippuu työstressin määrästä. Jos en ole stressaantunut, yleensä joka päivä. Stressantuneena voi olla että vain ovulaation aikaan eli noin kerran kuussa.

Ikää minulla on 39.

t. nro 2

Vierailija
30/79 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette harrasta seksiä, te jotka olette olleet vuosia selibaatissa ?

Vierailija
31/79 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 13:52"]Miksi ette harrasta seksiä, te jotka olette olleet vuosia selibaatissa ?

[/quote]

Ei ole miestä. En uskalla lähteä treffeille, ehkä pitäis.

Pelkään haavoittumista ja tunteitani.

Vierailija
32/79 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 13:52"]

Miksi ette harrasta seksiä, te jotka olette olleet vuosia selibaatissa ?

[/quote]

En pysty irtosuhteisiin, jotenkin en vaan (ilman koomakänniä, joita en harrasta enää) saa riisuuduttua ja sekstailtua vieraan kanssa. Ja vakisuhdetta taas en ole löytänyt, vaikka on nettideittailua yritetty pariinkin kertaan. 

t. 2

Vierailija
33/79 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 27>>: mitä liikuntaa harrastat 3h päivässä. ??????????????

Vierailija
34/79 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 13:52"]Miksi ette harrasta seksiä, te jotka olette olleet vuosia selibaatissa ?

[/quote]

Koska olen niin ruma ja lihava, ettei kukaan huoli enkä halua sitä, että kelpaan jollekin vain kännissä ja pimeässä peiton alla.

Vierailija
35/79 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 14:05"]nro 27>>: mitä liikuntaa harrastat 3h päivässä. ??????????????

[/quote]

Lenkkeilyä 1-2h, ohjattua jumppaa 1h+kuntosalia, työmatkat pyörällä 30min suunta hyvällä säällä. Joskus liikuntaa tulee lähemmäs 5h päivässä. Kunto on ihan hyvä, mutta mitään fitnessbodya en todellakaan tavoittele. Iloinen mieli ja jaksaminen arjessa ovat syyt liikkua.

Vierailija
36/79 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta nuo vuosien selibaatit, itsellä taitaa maksimiaika olla kerran suhteiden välissä noin pari kuukautta, ja muuten maksimissaan 3-4 viikkoa. 

Vierailija
37/79 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 14:28"]

Kuulostaa kamalalta nuo vuosien selibaatit, itsellä taitaa maksimiaika olla kerran suhteiden välissä noin pari kuukautta, ja muuten maksimissaan 3-4 viikkoa. 

[/quote]

Pariutumismarkkinoilla ei tasa-arvo vallitse. Tilanteen kanssa oppii elämään (m).

Vierailija
38/79 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hassulta sanoa sitä selibaatiksi, jos ei ole saanut koskaan :o

Eikös se nykyään käsitetä niin, että ennenkun harrastaa seksiä on neitsyt, ja sitten kun harrastaa ja kieltäytyy itse sen jälkeen, niin on selibaatissa.. sehän on kuitenkin itselähtöistä kieltäytymistä seksuaalisista toimista :D 

Vierailija
39/79 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selibaatissa 23 vuotta.

Vierailija
40/79 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi vuotta. Tämänkin selibaatin katkaisi vain yksi irtoseksikerta viime kesän lopulla, sen jälkeen ei ole ollut mitään. Tosin ehkä tähän kohta tulee muutos, sillä kokeilen nyt nettideittailua.

Mitään "kunnollista" seksielämää minulla ei ole oikein koskaan ollut, sillä kaikki suhteeni ovat loppuneet aika lyhyeen ja olen sen verran epäsosiaalinen ja sulkeutunut, etten oikein tutustu ihmisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän