Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nuori aikuinen löytää kavereita tai kumppania ilman somea ja alkoholia?

Vierailija
10.10.2020 |

Olen siis 23v nainen enkä instagramia tai facebookia käytä. Baareissakaan ei tule käytyä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä kuka olet ja mitä teet. Itse olen 27v mies joka ei käytä kumpaakaan mainitsemaasi somea ja harvemmin ravaan myös baareissa. Verkostoitunut kuitenkin olen esim. töiden, opiskelujen ja muiden nettipalvelujen kautta. 

Vierailija
2/13 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelujen tai työpaikan kautta tai harrastuksien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin tulet jäämään

Vierailija
4/13 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä kuka olet ja mitä teet. Itse olen 27v mies joka ei käytä kumpaakaan mainitsemaasi somea ja harvemmin ravaan myös baareissa. Verkostoitunut kuitenkin olen esim. töiden, opiskelujen ja muiden nettipalvelujen kautta. 

Verkostoituminen on vähän eri asia kuin kaverin tai kumppanin löytäminen.

Ite en käy baareissa, oon absolutisti, enkä oo enää somessa. Silti olen löytänyt kavereita myös aikuisiällä. Osa tullut opiskelujen kautta. Osa muita reittejä. Täytyy vaan harrastaa tai käydä tapahtumissa ja jutella ihmisille. En tiiä miten jostaan somesta edes vois löytää kavereita.

Vierailija
5/13 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderit tulille. SIellä ne kaikki sinkut nykyään on, paitsi ne, jotka valittavat miten eivät löydä kumppania.

Vierailija
6/13 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä kavereita tai se mahdollinen kumppani löytyy paljon helpommin siinä ohessa mikäli jaksaa vaan verkostoitua.

Vierailija
7/13 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näet yksinäisen miehen niin käy kiinni.

Vierailija
8/13 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somesta et todellakaan löydä ystäviä 😂🤣

Vierailija
9/13 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä tavata kumppanin vaikka kirjastossa tai ruokakaupassa.

Nykyään on myös julkisissa tiloissa unisex- vessoja.

Pytyllä istuessaan voi koputtaa eriön seinään:

"Hei! Käyks sä usein täällä?"

Vierailija
10/13 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat sitten outoja. Haluavat jotain, mutta välttelevät parhaansa mukaansa mahdollisuuksia saavuttaa sitä.

Vierailija
11/13 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verkostoituminen on vähän eri asia kuin kaverin tai kumppanin löytäminen.

Pointti olikin siinä että esim. kavereita löydät ihan automaattisesti verkostoitumisen kautta. Enkä ainakaan itse tarkoita verkostoitumisella sitä että laitetaan jossain somessa satunnaisia kontaktipyyntöjä tuntemattomille ihmisille

Vierailija
12/13 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et saa. Tuomittuna yksinoloon näivetyt koppiisi. Lisäksi sinua epäillään perverssiksi siaksi koko ajan kun pärstäsi ei lillu sadassa somelällätyksessä 24/7.

Vierailija
13/13 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nainen joten ongelmaa ei ole. Kysyt keneltä tahansa yksin liikkeellä olevalta mieheltä että haluutko seuraa niin se on siinä. Eri asia yksinäisillä miehillä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi