Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisitkö katsomaan 12-vuotiaan kanssa k12 elokuvaa?

Vierailija
10.10.2020 |

Mietin Nimby-elokuvaa. Onko aiheeltaan liikaa 6.luokkalaiselle? Trailerin katsoin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu elokuvasta ja lapsesta. Nimby elokuvaa en menisi katsomaan koskaan.

Vierailija
2/20 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista voisit mennä katsomaan? Tuo Nimby sopisi meidän aikatauluun, sopiva kellonaika tietyssä paikassa. Mietin, onko ”liikaa”.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf?

Vierailija
4/20 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy lapseltasi minkä leffan hän haluaa nähdä. Minun 13 v. Olisi tuosta leffasta tuskin kiinnostunut.

Vierailija
5/20 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista voisit mennä katsomaan? Tuo Nimby sopisi meidän aikatauluun, sopiva kellonaika tietyssä paikassa. Mietin, onko ”liikaa”.

Siis aikataulu ja kellonaika ratkaisee? Mä lähestyisin toisesta suunnasta. Mikä elokuva olisi hyvä, kiinnostava ja sopiva ja sitten miettisin milloin sen saisi mahtumaan aikatauluun.

Vierailija
6/20 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisee tällä kertaa, kun on reilusti irrallista aikaa illalla yhdessä kaupungissa. Mietin, miten käyttäisimme aikaa. Olisi saatu lähes 2h aikaa kulumaan sisälllä, jos elokuva olisi katsottava. Ehkei sitten mennä. Täytyy miettiä muuta.

Vierailija
7/20 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyitkö lapselta mitä hän haluaa tehdä? Ja hän sanoi että leffaan ja juuri Nimbyä katsomaan....?

Hei, tehkää yhdessä jotain muuta kivaa. Oikeesti vuorovaikutuksellista, koska leffateatterissa vain katsotaan leffaa ja ollaan hiljaa paikallaan. Sitä voi tehdä kotonakin.

Ja leffateatteri näinä aikoina olisi ainakin mulle nou nou- paikka. En veisi.

Vierailija
8/20 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vapaamielisiä olette? Tietääkö lapsi jo kaikki suuntaukset? Tuo voisi olla opetuselokuva.

Vierailija
9/20 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyitkö lapselta mitä hän haluaa tehdä? Ja hän sanoi että leffaan ja juuri Nimbyä katsomaan....?

Hei, tehkää yhdessä jotain muuta kivaa. Oikeesti vuorovaikutuksellista, koska leffateatterissa vain katsotaan leffaa ja ollaan hiljaa paikallaan. Sitä voi tehdä kotonakin.

Just näinä aikoina pitäisi käydä elokuvissa. Turvavälein tietty ja terveenä. Ei kaikkea pidä tappaa. Itsellekin pitää antaa jotakin mukavaakin kuin pelkkää ”ei voi!”

Vierailija
10/20 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä. Elokuva on k12 ja lapsi on 12. Tottakai voitte mennä. Nikin kaikki elokuvat nähneenä huumori on roisia ja naurattaa varmasti lapsia ja lapsenmielisiä. Armomurhaajaa en voinut katsoa kokonaan koska siinä oli eläimiä ja vaikka paha saa palkkansa, se oli koiranomistajana silti liikaa. Mutta Teemun huumorista pidän kyllä

Vierailija
11/20 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää vaikka keilaamaan.

Vierailija
12/20 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi mietin, kun toinen lapseni oli 13-vuotiaana menossa katsomaan k12 elokuvaa. Lipunmyyjä ei suositellut. Tosin lapsi olisi silloin mennyt yksin. Elokuva taisi olla I love you Phillip Morris (muistelen).

Vierailija
13/20 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi mennä?

Ihan aikuinenkin voi pitää ko. elokuvasta.

Itse en pidä kotimaisista elokuvista. On niissäkin muutama helmi.

Vierailija
14/20 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva idea! Tutkailin paikkaa ja sieltähän löytyi. Olisi myös auki tuohon aikaan. Saatetaanpa mennäkin! Joku Elokuva olisi silti ollut myös kiva.

Vierailija
15/20 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just näinä aikoina pitäisi käydä elokuvissa. Turvavälein tietty ja terveenä. Ei kaikkea pidä tappaa. Itsellekin pitää antaa jotakin mukavaakin kuin pelkkää ”ei voi!”

Itse kävin pari viikkoa sitten elokuvissa ja lisäkseni oli pari tyyppiä katsomassa.

Leffan loputtua kassaneiti sanoi minulle "Kiitos, kun kävit". Tosta päättelin, että nyt on aihetta tukea elokuvateattereita.

-eri-

Vierailija
16/20 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuetaan elokuvateattereita! Ei turvavälillisestä salista tauti irtoa.

Vierailija
17/20 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva idea! Tutkailin paikkaa ja sieltähän löytyi. Olisi myös auki tuohon aikaan. Saatetaanpa mennäkin! Joku Elokuva olisi silti ollut myös kiva.

Elokuva katsottiin. Keilattu ei. Lapsi ei halunnut. Elokuva oli kuulemma ihan hyvä. Olemme jutelleet siitä muutaman kerran jälkeenpäin, kuten elokuvien jälkeen usein teemme.

Vierailija
18/20 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tuohon aiempaan kommenttiin ”näistä ajoista”. Salissa oli hyvin järjestetty turvarajat. Kukaan vieras ei ollut lähelläkään. Uskon, että oli turvallista.

Vierailija
19/20 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En voi sietää lastenelokuvia.

Vierailija
20/20 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäraja ei ole mikään ikäsuositus. Ikäraja kertoo siitä, minkä ikäiselle leffassa ei ole haitallista sisältöä. On paljon jopa sallittuja elokuvia, joita lapsi ei jaksaisi katsoa. Enemmän siis pitää miettiä elokuvan aihetta ja sisältöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi