Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä fanitit teini-ikäisenä?

Vierailija
02.01.2014 |

Jos voisit myös kertoa suurin piirtein milloin olit teini, esim. vuosikymmenen, niin tiedetään kaikki, että mistä aikakaudesta on kyse.:) Entä mitä ajattelet nykyään fanituksestasi, oliko noloa ja seisotko ylpeänä silloisten mielipiteidesi takana?

Itse oli teini (thirteen-nineteen) 2000-luvun ekalla vuosikymmenellä. Silloin hottia oli Harry Potterin ja Taru Sormusten Herrasta -leffojen näyttelijät. Fanitin heistä Daniel Radcliffeä (Harry), Tom Feltonia (Draco) ja Elijah Woodia (Frodo). Huoneeni seinä oli vuorattu heidän ja näiden elokuvien julisteilla. Lähetin myös Britteihin fanikirjeen Radcliffelle ja sain vastauksena signeeratun valokuvan (ei ollut aito nimmari vaan kopio, pettymys). :) Nyt myöhemmin nuo eivät enää säväytä sillä lailla ja yli 2-kymppisenä kun oon katsonut uudestaan TSH-elokuvat, niin olen aivan ihastunut Aragorniin eli Viggo Mortenseniin. Niin se maku vaan muuttui aikuisemmaksi. ;) En kuitenkaan häpeä teinifanitustani.

Musiikkipuolella fanitin Pikku G:tä, Antti Tuiskua ja Gimmeliä. What a shame! Ostin heidän levynsäkin, mutta ne on haudattu johonkin komeroon. :D Fanitin ja ostin myös Britney Spearsin, Destiny's Childin, Jennifer Lopezin ja Maija Vilkkumaan levyjä. Näitä en häpeä niin paljoa, vaikka nykyään nuo eivät vastaa musiikkimakuani. Vilkkumaata voisin vielä kuunnellakin. Nykyään kuuntelen jazzia, r&b:tä ja rockia, mutta kuuntelen radiosta kyllä myös poppia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh, kirjoitin tän aamuyöllä pari pv sit, kun en saanu unta. Jaksaako kukaan muu nostalgioida? :)

Vierailija
2/2 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvun lopun ja 2000-luvun alun teini. Ennen teini-ikää olin häpeällisen suuri XL5-fani, Movetronista tykkäsin myös. Teininä fanitin ensin Apulantaa ja sitten vaihdoin black metalliin. Ei noista enää mikään kuulosta hyvältä, rockabilly on nykyään se omin juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi