Vaasassa tapahtui torstain vastaisena yönä liikenneonnettomuus, jossa neljän 13-vuotiaan nuoren pakomatka päättyi rajuun ulosajoon.----IS
Varmaan auton omistaja saa syytteen, Suomessa kun ollaan.
Kommentit (33)
Jokainen on nuori joskus ja tekee typeryyksiä. Jos poliisit eivät olisi lähteneet jahtaamaan, niin mitään ei olisi varmaan tapahtunut. Toivottavasti poliisit saadaan vastuuseen tästä ja korvausvelvollisiksi. Sekä kunnon rangaistukset poliiseille ja viralta pois, etteivät enää pääse hölmöilemään.
Siinä oli lähellä ettei evoluution valinta toteutunut mutta ehtiihän nuokin kakarat vielä uudestaan
Oliko tästäkin jo kuukausi?
Jonnethan on kunnostautuneet pitkin syksyä :D
Vierailija kirjoitti:
Oliko tästäkin jo kuukausi?
Jonnethan on kunnostautuneet pitkin syksyä :D
Sellainen tahti ja rummutus mediassa näistä jonnejen tötöilyistä on nyt päällä, etten pidättäisi henkeä jos tämän nykyisen hallituksen kaudella ei tulisi viimeinkin sitä muutosta rikosoikeudellisen ikärajan alentamiseen ja nuorison rangaistusten tiukentamiseksi.
Nämä nuorten kuolemalla ilkkuvat tyypit eivät ole koskaan olleet itse nuoria. He viettivät teini-ikänsä ämpärijonoissa, istuivat sohvalla katsomassa hiljaiseksi säädettyä televisiota ja paheksuivat kaikkea oman pikkupikkumaailmansa ympärillä. Maailma tulee aika ahtaaksi jos haluaa poistaa kaikki itseä ärsyttävät ihmiset ympäriltään. Mummo kiilaa jonossa, teini kaahaa mopolla, naapuri soittaa radiota, radiojuontaja kiroillee, maahanmuuttajalla on hieno kello...eiku saunan taakse vaan, heko heko. Ja Darwin--vitsit päälle.
Vierailija kirjoitti:
Nämä nuorten kuolemalla ilkkuvat tyypit eivät ole koskaan olleet itse nuoria. He viettivät teini-ikänsä ämpärijonoissa, istuivat sohvalla katsomassa hiljaiseksi säädettyä televisiota ja paheksuivat kaikkea oman pikkupikkumaailmansa ympärillä. Maailma tulee aika ahtaaksi jos haluaa poistaa kaikki itseä ärsyttävät ihmiset ympäriltään. Mummo kiilaa jonossa, teini kaahaa mopolla, naapuri soittaa radiota, radiojuontaja kiroillee, maahanmuuttajalla on hieno kello...eiku saunan taakse vaan, heko heko. Ja Darwin--vitsit päälle.
Kyllä minä ainakin olen ollut nuori rällännyt kaikenlaisilla vehkeillä pienestä pitäen. Mutta koskaan ei tullut mieleenkään lähteä YLEISEEN LIIKENTEESEEN palloilemaan.
Olis tullut ympäri korvia jos niin olisi tehnyt ja kaikki ajot olis loppuneet siihen.
Vierailija kirjoitti:
Nämä nuorten kuolemalla ilkkuvat tyypit eivät ole koskaan olleet itse nuoria.
Kaikki ovat olleet nuoria joskus, mutta kaikki eivät olleet silloin k*sipäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin olen ollut nuori rällännyt kaikenlaisilla vehkeillä pienestä pitäen. Mutta koskaan ei tullut mieleenkään lähteä YLEISEEN LIIKENTEESEEN palloilemaan.
Olis tullut ympäri korvia jos niin olisi tehnyt ja kaikki ajot olis loppuneet siihen.
En nyt tarkoittanut sinua vaan niitä törkytyyppejä, joita palstalle kerääntyy. Esim Jyväskylän mopo-onnettomuusketjuissa oli oksettavia kommentteja. Asiallinen kritiikki on eriasia kuin nuorten kuolemalla ilakointi. Nuo ketjut on poistettu, mutta samaa sävyä on ollut täällä
Semmosia janttereita. Pienestä se on opittava temput ja tavat!
Vierailija kirjoitti:
Pojat on poikia.
Muistelkaapa vaan omaa nuoruuttanne kukkahatut.
On siis ihan Ok tehdä tyhmyyksiä vain siksi, koska joku muukin on joskus tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis tullut ympäri korvia jos niin olisi tehnyt ja kaikki ajot olis loppuneet siihen.En nyt tarkoittanut sinua vaan niitä törkytyyppejä, joita palstalle kerääntyy. Esim Jyväskylän mopo-onnettomuusketjuissa oli oksettavia kommentteja. Asiallinen kritiikki on eriasia kuin nuorten kuolemalla ilakointi. Nuo ketjut on poistettu, mutta samaa sävyä on ollut täällä
Jalkakäytävällä nopeutta yli 70 ja jalankulkijat loikaa ojaan jotta ei jää alle.
Ketkäs niitä törkytyyppejä on?
:D
https://www.poliisi.fi/tietoa_poliisista/tiedotteet/1/1/nuoret_mopoilij…
Moraalinen kompassi on nuorilla usein hukassa ja tämä johtaa monesti asennevammaan, jolloin ei kyetä tai haluta noudattaa yhteiskunnan lakeja ja sääntöjä.
En tietenkään menisi sanomaan mitään noin typerää kenellekään!! Miksi ihmeessä niin tekisin? Ilmeisesti sinä sanoisit noin...
Ilmeisesti olet myös medio tai johonkin lasinpalaseen tuijottaja, koska tunnut niin varmasti tietävän, mitä näille lapsille käy, kun tuosta selviävät. Että pystyy ihan noin lonkalta yleistämään ja naputtamaan julistuksen seinälle. Että koko loppuelämä meni v*tuiksi.
Pikku flashback sinulle: olet taatusti tehnyt virheitä sinäkin. Et ehkä näin isoja mutta virheitä kuitenkin, joista on tullut tavalla tai toisella sanomista. Että v*ituiksi on mennyt.