Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaasassa tapahtui torstain vastaisena yönä liikenneonnettomuus, jossa neljän 13-vuotiaan nuoren pakomatka päättyi rajuun ulosajoon.----IS

Vierailija
10.10.2020 |

Varmaan auton omistaja saa syytteen, Suomessa kun ollaan.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan kamala tapahtumasarja! Ei voi kuin toivoa, että lapset toipuvat mahdollisimman hyvin - ja toivottavasti oppirahatkin maksettiin. Joukossa tyhmyys tiivistyy on valitettavan hyvin paikkaansapitävä lausahdus.

Ja näille lasten kuolemaa toivoneille: hävetkää! Ilmeisesti omille toilailuille on ajansaatossa kasvanut kultakehykset tai mystisesti niitä ei ole omien sanojen mukaan ollutkaan. Itse toivon totisesti ettei näillä sanojilla ole lapsia ja ettei heille koskaan lapsia tulisikaan, kerran suhtautuminen virheisiin on tuollaista. Ja jos heillä on, niin ...Luoja varjelkoon niitä lapsipoloja.

Mitä pahaa on toioa että nuo kuolisivat mielummin kuin joku sivuton, vaikkapa raskaana oleva nainen kahden muun lapsensa kanssa?

Onko sinulla munaa mennä sanomaan esim.sen vakavimmin loukkaantuneen lapsen vanhemmille, että "toivottavasti lapsesi kuolee".

Aivan.

Asioilla on aina useampi puoli. Tämä asia on tutkinnassa, joten jossittelut ja mukamas tietämiset ja varsinkin ne omat besserwisseriydet on hyvä jättää omaan arvoonsa. Sinäkin aikuisena teet virheitä. Päivittäin. Miksi ei siis myös muut aikuiset? Ja vallankin lapset?

Minulla on munaa sanoa että jos tuo tuosta selviää, toivottavasti ei tapa ketään saadessaan kortin. Tiedämme kuitenkin kaikki miten siinä käy.

Onko sinulla munaa mennä sanomaan toiselle äidille että onneksi lapseni ajoi sinun lapsesi yli eikä itse menehtynyt ajaessaan puuta päin?

Auto ei ole lelu jonka kanssa tehdään isoja virheitä. Siinä kun kuolee ihmisiä

En tietenkään menisi sanomaan mitään noin typerää kenellekään!! Miksi ihmeessä niin tekisin? Ilmeisesti sinä sanoisit noin...

Ilmeisesti olet myös medio tai johonkin lasinpalaseen tuijottaja, koska tunnut niin varmasti tietävän, mitä näille lapsille käy, kun tuosta selviävät. Että pystyy ihan noin lonkalta yleistämään ja naputtamaan julistuksen seinälle. Että koko loppuelämä meni v*tuiksi.

Pikku flashback sinulle: olet taatusti tehnyt virheitä sinäkin. Et ehkä näin isoja mutta virheitä kuitenkin, joista on tullut tavalla tai toisella sanomista. Että v*ituiksi on mennyt.

Vierailija
22/33 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen on nuori joskus ja tekee typeryyksiä. Jos poliisit eivät olisi lähteneet jahtaamaan, niin mitään ei olisi varmaan tapahtunut. Toivottavasti poliisit saadaan vastuuseen tästä ja korvausvelvollisiksi. Sekä kunnon rangaistukset poliiseille ja viralta pois, etteivät enää pääse hölmöilemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä oli lähellä ettei evoluution valinta toteutunut mutta ehtiihän nuokin kakarat vielä uudestaan

Vierailija
24/33 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tästäkin jo kuukausi?

Jonnethan on kunnostautuneet pitkin syksyä  :D

Vierailija
25/33 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tästäkin jo kuukausi?

Jonnethan on kunnostautuneet pitkin syksyä  :D

Sellainen tahti ja rummutus mediassa näistä jonnejen tötöilyistä on nyt päällä, etten pidättäisi henkeä jos tämän nykyisen hallituksen kaudella ei tulisi viimeinkin sitä muutosta rikosoikeudellisen ikärajan alentamiseen ja nuorison rangaistusten tiukentamiseksi.

Vierailija
26/33 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä nuorten kuolemalla ilkkuvat tyypit eivät ole koskaan olleet itse nuoria. He viettivät teini-ikänsä ämpärijonoissa, istuivat sohvalla katsomassa  hiljaiseksi säädettyä televisiota ja paheksuivat kaikkea oman pikkupikkumaailmansa ympärillä. Maailma tulee aika ahtaaksi jos haluaa poistaa kaikki itseä ärsyttävät ihmiset ympäriltään. Mummo kiilaa jonossa, teini kaahaa mopolla, naapuri soittaa radiota, radiojuontaja kiroillee, maahanmuuttajalla on hieno kello...eiku saunan taakse vaan, heko heko. Ja Darwin--vitsit päälle.

Vierailija
27/33 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä nuorten kuolemalla ilkkuvat tyypit eivät ole koskaan olleet itse nuoria. He viettivät teini-ikänsä ämpärijonoissa, istuivat sohvalla katsomassa  hiljaiseksi säädettyä televisiota ja paheksuivat kaikkea oman pikkupikkumaailmansa ympärillä. Maailma tulee aika ahtaaksi jos haluaa poistaa kaikki itseä ärsyttävät ihmiset ympäriltään. Mummo kiilaa jonossa, teini kaahaa mopolla, naapuri soittaa radiota, radiojuontaja kiroillee, maahanmuuttajalla on hieno kello...eiku saunan taakse vaan, heko heko. Ja Darwin--vitsit päälle.

Kyllä minä ainakin olen ollut nuori rällännyt kaikenlaisilla vehkeillä pienestä pitäen. Mutta koskaan ei tullut mieleenkään lähteä YLEISEEN LIIKENTEESEEN palloilemaan.

Olis tullut ympäri korvia jos niin olisi tehnyt ja kaikki ajot olis loppuneet siihen.

Vierailija
28/33 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä nuorten kuolemalla ilkkuvat tyypit eivät ole koskaan olleet itse nuoria.

Kaikki ovat olleet nuoria joskus, mutta kaikki eivät olleet silloin k*sipäitä.

Vierailija
29/33 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin olen ollut nuori rällännyt kaikenlaisilla vehkeillä pienestä pitäen. Mutta koskaan ei tullut mieleenkään lähteä YLEISEEN LIIKENTEESEEN palloilemaan.

Olis tullut ympäri korvia jos niin olisi tehnyt ja kaikki ajot olis loppuneet siihen.

En nyt tarkoittanut sinua vaan niitä törkytyyppejä, joita palstalle kerääntyy. Esim Jyväskylän mopo-onnettomuusketjuissa oli oksettavia kommentteja. Asiallinen kritiikki on eriasia kuin nuorten kuolemalla ilakointi. Nuo ketjut on poistettu, mutta samaa sävyä on ollut täällä

Vierailija
30/33 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosia janttereita. Pienestä se on opittava temput ja tavat!

Vierailija
31/33 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat on poikia.

Muistelkaapa vaan omaa nuoruuttanne kukkahatut.

On siis ihan Ok tehdä tyhmyyksiä vain siksi, koska joku muukin on joskus tehnyt?

Vierailija
32/33 |
19.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt tarkoittanut sinua vaan niitä törkytyyppejä, joita palstalle kerääntyy. Esim Jyväskylän mopo-onnettomuusketjuissa oli oksettavia kommentteja. Asiallinen kritiikki on eriasia kuin nuorten kuolemalla ilakointi. Nuo ketjut on poistettu, mutta samaa sävyä on ollut täällä

Jalkakäytävällä nopeutta yli 70 ja jalankulkijat loikaa ojaan jotta ei jää alle.

Ketkäs niitä törkytyyppejä on?

:D

https://www.poliisi.fi/tietoa_poliisista/tiedotteet/1/1/nuoret_mopoilij…

Vierailija
33/33 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalinen kompassi on nuorilla usein hukassa ja tämä johtaa monesti asennevammaan, jolloin ei kyetä tai haluta noudattaa yhteiskunnan lakeja ja sääntöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme