Otanko kierroksia tyhjästä?
Olen tännekin avautunut uteliaasta anopistani useastikin.
En tiedä itkisinkö vai nauraisinko mutta itku on nyt lähimpänä tunteena.
Minulle koti tärkeä enkä pidä siitä että siellä perheemme kuulumattomat tutkii kaappeja. En minäkään vieraissa paikoissa kajoa kaappeihin ja odotan että meillä ihmiset toimii samoin.
No itse asiaan. Mieheni on ollut lomalla pari viikkoa ja on hoitanut lapset kotona, äitinsä on ollut apuna jonkun verran. Ihmettelin kun mieheni otti puheeksi että kodinhoitohuoneen kaapit pitäisi siivota että siellä olisi paljon säilytystilaa kun turhan roinan heittäisi pois. Yllätyin kun oletin ettei mieheni edes tiennyt meillä olevan kodinhoitohuonetta puhumattakaan siitä että siellä on kaapit. Pyysin häntä määrittelemään mitä se turha roina on, ei osannut sanoa yhtään asiaa joita kaapeista löytyy. Päättelin anopin olleen asialla taas. Minua nauratti ajatus anopista penkomassa kaappeja siellä, minun dildokokoelma näet löytyy sieltä :)
Kesälomamme aikana oli aukaissut laatikon jossa on kortsut ja liukkarit, eikä ollut saanut laatikkoa enää kiinni.
Seuraavaksi mieheni soitti minulle töihin että oli löytänyt sattumalta meidän lahjaksi saaman lahjakortin, että se on vanhentunut.
Sanoi siinä olleen päivämäärän ja se oli jo mennyt. Ehdin jo hädissäni puhumaan asiasta liikkeessä johon se oli, kun oli isosta summasta kysymys ja siellä myyjä hiukan ihmetteli asiaa että niissä olisi päivämäärä kirjattu ettei yleensä ole.
Ihmettelin myös mitä ihmettä mieheni oli tehnyt laatikolla jossa tuo lahjakortti oli.
Menin kotiin ja tutkin lahjakortin niissä ei ollut päiväystä vaan liitteenä olleessa lapussa luki että on voimassa 24kk latauksesta. Tenttasin miestäni asiasta ja hän ei osannut sanoa mistä oli lukenut sen voimassa olo päivämäärän. Väitti lukeneensa huonosti, lopulta sanoi ettei ollut lukenut lainkaan. Kysyin mitä oli ollut oikein tekemässä kun oli löytänyt lahjakortin. Hän sanoi korjanneensa tyttärensä puhelinta ja näyttti että tuolla hyllyllä se lahjakortti oli ollut. Joo se lahjakortti ollut vuosi sitten sillä hyllyllä. Siirsin sen ja pari muuta rahanarvoista tavaraa sisältänyttä kuorta alusvaatelaatikkooni , pikkareiden alle elokuussa, kun en luottanut lasten kavereihin. Huomasin äsken että anoppi oli viikkaillut pyykkejä ja vienyt vaatteet kaappeihin mitä ei ole aiemmin tehnyt vaan jättänyt viikattuina kasoiksi että itse vien ne. Nyt oli vienyt alusvaatteenikin lipastoon ja löytänyt ne kuoret, ne oli vaihtanut paikkaa laatikossa ja se lahjakorttikuori oli siirtynyt aiempaan sijoituspaikkaan.
Minulla on tosi loukattu olo. Eniten minua loukkaa se, että mieheni valehteli itse löytäneensä sen lahjakortin, olisivat edes reilusti myöntäneet kuka sen löysi.
Lipastoni laatikot saa lukkoon, ilmeisesti minun pitää alkaa pitämään ne lukittuina ettei tarvi pelatä että anoppi penkoo niitä.
Kommentit (9)
Jätä anopille vihaisia viestejä paikkoihin joita luulet että se tulevaisuudessa penkoo. Ja ala viljellä niitä dildoja ja loikkareita joka laatikkoon. Todella inhottavaa käytöstä, ja varsinkin miehesi valehtelu. Antaisin kyllä anopille porttikiellon.
OT, se, että sinä toimit tietyllä tavalla minkä asian suhteen tahansa ei tarkoita, että voit odottaa muiden tekevän samallalailla...
Mutta, ihmettelen sun miestäsi ja hänen äitiään, etkö tosiaan pysty heille sanomaan asioista suoraan???
Ensi kerran kun menet anopille kylään niin kävele pokkana kaivelemaan hänen kaappejaan.
provo. En usko että tuollaisia pellejä on miehissä ja muutenkin just kortsua ja liukkaria ja dildoja. Puuttuu vaan sadomasokistitarvikkeet.
Miten kukaan jaksaa keksiä näitä typeryyksiä tänne.
kortsuja ja liukkareita on niin paljon, ettei laatikko parka mene enää kiinni... tämä siis makkarissa. Sitten erikseen on kodinhoitohuone, jossa ap:n kaikki dildot yms vehkeet, siis huoneessa jota mies ei tiedä olevankaan... makkari on varmaan ihan vieressä, tai sitten ap käyttää seksikamoja vain siivotessaan yksin.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 19:56"]
provo. En usko että tuollaisia pellejä on miehissä ja muutenkin just kortsua ja liukkaria ja dildoja. Puuttuu vaan sadomasokistitarvikkeet.
Miten kukaan jaksaa keksiä näitä typeryyksiä tänne.
[/quote]
Sorry mutta ei ole provo.
Minua on itseäni ihmetyttänyt anoppini käytös, kun on itse ihan kauhuissaan jos laitan vaikka astiat heillä koneeseen tai nostan ruuat jääkaappiin. Heillä edes sellaista kestäisi tehdä mutta meillä voi tutkia kaapit, siivota ja jopa sisustaa.
Hyvä, kotonaan arvostaa yksityisyyttä. Sitten oikeasti vaan julkeasti menet anopin vaatehuoneeseen/lipaston laatikolle ja alat viikkailla ja järkkäillä. Vaikka pelottais kuinka paljon. niin teet. Ja kun hän tulee kieltämään, niin kylmä katse ja sanot, että näinhän tässä porukassa kaikki tekee ja eiköhän molemmat sitten lopeteta.
Suuttuuhan se, mutta niinhän sekin suututtaa sinut.
Mun ex-anoppi on ihan samanlainen, varmasti ehti tutkia seksilelut ym. moneen kertaan sen suhteen aikana.
Et ole turhasta loukkaantunut.